tulis artikel

Artikel-Artikel

Sort by:   Most Recent | Top Rated
Filter by: 
Showing alpha and omega 2: a howl-iday adventure articles (1-9 of 9)
< Previous   |  Next >
Opinion by TimberHumphrey posted hampir setahun yang lalu
fan of it?
save
This is the time of year, that we learn to give
And the greatest gift is learning to forgive.
We will have the best that time we ever knew
If anda forgive me and I forgive you

I don't want to light a fire
Unless it will warm your heart
I'm playin no holiday songs
I need anda to sing your part
And baby if I could have just one wish come true
I don't wanna spend one lebih Krismas without you

It's so hard to believe
We're staring at the end
When all we think about is starting up again
Whatever we lost, when we were apart
We'll find it all alone in the dark

I don't wanna light a fire
Unless it will warm your heart
I'm playin no holiday songs
I need anda to sing your part
And baby if I could have just one wish come true
I don't wanna spend one lebih Krismas without you

There's nothing lebih that I want from you
Then to lie here together
read more...
Opinion by TimberHumphrey posted hampir setahun yang lalu
fan of it?
save
Daughtry - Life After anda lyrics:

Ten miles from town, and i just broke down
Spittin' out smoke on the side of the road
I'm out here alone, just trying to get home
To tell anda i was wrong, but anda already know

Believe me, i won't stop at nothin'
To see anda so i've started runnin'

All that i'm after is a life full of laughter
As long as i'm laughing with you
I'm thinkin' that all that still matters is Cinta ever after
After the life we've been through
'Cause i know there's no life after you

The last time we talked, the night that i walked
Burns like an iron in the back of my mind
I must've been high, to say anda and i
Weren't meant to be and just wasting my time

Oh, why did i ever doubt you?
anda know i would die here without you

All that i'm after is a life full of laughter
As long as i'm laughing with you
I'm thinkin' that all that still matters is Cinta ever after
read more...
Opinion by TimberHumphrey posted hampir setahun yang lalu
fan of it?
1 fan
save
Runt: God, what large teeth anda have!
Princess: anda look cold.
Runt: No... well, just... (shivers) Okay, i'm freezing.
Princess: And probably hungry.
Runt: I... i'm a picky eater... just warning you.
(Princess throws him a steak)
Runt: But i can be flexible.
(Runt eats the steak)
Runt: Mmm, yummy! (burps and smiles cutely; gives the rest of the steak to Princess)
Princess: Why aren't anda eating the rest? Don't anda know how scarce meat is?
Runt: I was leaving the other half for you. anda know, like sharing. I guess it's an Omega thing.
Princess: When we have a kill, those who eat are those who fight for it.
Runt: And i'm sure the pups do really well under that scenario.
Princess: (growls at him) The *Alpha* pups do! Stay there. It'll be warmer.

Kate: Okay, parents first dinner. Let's get this place in order. Oh Humphrey, can anda alih the log board to the wall?
Humphrey: Baby, this is where we fell in love.
read more...
Opinion by TimberHumphrey posted hampir setahun yang lalu
fan of it?
save
while Kate and Humphrey are spending the night under the tree, Humphrey has a dream, which shows how he first met and fell in Cinta with Kate when he was a puppy.

(in Humphrey's dream)
Mooch: (to Humphrey) Dude, there's this new girl in the park. Her name's Kate, and anda gotta meet her. She's awesome and hot.
Humphrey: I'm not sure if i can.
Salty: Ah, come on! It'll be fine.
Shakey: Yeah!
Humphrey: Well, i guess a give-it-a-shot won't hurt.

they see Kate coming their way, and Humphrey falls in Cinta with her at first sight. she had a bunga on her hair.

Mooch: (teases Humphrey) What do we got here?
Salty: Looks like somebody's in L-O-V-E tonight.
Humphrey: (snaps outta it) What? N-no i'm not! I haven't even met her yet.

the Omega boys gather around Kate to meet her. she giggles.

Kate: Hi boys.
Mooch: anda lookin' amazing tonight, girl.
Shakey: anda always do.
Kate: Awwww, thanks guys. You're really sweet.
read more...
Opinion by TimberHumphrey posted hampir setahun yang lalu
fan of it?
save
so, even though "Alpha and Omega 2" still has a 58% rating, i been hearing people hating on the ending. and i been thinking why so much hate. i mean, i know it's your opinion, but c'mon! no, it's not as bad as anda say.
the movie ends with Kate, Humphrey and the Anak Anjing getting trapped sejak the winter, so they spend the night at the souvenir shop/gas station from the first movie. now, everybody's being going nuts about this ending. some people are calling it the worst ending ever made, and they're even giving the ending 0/10 ratings. but i'm here to set the record straight: is the ending as bad as these people are saying? no, not even close! i mean, c'mon people! while i do respect your opinion on the movie, anda can't just go ape shit and slam the movie just cause of the animasi and the ending. i really liked the ending of "Alpha and Omega 2". why? cause it totally shows that "home is where the family is", even though they just stayed there for the night. cause, i gotta be honest, it would've been a bit boring to see them getting back to Jasper. so i liked how they nailed perfectly the thing this movie was set out to do, and they didn't forced it at all. usually sequels make...
read more...
Opinion by TimberHumphrey posted hampir setahun yang lalu
fan of it?
save
so, "Alpha and Omega" was awesome, hilarious, sweet, emotional and keseluruhan a fantastic movie. now, that the awesome sequel came out in October, let's review it! i'm really happy it was made.
"Alpha and Omega 2: A Howl-iday Adventure". alright, so y'all know this: i'm a huge "Alpha and Omega" fanatic, i Cinta this first movie, it was amazing and it had everything i was looking for. i don't give a shit what others say, as long as i Cinta this movie, that's what matters. and finally, in October we get the sequel we always been waiting for. so in "Alpha and Omega 2", we get to see Kate and Humphrey again. they're married now, they're the new leaders of the pack and they got 3 adorable puppies: Stinky, Claudette and Runt. admit that anda wanna snuggle with em, cause they're just so damn cute. also Stinky's called Smokey in the UK version of the movie. anyway, they're all getting ready for the Krismas and the holidays and it's all sweet and good, but then something happens. Runt gets kidnapped sejak a bunch of other Serigala who wanna kill our main characters and get full control of Jasper Park, sejak using Runt as their bait. so now it's up to Kate, Humphrey and the rest of the gang to...
read more...
Opinion by TimberHumphrey posted hampir setahun yang lalu
fan of it?
save
well, as we all know, "Alpha and Omega 2" got mixed to positive reviews, with critics saying it's an improvement over the first movie (in terms of story, script, character depth, voice acting, humor and heartwarming scenes). The movie currently has a 59% rating in Rotten Tomatoes (9 good reviews, 7 bad reviews) and some critics even berkata it's one of the best straight-to-DVD sequels out there.
i do agree with most of that (and i gotta say again, i absolutely loved Alpha and Omega 2), but i can't say it's a 100% improvement over the first movie. i mean yeah, the jokes are funnier; there are a lot lebih cute/heartwarming moments; it had a great villain; the actors did a great job in their roles, but really it doesn't improve the first movie entirely. i'm gonna say it like this: both Filem are equally great! i loved A&O 1 and i loved the sequel, but i can't say who's the best so they're both equally great movies.

also, "Alpha and Omega 3" and "4" are being made and are gonna come soon. since A&O 3 was originally set to come out in December (for some reason), they pushed it back, so it's probably gonna come out in May, and A&O 4 might b coming out in...
read more...
Opinion by TimberHumphrey posted hampir setahun yang lalu
fan of it?
save
so i was just hanging around the internet, checking for info on A&O 3 and 4, then in IMDb i saw that somebody listed a senarai of 12 songs for A&O 2. now i got no idea if these songs r actually the soundtrack of the movie, but i did heard that they were originally gonna use this songs in it, but the movie couldn't b longer than 45 mins, so they didn't use any of them. here's the senarai (and none of the songs were listed in the end credits since they didn't use em in the movie):

"No Life After You" sejak Daughtry
"Early Winter" sejak Gwen Stefani
"Ready" sejak Australian Idol Final 13
"They Don't Care About Us" sejak Michael Jackson
"I Found You" sejak The Wanted
"Learn to Cinta Again" sejak Lawson
"Drops of Jupiter (Tell Me)" sejak Train
"Goin' Back to Indiana" sejak The Jackson 5
"I Need anda Tonight" sejak The Backstreet Boys
"Wonderful Krismas Time" sejak Wings
"Shake Up Christmas" sejak Train
"Whatya Want From Me" sejak Adam Lambert
read more...
Review by ben15delas posted hampir setahun yang lalu
fan of it?
save
This movie is cool but I think they need to improve on the animasi a bit lebih I'm not trying to be mean but it could use some work the pups need a better Rekaan but their cute tho if anda look closely in the movie it needs a little lebih work the voice Berlakon is Good they got the timing just right it got a little boring after a while but it was interesting and cool the New characters are cool the plot is a Krismas like plot I have a feeling this should have been released in December then October because its a Krismas like movie this is a short review tho I did enjoy the movie The rating I'd give it is 3 stars they as a least tried to make it sound exciting I'm hoping they improve in the seterusnya 2 Filem and I also have these interesting dreams about the movie if you'd like to hear them peti masuk me.
read more...