Alpha and Omega Wall

memaparkan entri dinding 51-60 daripada 21048

SentinelPrime89 berkata …
*uses Kate’s buns for bongo drums* telah diposkan ·11 bulan lalu
worried
Imagine7197 berkata …
Hurricane Michael will be hitting soon. telah diposkan ·11 bulan lalu
smile
Zach-Coley berkata …
hei guys, I recreated the "Gift Shop" from the gas station scene. I modelled and textured it in Maya LT 2018 (Because I don't need Arnold!) and then I used a custom Unreal Engine 4 Branch with Nvidia VXGI which is how I got the light reflections and light bounces! my friend Michael put it up on his deviant art check it out here: https://www.deviantart.com/mikeiscool12345/art/Alpha-and-omega-gas-station-767551459 do anda want me to attempt to recreate the entire scene? (except the characters). telah diposkan ·11 bulan lalu
Zach-Coley dikomen…
hei guys! anda might wanna read this interview with Anthony bell: link(the director from A&O and Norm Of The North) as apparently there is a third instalment of Norm of the north!!!!!!!????? Let's hope it's ok, it Probably won't be though! Ahhhhhh!!!!! ·11 bulan lalu
Kishin_Kira dikomen…
cool ·11 bulan lalu
Kishin_Kira berkata …
I find yeast infected vaginas sexy telah diposkan ·11 bulan lalu
Imagine7197 dikomen…
Dude! what the fuck?!? ·11 bulan lalu
Imagine7197 dikomen…
Lmao. ·11 bulan lalu
Zach-Coley dikomen…
@Kishin_Kira I doubt it! I don't talk much, I just work work work in Maya all day! I don't even play video games anymore! ·11 bulan lalu
KnudsonBlitz berkata …
Who else here thinks that Shreck, is one of the greatest cinema masterpieces of all time? telah diposkan ·11 bulan lalu
Imagine7197 dikomen…
Um idk about that. ·11 bulan lalu
KnudsonBlitz dikomen…
The script is funnier than A&O for sure. ·11 bulan lalu
TimberHumphrey berkata …
kinda funny how we got 3 anniversaries in a row this month:

October 6th: the 1st-year anniversary of the My Little kuda, kuda kecil movie
October 7th: the 4th-year anniversary of Alpha and Omega 4
October 8th (today): the 5th-year anniversary of Alpha and Omega 2 telah diposkan ·11 bulan lalu
KnudsonBlitz dikomen…
That is funny. I don’t really pay attention to movie anniversaries anymore. Especially really corny sequels. ·11 bulan lalu
TimberHumphrey berkata …
A&O 4 is officially 4 years old today!
.....
tho i'm pretty sure nobody cares anymore at this point telah diposkan ·11 bulan lalu
KnudsonBlitz dikomen…
Yeah, it's cool but... not really. ·11 bulan lalu
Kishin_Kira dikomen…
Jesus fucking christ for real? LOL ·11 bulan lalu
Kishin_Kira berkata …
I just got back from seeing Venom - It was amazing. The post credits scene sets up a pretty amazing sequel. telah diposkan ·11 bulan lalu
Imagine7197 dikomen…
GaH! your sooooo lucky! :p ·11 bulan lalu
Kishin_Kira berkata …
Good news - Venom's ratings are going up! ITs got a 32% on RT and a 7.1 on iMDb telah diposkan ·11 bulan lalu
KnudsonBlitz dikomen…
7.1 is pretty good! ·11 bulan lalu
smile
ben15delas berkata …
Reddit pretty much became my New Fanpop and addiction. A reason why I'm not on here much. It'a just bigger and better. Come sertai if anda want. telah diposkan ·11 bulan lalu
KnudsonBlitz dikomen…
I may ·11 bulan lalu
Kishin_Kira dikomen…
Oh I'm on there for offensive memes LOL ·11 bulan lalu
KnudsonBlitz dikomen…
Wow, offensive memes. That REALLY might make me join. ·11 bulan lalu
pabloescaval dikomen…
I don't really use reddit. Just never found the appeal, somehow ·11 bulan lalu
TimberHumphrey berkata …
gee. it sure is boring around here telah diposkan ·11 bulan lalu
KnudsonBlitz dikomen…
At least it's not like other clubs, no dinding posts in over a year. ·11 bulan lalu
Imagine7197 dikomen…
Club seems to be dead. ·11 bulan lalu
ben15delas dikomen…
Come sertai Reddit. It's not boring there. ·11 bulan lalu
NemesisPrime92 berkata …
Does anyone know the letters of the alphabet? telah diposkan ·11 bulan lalu
Imagine7197 dikomen…
what? ·11 bulan lalu
KnudsonBlitz dikomen…
Yes, why? ·11 bulan lalu
Kishin_Kira dikomen…
Don't do it, its a trap. ·11 bulan lalu
Imagine7197 dikomen…
Um? ok? ·11 bulan lalu
smile
Imagine7197 berkata …
Hello! ^^ telah diposkan ·11 bulan lalu
KnudsonBlitz dikomen…
Hi! ·11 bulan lalu
Imagine7197 dikomen…
Whats Up? ·11 bulan lalu
Imagine7197 dikomen…
Ik ·11 bulan lalu
TimberHumphrey berkata …
well, we got early reactions out for the Venom movie, and.... let's just say: for the most part, looks like it's gonna be a stinker telah diposkan ·11 bulan lalu
Kishin_Kira dikomen…
To be fair, there were a bunch of butthurt lady gaga peminat-peminat posting negative reviews of the movie to help promote A bintang is Born. Some people made even bot accounts to help spread it. Besides there have been plenty of times where a movie has bombed sejak critics but many people Cinta it. ·11 bulan lalu
QueenWhiskey dikomen…
It looks like its gonna be good. ·11 bulan lalu
Kishin_Kira dikomen…
Went and saw it, it was really good ·11 bulan lalu
smile
Zach-Coley berkata …
I haven’t been here for a while! How’s it going? telah diposkan ·11 bulan lalu
Zach-Coley dikomen…
I’ve been well.....keeping a low profil I suppose anda could say! ·11 bulan lalu
QueenWhiskey dikomen…
I wonder why? Ha. ·11 bulan lalu
wink
NemesisPrime92 berkata …
Newsflash: NOBODY GIVES A FUCK ABOUT TOM KANE!!! telah diposkan ·11 bulan lalu
KnudsonBlitz dikomen…
I agree, it's all OGRE now ·11 bulan lalu
QueenWhiskey dikomen…
I Havent Bashed him since the last Comment:/ ·11 bulan lalu
HumphreyWolfMan dikomen…
@Kishin_Kira Yeah, for me I usually hate seeing people say a legal and selamat, peti deposit keselamatan creative idea is "bad" because of personal feelings, and to start bashing a creator for that for example, especially to a point that it's constant is just WTF! XD ·11 bulan lalu
TimberHumphrey berkata …
well, i can say this: the new Bumblebee movie looks pretty promising. sure, the CGI isn't the best, but unlike the Bayformers atrocities, it looks like this movie had actual effort put into it. i still have my doubts on whether atau not it's gonna be great (especially after seeing who wrote it), but i'm willing to give it a chance telah diposkan ·11 bulan lalu
QueenWhiskey dikomen…
I Think It will be pretty good. ·11 bulan lalu
SentinelPrime89 dikomen…
Yeah so far, it’s promising. There seems to be a lot of hati, tengah-tengah in it and I Cinta how Travis Knight went with the original G1 designs of the Transformers. Clearly he’s a fan, while Michael bay clearly is not. ·11 bulan lalu
TimberHumphrey berkata …
which big YouTuber do anda enjoy watching? telah diposkan ·11 bulan lalu
QueenWhiskey dikomen…
Markiplier <3 ·11 bulan lalu
KnudsonBlitz dikomen…
Markiplier, Pewdiepie, and Jacksepticeye. Markipliers my favorite. ·11 bulan lalu
QueenWhiskey dikomen…
okie ·11 bulan lalu
QueenWhiskey berkata …
Ugh. Im sick of getting notifications about politics.

Politics=Cancer telah diposkan ·11 bulan lalu
KnudsonBlitz dikomen…
Yeah... same. ·11 bulan lalu
kateALPHAleader dikomen…
i mean dinding paper ·11 bulan lalu
KnudsonBlitz dikomen…
If anda want to get a profil banner anda must get "gold" sejak contributing to a club. As in an article, image, atau pole. I think anda have to have 5 atau 10 emas ·11 bulan lalu
TimberHumphrey berkata …
my theory is that Tom Kane is horrified of birds in real life, so he wanted to let the world know about that sejak creating Brent. it's not because he wanted to come up with a funny running gag atau somethin', oh no no no no (Brent's anything BUT funny). dude has to have a phobia of birds in real life. that's the only theory/explanation i could come up as to why Brent came to life and ruined everything. telah diposkan ·11 bulan lalu
Kishin_Kira dikomen…
You've got a weird obsession with Tom Kane lol. I think the whole point behind Brent is that bears are supposed to be intimidating and scary but Brent is literally the exact opposite. It was just a cliche gag that failed miserably. ·11 bulan lalu
QueenWhiskey dikomen…
I always just saw Brent As A Manifestation of him. ·11 bulan lalu
SentinelPrime89 berkata …
Ahh! Kate caught Humphrey’s worms! telah diposkan ·11 bulan lalu
KnudsonBlitz berkata …
Am I the only one here that doesn't understand the E meme? telah diposkan ·12 bulan lalu
QueenWhiskey dikomen…
Nope. ·12 bulan lalu
TimberHumphrey berkata …
dead club is dead! telah diposkan hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Don't Know How To Type Proper English? hampir setahun yang lalu
SentinelPrime89 dikomen…
^ Do anda know how to type without a capital letter at the start of each word? ·12 bulan lalu
KnudsonBlitz dikomen…
I was just kiding... atau basically saying that half of the time I don't use grammar. Lots of times while Penulisan I put a capital letter on a Rawak word for no reason. ·12 bulan lalu
ben15delas berkata …
Just got an e-mel saying if i didn't give this guy 649 dollars he'd make me a meme. telah diposkan hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz dikomen…
Yet how can he make a meme if he doesn't really know who anda are? ·12 bulan lalu
pabloescaval dikomen…
Why would anda pay 600+ for memes, though? ·11 bulan lalu
laugh
JennaStone22 berkata …
hei guys wassup? It’s been awhile telah diposkan hampir setahun yang lalu
Ashleythewitch dikomen…
hei ·12 bulan lalu
JennaStone22 dikomen…
Heyy ·12 bulan lalu
pabloescaval dikomen…
Hello ·11 bulan lalu
SentinelPrime89 berkata …
Humphrey is the Devil. Kate is serigala, wolf Jesus. telah diposkan hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Um. No. hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz berkata …
The tenth anniversary is gonna make me feel old telah diposkan hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
How anda Think Im Gonna Feel? hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz dikomen…
Yea... hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey berkata …
well, the first movie is officially 8 years old today telah diposkan hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz dikomen…
Wow... hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
ewww hampir setahun yang lalu
SentinelPrime89 dikomen…
I'd watch it, but I don't have it on me at the moment. hampir setahun yang lalu
Chidori1334 berkata …
todays the 1st Alpha & Omega Filem “8th” anniversary telah diposkan hampir setahun yang lalu
Chidori1334 dikomen…
8 years has passed since it came out hampir setahun yang lalu
kiss
SentinelPrime89 berkata …
Lilly’s got a cutey booty 😋 telah diposkan hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Lily Is Simply A Cutie. hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey berkata …
also, the first A&O movie used to Lionsgate's highest grossing animated movie ever. now, that tajuk rightfully belongs to the 2017 MLP movie (that grossed over $60 million worldwide) telah diposkan hampir setahun yang lalu
TheRavenMcoker dikomen…
wow.... hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey berkata …
A&O 7 might be the only time where Splash actually put SOME thought and effort into making it, but considering how repetitive and predictable it was, along with its stupid slapstick, King being a big pussy at the end and the return of Brent and Agnes (who have NO purpose in the movie), calling it the best Splash sequel isn't really saying a whole lot telah diposkan hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey berkata …
i'm kinda looking ke hadapan to seeing the new Halloween movie telah diposkan hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz dikomen…
What Halloween movie? hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey dikomen…
the new one that's coming out seterusnya bulan hampir setahun yang lalu
SentinelPrime89 dikomen…
It looks really good and I’m excited for it. The trailers have completely hooked me in and judging from the RT score right score, this could be the best Halloween movie since the original. hampir setahun yang lalu
SentinelPrime89 berkata …
Who would anda hire to snuff Brent out- Deadpool? atau John Wick? telah diposkan hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Deadpool! hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
John Wick - hell he could snuff out the corgis and the porcupines too. Maybe Humpy on the side :p hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey dikomen…
why not both? hampir setahun yang lalu
SentinelPrime89 berkata …
Brent’s awesome. Alpha and Omega is nothing without Brent. Brent, Brent, Brent. Tom Kane, you’re a fuckin’ genius for creating Brent. Brent rocks. Cinta ya, Brent. 💕💕💕

Fuck off, Brent. telah diposkan hampir setahun yang lalu
NemesisPrime92 dikomen…
Your old buddy, your best friend ?-? hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Omg. Lmfao! hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey berkata …
also, looking back at the first movie.... am i the only one who thinks it would've been better if Garth and Lilly were the main characters instead of Kate and Humphrey? telah diposkan hampir setahun yang lalu
NemesisPrime92 dikomen…
If they Bayi hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
No. I've Always Preferred Lily Over Kate. Wished She Was The Main Character. hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey berkata …
honestly, with the way most of the sequels turned out, i'm having a hard time believing Tom Kane's a "professional" writer. about 90-95% of his ideas sound like really shitty fanfics that even KIDS won't like telah diposkan hampir setahun yang lalu
NemesisPrime92 dikomen…
Babykane hampir setahun yang lalu
ben15delas berkata …
The Good stuff. https://m.youtube.com/watch?v=pLvy-vKc7Q4 telah diposkan hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz dikomen…
Wtf, that is just... hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
An old YouTube series. hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz dikomen…
Yeah.. weird. hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
Still better than the YouTube crap now. And the A&O sequels. hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey berkata …
A&O's most iconic scene gets brutally butchered sejak Tom Kane's piss song. apparently, that's what we get for liking and supporting this god damn franchise telah diposkan hampir setahun yang lalu
SentinelPrime89 berkata …
Leave it to Tom Kane to butcher Alpha And Omega’s best scene with a song about urine. telah diposkan hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Yea. Fuck Tom Kane hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz dikomen…
That song...UGH, ITS THE DEATH OF ME!!! hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Makes My Ears Bleed. hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey berkata …
Norm of the North 2 looks so good, it makes me wanna wish for someone to nuke the fucking Arctic, and shoot my brains out telah diposkan hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Good God. LOL hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz dikomen…
Wow hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
But if we nuked the arctic we'd all die XD hampir setahun yang lalu
ben15delas berkata …
I legit cringe at my old posts from my old account ben14delas. This was around the time I popped out of nowhere. Damn it so awkward. To forever be seen my all. DX XD telah diposkan hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz berkata …
A&O <::::::::::::::::()xxxxx)• Can anyone guess what this means? telah diposkan hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Uhhhh? Free Cookie? hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz dikomen…
A sword in A&O... It's so dead now. hampir setahun yang lalu
SentinelPrime89 berkata …
Norm Of The North 2 will be the best animated movie of 2018. Just wait XD telah diposkan hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Omg No! XD hampir setahun yang lalu
pabloescaval berkata …
Leave for nearly 2 weeks and miss all the juicy stuff :p. Anyways, hope everyone has their Halloween decorations all set up telah diposkan hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Its September. hampir setahun yang lalu
pabloescaval dikomen…
And? Can never be too early LOL hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz berkata …
There's a cool fanfic worth checking out yet it's not finished. https://m.fanfiction.net/s/12050442/1/ telah diposkan hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz dikomen…
It's a Balto and A&O crossover. hampir setahun yang lalu
Chidori1334 dikomen…
finally a fanfic crossover usually theres fanarts ·9 bulan lalu
QueenWhiskey berkata …
Just Watched Mlp Season Ep 28 Sounds Of Silence.
And I Loved It! telah diposkan hampir setahun yang lalu
WolfFreeland berkata …
Can’t believe Alpha and Omega is about to be 8 Years old but Not Yet LOL telah diposkan hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz dikomen…
Yeah.... hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
Yep.... hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz dikomen…
Yeah... I have Hulu HBO-Go and Netflix, so I might be able to do that. All three have different ones, they all add to all 8 hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey berkata …
A&O got 7 sequels, but the 2017 MLP movie won't even get one sequel. what the hell, Hollywood? telah diposkan hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Can I Get A #FuckHollywood hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz dikomen…
Knowing what they did with A&O, anda would think they WOULD come out with lots of sequels. hampir setahun yang lalu
NemesisPrime92 dikomen…
A Televisyen series isn’t enough? hampir setahun yang lalu
sad
Ashleythewitch berkata …
I miss my pet Kate.. :( telah diposkan hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Uhhhhh. Ok? hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
She means another peminat on here who use to Role play as her pet. hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Oh.......Ok? hampir setahun yang lalu
SentinelPrime89 berkata …
Alpha and Omega fell into the exact same trap as Ice Age. Movie after movie after movie until it finally hit rock bottom and nobody wants another movie anymore, not even the fans. telah diposkan hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz dikomen…
Very true hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Idk i loved Ice Age. hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Meh. All The Sequels Where Pretty Good To Me. hampir setahun yang lalu
big smile
SentinelPrime89 berkata …
Kate: “MOM! HUMPHREY’S BEING A DILDO!”

Eve: “Well, then. I know a certain Humpy Humper who's sleeping with Mommy tonight.”

Kate: *confused* “WHAT?” telah diposkan hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
The Fuck? LOL hampir setahun yang lalu
SentinelPrime89 dikomen…
South Park reference LOL hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz dikomen…
Wow hampir setahun yang lalu
Bobsheaux dikomen…
Never call Humphrey "Humpy-Humper". X( "Wolfy-wolfy" would've sufficed. hampir setahun yang lalu
smile
LivialovesU berkata …
I'm still here too just busy. :P telah diposkan hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
No one cares. LOL hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Rude Much? hampir setahun yang lalu
LivialovesU dikomen…
Don't mind him. I just ignore him. hampir setahun yang lalu
Ashleythewitch berkata …
I'm still alive wolves. telah diposkan hampir setahun yang lalu
CoolWolf471554 dikomen…
Aye... Hello every serigala, wolf out there. hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
Hello Ashley. How are you? Too bad your pet Kate isn't around. hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
um ok? hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey berkata …
probably the biggest shocker when it comes to theatrical Filem that came out this tahun has to be the Teen Titans Go movie. i went into it, expecting for an absolute disaster (seeing how much i fucking hate the show), but in reality.... it's actually pretty decent. i don't Cinta it, but i'm shocked that we actually got a good movie from an atrocious cartoon. when it comes out on DVD atau on the internet, i wouldn't mind watching it again telah diposkan hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz dikomen…
Didn't see it, but it looked good. hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
I'm Not Wasting Money On That Garbage. hampir setahun yang lalu
HumphreyWolfMan dikomen…
I hope it won't prevent a revival of the actual Teen Titens, and I also hope it won't cause another Teen Titens Go labah-labah egg to hatch. -_- hampir setahun yang lalu
SentinelPrime89 berkata …
Kate is the Nacho Queen! telah diposkan hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
taco Queen hampir setahun yang lalu
NemesisPrime92 dikomen…
nachos, apa yang anda cari are ick! hampir setahun yang lalu
big smile
SentinelPrime89 berkata …
Brent: "Mister Humphrey, I don't feel so good." *feels himself fading away into ashes*

*Humphrey tries to get to him but he's pulled back sejak Kate*

Kate: "Humphrey, no. No. Maybe... just maybe the end of half of all life in the universe has it's own benefits." telah diposkan hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz dikomen…
That's perfect hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Oh God. HAHAHAHA. Thats To Good hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey dikomen…
well in this case... she's right hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz dikomen…
Yaa hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey berkata …
i'm 21 years old now. but already, i feel like an old man LOL telah diposkan hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
I'm almost 20 LOL hampir setahun yang lalu
WolfFreeland dikomen…
Sorry for the late komen but can’t believe your 21 tho :) hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira berkata …
As of now, the drama is over. Lets alih on. telah diposkan hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz dikomen…
Hopefully... hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
It is. I'm putting my foot down. hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
Ah, I figured that was what it was hampir setahun yang lalu
ben15delas berkata …
Ouch. The traffic. https://www.alexa.com/siteinfo/fanpop.com telah diposkan hampir setahun yang lalu
soldierboy7141 berkata …
It’s incredible how so many losers came to this club just to start shit. telah diposkan hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
Yep hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
Use to be fun. hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey berkata …
anyway, i'm gonna try not to think about any of the drama in here, since it's my birthday today and i'm about to head out and celebrate in a few hours telah diposkan hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
Happy birthday but ignore the attention drama. hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
Dramas over anyway. Kid deleted her account. She didn't really have to, but I hope that she's seeking help from REAL people that can actually help her in this situation - cops, parents, etc. hampir setahun yang lalu
humphrey234 dikomen…
happy birthday timber hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey berkata …
like for real: all i did was tell y'all that i used to hang out a lot on that A&O fansite on Spruz back in the day. i never berkata anything bad to start drama telah diposkan hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
anda didn't. Just with how out of the blue it was lebih than likely somebody was trying to start drama. If they really were worried that some predator was stalking them on here they would block the guy, tell their parents, and alert the cops. Even if they can't do anything yet they will at least be on the lookout for any potential attempts at abduction atau violence on a child. The reason I know this is that I have Friends in law enforcement who have been in this situation. The last thing anda need to do is call for pitchforks and drama on a dead website. hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey berkata …
so... i made a post on this dinding only telling anda guys about how i used to be active on the Spruz A&O fansite (that's completely dead now) and..... someway somehow, it led to drama telah diposkan hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
What else is fucking new? Some kid was starting drama on a member who doesn't even come on here anymore. hampir setahun yang lalu
soldierboy7141 berkata …
I adore how out of all the Kelab on this site, this one is SOMEHOW, still kicking. telah diposkan hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey dikomen…
that's Fanpop for ya hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
Amazing ain't it? hampir setahun yang lalu
soldierboy7141 berkata …
I HAVE RETURNED.

What a cringy phase in my life this was. Eugh. telah diposkan hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey dikomen…
i don't think i've ever met anda before (no offense) hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
Welcome back it's been years since I last saw you. Like in July of 2013 LOL XD hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
Sorry I have no idea who anda are XD hampir setahun yang lalu
Chidori1334 dikomen…
who are anda exactly? I never seen anda before hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira berkata …
Ok, I'm going to shut this shit down before it gets out of hand because frankly, I'm sick and tired of all the potential made up bullshit. If somebody is threatening anda online and is trying to come to your utama in real life: Instead of ranting about it on a dead peminat club for a kids movie, CALL THE FUCKING COPS AND lapor IT. If he has messages saying he's going to come to your house, screenshot them and tunjuk them to the authorities.

For once, enough with the goddamn drama. Fucking hell man. telah diposkan hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
And threaten as in threatening your life, meaning if somebody says "Im gonna slit your goddamn throat" and knows where anda live. THAT Kind of threat, not something petty atau childish. Don't call the cops because some kid is like "im gonna kick your ass" atau some stupid petty reason. Its a waste of resources. hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
And also, they probly can't arrest the guy right away because technically they didn't do anything illegal but at least the cops will be aware of your situation and will be quicker to act and get behind bars. hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
Its true. I've almost had to draw on somebody before due to aggressiveness but they were smart enough to back down. Sadly people assume that people like myself enjoy shooting other people when in fact that its the exact opposite. Self defense can be very tricky - like for instance anda can't shoot somebody if they have their back turned to you, which could indicate that they are trying to get away and there is no need for lethal force. I'm in the process of getting my carry permit, so anda have to know the self-defense laws here. hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz berkata …
Wow... this place is just fulll of Drama.Thats it. telah diposkan hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
Ikr? And it doesn't help that 95% of the time its all made up shit because some kids were bored. I've seen this same drama come through countless times. hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
And not gonna lie, I've been guilty of it before. Its amazing how quick people will believe anything they see on the internet. hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
I know some of anda might think I'm a dick because of this, but I'm putting my foot down. I'm tired of the drama. I'm tired of the fighting. I'm tired of the bullshit. hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey berkata …
before i found out about Fanpop, i used to hang out in the Spruz A&O fansite, from 2010 to 2012. i don't remember much, but i do remember being a butthurt fanboy, and looking back, i really regret being like that. hell, now that i think about it, i'm not sure why i loved A&O so much back then lol. well, the last time i logged into that site was in 2014, and now it's totally dead telah diposkan hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
I never used it much the login thing always have me problems. hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
She deleted her account. hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
Shame. Well, I hope that she is able to seek the help that she needs. Theres no reason to come on here and rant since nobody is really on here. hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey berkata …
the serigala, wolf pups in this franchise aren't actually serigala, wolf pups. they're demon spawns! telah diposkan hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz berkata …
I just thought about the three pups... HELP ME!!! PLEASE MAKE THEIR LEGS LONGER!!!!!!! telah diposkan hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
Freakin Corgi demon children lmao hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz dikomen…
Seriously though, they are so disturbing to look at. hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz dikomen…
Your right.I mean Serigala climbing trees... sounds like demon to me. hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Omg. The Nightmares. hampir setahun yang lalu
laugh
Kishin_Kira berkata …
https://www.youtube.com/watch?v=LaYLD4U8798 Lmao I remember making this like a tahun lalu XD telah diposkan hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
I subscribed hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz dikomen…
I also subscribed but that video... It was AMAZING!!!! hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
Oh thank anda XD hampir setahun yang lalu
ben15delas berkata …
LOL Alpha the trailer pops on the A&O trailer. telah diposkan hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
I saw that too. It was beautiful hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz berkata …
I watched Alpha today... and as already berkata I thought it would be way better that A&O. Well it was! telah diposkan hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
Good hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
I mean, there are a LOT of things better than Alpha and Omega, lets be honest lol. But Im glad its doing well. I heard some amazing reviews hampir setahun yang lalu
ben15delas berkata …
The Spruz A&O fansite is dead and has some problems I sent a message to the owner. telah diposkan hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
I don't think anyone is going to respond. Plus from what I remember the owner used to be a member on here and he was a communist dick. atau maybe it was one of the admins I don't know anymore lmao. hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
I found my account on the archive thing. To bad I wasn't that active. The login thing always gave me trouble. So I was never on it much. hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
That website was a hot mess when I joined. It was so confusing that I ended up leaving hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
Same result. hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey berkata …
Idk Why I Thought I Could Find A Good A&O Story. Ugh. telah diposkan hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
The high school ones are kinda boring. What did anda find? hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
I Found A Life With Kate A While Back. It Had A Pretty Sad Ending. It Was Ok. Probably The Best I've Seen So Far. hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
I found this. link hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira berkata …
Ok, I'm going to be blunt here. Why are some Alpha and Omega peminat-peminat so fucking creepy? I was taking one of those "Which character based on zodiac" kuiz and my character was eve. Some dude in the group I assist with sees this and PMs me asking for a sex roleplay as eve. telah diposkan hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
A. I don't know the guy hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Ill Just tunjuk My Self Out LOL hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
Just tell us what anda were talking about lmao hampir setahun yang lalu
big smile
SentinelPrime89 berkata …
Infinity War is infinity times better than Alpha And Omega. telah diposkan hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey dikomen…
understatement of the year! hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz berkata …
I honestly think Alpha, (coming to theaters tomorrow) will probably be WAY better that A&O. telah diposkan hampir setahun yang lalu
SentinelPrime89 dikomen…
I know it will be. hampir setahun yang lalu
HumphreyWolfMan dikomen…
I think that movie (the realism likely) shouldn't be compared to an anthropomorphic cartoon movie like Alpha and Omega, but I wonder if certain "anti-wolfaboos" gonna get triggered over it? hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
I don't really think anyone is going to get triggered sejak it. Its gotten great reviews and its not being compared to the furry fandom like Alpha and Omega. hampir setahun yang lalu
HumphreyWolfMan dikomen…
I remember some people hate the idea of a human being Friends with a serigala, wolf (though I do not know for sure since I didn't see the movie) and I started to wonder. XD hampir setahun yang lalu
Wolfire14 berkata …
Hello everyone it's been a while telah diposkan hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
hei bud how's it? hampir setahun yang lalu
Wolfire14 dikomen…
Good and anda hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
Awesome hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey berkata …
i'm having a lot lebih fun now watching MLP than i ever did while watching the A&O sequels telah diposkan hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Thats Because MLP Is 10× Better! ;D hampir setahun yang lalu
PurpleDragon02 berkata …
Chapter 9 is up and part of the final chapter, chapter 10 is up too. telah diposkan hampir setahun yang lalu
heart
Bobsheaux berkata …
Four years with my special lady and still going strong! ;) https://www.deviantart.com/bobsheaux/art/Four-Years-Together-759554356 telah diposkan hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
Congrats dude! hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey dikomen…
congrats Bob! :) hampir setahun yang lalu
FleetAlpha dikomen…
Are anda talking about the female plague doctor she looks like one atau is she a gagak ·6 bulan lalu
FleetAlpha dikomen…
Were anda sick with the Bubonic plague now that is something I want a girl who is a doctor who can help me your in good hands bob:) ·6 bulan lalu
TimberHumphrey berkata …
i'm surprised this place isn't 100% dead, 'cause some of anda are still here LOL telah diposkan hampir setahun yang lalu
TheRavenMcoker dikomen…
Cause I ain't leaving my childhood past hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
anda have to eventually. hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
Agreed hampir setahun yang lalu
ben15delas berkata …
Back then: link And now: telah diposkan hampir setahun yang lalu
TheRavenMcoker berkata …
Man, literally nothing new about the franchise except fanfiction stories telah diposkan hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
It Will Most Likely Stay That Way. hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
Its going to stay that way. Like I've said, Ben Diskin confirmed that there were no lebih sequels in development hampir setahun yang lalu
Chidori1334 dikomen…
I’m actually making a audio drama video where I actually read the actual A&O junior novel, I got 3 chapters recorded so far ·9 bulan lalu
ben15delas berkata …
This is where our story ends. It was somewhat fun while it lasted. To bad Norm wasn't that big. Yet a sequel awaits us for some reason. telah diposkan hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
sejak the way how did anda guys discover this club? Mine was through a funny image. hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey dikomen…
Norm was one of the biggest pieces of shit to grace the big screen hampir setahun yang lalu
Witt107 dikomen…
Back when the first movie came out, I got into this one spruz fansite for A&O. Honestly was addicted to that site because I made a lot of Friends on it back in the day. Just thought about it the other hari and it was gone so I decided to look up another fansite LOL hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira berkata …
Lmao one of my kegemaran wannabes on this site was that Hybred98 kid. He was like "OH YEAH I Cinta FUCKING SMOKING DOPE AND GETTIN PUSSY FUCK YEAH"

Biggest call of duty wannabe kid ever XD telah diposkan hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
LOL hampir setahun yang lalu
mischievous
SentinelPrime89 berkata …
I’d eat Kate’s juicy peach. telah diposkan hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Wow. hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
I'd snort crack off of her keldai hampir setahun yang lalu
TheRavenMcoker dikomen…
OML hampir setahun yang lalu
PurpleDragon02 berkata …
I'm doing one last movie for Alpha and Omega after Missing Parents to bungkus, balut up the franchise and finish Humphrey's story. I'm calling it: The Legend of the Peaceful Warrior. telah diposkan hampir setahun yang lalu
KnudsonBlitz dikomen…
Sounds good!! hampir setahun yang lalu
NemesisPrime92 dikomen…
Baby time! hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey berkata …
"yeah, anda didn't know papa was a Rolling Stone, did ya?"
*pause*
"you didn't get that reference, did ya? okay"

oh look! Tom Kane's trying to break the fourth wall. real cute, Tom! telah diposkan hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey berkata …
dead franchise is dead LOL telah diposkan hampir setahun yang lalu
pabloescaval dikomen…
deader than dead hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Deader then Myspace? :p hampir setahun yang lalu
mischievous
SentinelPrime89 berkata …
Lilly’s got a cute little white keldai ;-) telah diposkan hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
anda fucking racist piece of shit get out of here :p hampir setahun yang lalu
SentinelPrime89 dikomen…
Pffffft hampir setahun yang lalu
laugh
Kishin_Kira berkata …
Not gonna lie, I kinda miss that Alpha and Omega VR kid. Not because I believe any of it but shit that was entertaining as hell XD. TBH would have been cool if it was indeed real, because I Cinta VR, but alas, it's not. Guess he finally gave up after I berkata that I reached out to Steve Moore lol. telah diposkan hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
That and/or because TheDarkReindeer shut his keldai down in one of the video lmao hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Jesus! Lol. hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
He should make a comeback. hampir setahun yang lalu
SentinelPrime89 berkata …
There’s literally NOTHING to talk about LOL telah diposkan hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
The franchise is dead LOL hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
We Can Talk About How Dead It Is. :P hampir setahun yang lalu
ben15delas berkata …
We need to do a history book thing on this club. telah diposkan hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Lol. hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira dikomen…
Whenever I come across and edgy kid on the internet I reply "So dark.... ARE anda SURE anda ARE NOT FROM THE DC UNIVERSE?!" hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Lol. hampir setahun yang lalu
Kishin_Kira berkata …
RIP telah diposkan hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
This club has been Myspaced. hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey berkata …
well, i'm back from my 3-day family vacation, and.... this place's just as dead as when i left telah diposkan hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
As dead as Myspace hampir setahun yang lalu
pabloescaval dikomen…
constantly dead. But it's not surprising hampir setahun yang lalu
pabloescaval dikomen…
Where'd anda go on vacation? hampir setahun yang lalu
PurpleDragon02 berkata …
Almost halfway through the movie and it's about to get epic. Chapter 5 will be probably the longest chapter, but a lot of plot twists will happen. Prepare yourselves. From this moment on, Alpha and Omega 9 will only get sadder and sadder. This franchise is about to take a dark turn. telah diposkan hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
Mine was pretty dark to begin with but remember to add a happy time. hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey berkata …
So Dead. telah diposkan hampir setahun yang lalu
ben15delas dikomen…
As dead as Myspace.com hampir setahun yang lalu
QueenWhiskey dikomen…
Wow Lol. hampir setahun yang lalu
TimberHumphrey dikomen…
this club has been.... Myspaced! hampir setahun yang lalu