Brucas Brucas peminat Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the peminat-peminat of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 balas

Click here to write a response...

Showing Replies 59351-59400 of 116057

hampir setahun yang lalu Janni said…
mine!
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
Not much right now.
How bout chu?

I actually like Katie.
I dont know why everyone hates her.
I think she's interesting<3
I like them all other than Freddie&Effy.
And even Effy can be cool at times.
Like with Pandora<3
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
I haven't watched it yet.
Its still loading.
hampir setahun yang lalu Janni said…
EYESEXAGE ** <3 *0
 EYESEXAGE ** <3 *0
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
YAYY cheater! I will get them on Thrusday. *.*

And you don't like Freddie/Effie Pooh? :O
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
Actually Naomi is being kind of a bitch right now.
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
ooo janii im so jelous im leaving chris to get hours he better or i swear no sex for a year xP
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
I dont hate them and I dont love them.
They are just there.
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
:O i love naomi
lol here is alice with her crappy taste again xP
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
LMFAO DAWN! XD
Poor guy. XD
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
i only did a little bit alice i just did enough to try and get u inspired again
hampir setahun yang lalu Janni said…
LMAO Dawn xD
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
mischievous
LOOOL! Aww, poor Alice. xD
But you have a different taste hun. xD
Still love you a lot tho! <33
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
=P
KK well its done loading now I'll watch it in a sec.

I do NOT have crappy taste.
Shut up.
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
haha wel cat thats what he deserves if he comes between me and snape!
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
big smile
Look who added 10000 videos. xD
 Look who added 10000 videos. xD
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
I have no crappy taste!
I have the best taste ever.
If I have crappy taste then brucas sucks because other than Jamal/Latika they are my OTP.

K, lovin Effy now.
She and Katie put drugs in the brownies :P

Love ya too Cat<3

But seriously why does everyone hate Katie?
She's AWESOME!
hampir setahun yang lalu mollyx365 said…
Hey guyss :)
Eww I hate Katie XD
hampir setahun yang lalu Janni said…
OMG! Cat are you CRAZY!? fucking 100000 videos!?
PROPPING!!XD
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
yeh alice your taste isnt crappy its just different to mine xD
ALOT different
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
surprise
OMG DAWN!
DO YOU LIKE SNAPE? :O
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
=O
Naomi is a fucking whore!
I hate her.
Emily is the best and she and Katie are being little bitches.
I still like Katie though.
But Naomi needs to FUCK HERSELF.
hampir setahun yang lalu Janni said…
MOLLY!<3

DO you all watch Skins?
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
heart
LOOL cheater, thank you! xD

And HI LOU! <33
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
i like katie aswel! i think shes really misunderstood
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
MOLLLYYYYYY!!!!
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
Yay Dawn!
Katie rocks.
And she's like the nicest one to Pandora.
Ironic, much?
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
COOOK<33333
hampir setahun yang lalu mollyx365 said…
Yay Cat!!
I love Pandora haha she`s probably the most pointless character.
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
I've watched parts of season 1 and 3 of Skins. xD

Need to watch the whole thing. I think season 2 will start on MTV next Wednesday. ^^
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
yes cat snape is my fave i effing love him xD
hampir setahun yang lalu Janni said…
LOL! xD
I don't like it!

I love Snape too^^ Not my fav, but i love how he tortures The trio xD
 LOL! xD I don't like it! I Cinta Snape too^^ Not my fav, but i Cinta how he tortures The trio xD
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
Freddie's a fun sponge :P
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
i hate cook with a burning passion i liked him the final episode because i understood him more but do yas not think ya dont really get to "know" the characters like you did in the first generation
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
OMG Dawn. xD
Forget about Alice, you have the crappy taste. LMAO XD

I hate him. =P
I only like his sarcastic jokes. xD
 OMG Dawn. xD Forget about Alice, anda have the crappy taste. LMAO XD I hate him. =P I only like h
hampir setahun yang lalu mollyx365 said…
I love Freddie XDD
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
Pandora is adorable<333
I love her.
Emily is my fav though.
After Emily its Cook then Pandora then Katie then JJ.

Snape is annoying.
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
LOOOL cheater, thank you! xD
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
Freddie is fucking annoying.
Effy is ALRIGHT, but only with Pandora.
Other than that she's a total annoying cliche.

I know!
Season 1 pwns 3.
Still like 3 though.
I think 2 was the worst, however.
Even though Chris/Jal got together.
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
how can u hate him after everything he did?
i cried in HBP when i thought he was actually bad then when you find out he is good again i was so happy i think the fact allan rickman plays him makes me love him a 100 times more because i love allan rickman
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
ROFLLLL they play Britney Spears in a british show??
hampir setahun yang lalu dermer4ever said…
smile
Hola
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
kiss
YAY Alice! Snape is annoying. XD

James & Sirius FTW, who cares about Snivellus. LMAO XD

Ahah, no offense Dawn, you i love you. =P <33
 YAY Alice! Snape is annoying. XD James & Sirius FTW, who cares about Snivellus. LMAO XD Ahah, n
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
yeh i stopped watching season 2 the episode where sids dad died that was the worst episode EVER! i know what happens but havnt watched them all ive got the boxset but havnt got round to watching it i loved jal and chris tho they were my faves
hampir setahun yang lalu Janni said…
Allan portrais Snape PERFECT!

Have you guys seen Bruno? x]
hampir setahun yang lalu Janni said…
god i think i love almost everyone on HP! <3


TErra!!
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
what alice british people listen to britney ya know xP
hampir setahun yang lalu mollyx365 said…
I don`t love Snape but Alan is a reallly good Snape LOL
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
na i havnt seen bruno yet

and i know Allan is PERFECT
tim roth was meant to play snape but then couldnt for some reason rickman is so much better but hes gettin on bless him
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
I HATE Naomi.