Brucas Brucas peminat Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the peminat-peminat of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 balas

Click here to write a response...

Showing Replies 18901-18950 of 116057

hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
omg
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
None!
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
i win only 100 more until 19000! yah yah
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
Ahh hannah you are such a cheater!
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
i forgot to put keywords on the icons please don't rate 1
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
ive been cheated on! what can i say!
hampir setahun yang lalu mollyx365 said…
nonono

hampir setahun yang lalu mollyx365 said…
YOU NEEED KEYWORDS.
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
ehhh sry
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
serously who checks for key words?
hampir setahun yang lalu brattynemz said…
Aww damn I missed it!
hampir setahun yang lalu mollyx365 said…
ummi have no idea.
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
LMFAO you better add keywords right away or I am going to rate all of them 1!!!
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
no please!
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
i know alice they all suck i changed it again! tell me what you think!
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
It doesn't suck!!! And well I like this one except you can't see half of the 1THF and it doesn't have Brooke, Haley, or Summer :(. But either one is REALLY great, Hannah XD
hampir setahun yang lalu brattynemz said…
Where is Mary and Mickei??
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
no pick! pick! so the one before i suck im gonna make a new one!
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
LOL Hannah. Do you want me to make one? I feel bad for making you make all of them.
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
idk i made a new one!
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
OMG I LOVE THIS ONE! THIS IS THE BEST!!!
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
are you sure i can make more
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
omg comment more people the supence is killing me!
hampir setahun yang lalu brattynemz said…
lol for 19000th??
hampir setahun yang lalu mollyx365 said…
yes
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
yeah
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
omg omg omg omg omg
hampir setahun yang lalu brattynemz said…
lol go BTFG!!
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
No hannah I love it!!! LOVE IT LOVE IT LOVE IT!!1
And YAY MATT WOKE UP!!! Wanna know what the first thing he said was?
"I'm hungry." Pshhh. Do I know him or what?
hampir setahun yang lalu mollyx365 said…
i am so tired
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
LMFAO! SO UR LEAVING US ALICE:[[

omg
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
Now he's watching some crappy made for TV movie. I told him I'd join him in a sec but I had to stay on for the 19000!
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
lalal mee too! i can't believe ur up molly it's 4 for you! omg that me an an hour!
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
lol!
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
lalal wasting comments
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
Hannah- Not now, no. I have to wait for the 19000! And than I'm going to sleep and matt will be the loser all by himself mwahahahahah.
Oh BTW he says "sup". Yeah, he actually said "sup". I was like "you are such a poser" and he gave me the finger.
And now I'm telling him that I told you guys what he did and he just rolled his eyes.
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
DONT CHEAT HANNAH! WE HAVE TO WIN FAIR AND SQUARE!
hampir setahun yang lalu mollyx365 said…
yeah the second we hit 19000 i am sleeping.
jag is making me dribk another margarita.
i reallly do not need it.
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
omg hurry i have to go to bed!
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
Wait molly where do you live???
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
lmfao alice!
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
mary joined teh alice spot! yah!
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
Molly- Jag is up too?? Tell him I said hi. And when he says "who the fuck is Alice" tell him "she can see the future. And she knows some day that she will be the one you think is a hobo on her lawn." XD
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
alice!
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
molly!
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
Yay Mary XD
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
woah tell him hannah quincy says hi too!
hampir setahun yang lalu mollyx365 said…
ooih tell matt sup
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
ikr i want ehr to come on here
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
omg she'll take my 19000!