Brucas Brucas peminat Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the peminat-peminat of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 balas

Click here to write a response...

Showing Replies 26951-27000 of 116057

hampir setahun yang lalu dermer4ever said…
Hey Guys
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
Really nice to meet you too, girl that has the same name as I, but in other language. lol =)
And sure i know where Poland is. And the tinny Portugal country, do you know? xD

And you so CAN spell well Dawn! xD
hampir setahun yang lalu sophialover said…
cool
Terra...heyy! EYESEXAGE...YAY!
hampir setahun yang lalu TSOYPRA said…
i know were poland is...
eides e einai kai ligo elliniko telika...
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
Ah Terra! You cheater! -.- LOL <3
hampir setahun yang lalu sophialover said…
Dawn i was just thinking you were BORED of spelling 100% correctly...and not that you didn't know or anything...LMAO.
last edited hampir setahun yang lalu
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
we hyave lotsa people from dif places
hampir setahun yang lalu TSOYPRA said…
3afnika mou irthe to kassiani ki emena...analampi...
hampir setahun yang lalu Snick said…
Yeah sure you can call me Kas if you want ;)
hah greek is funny language xD I never heard it xD I have no idea how can I read what you wrote xD It's to complicated lmao
On fanpop is only few people from Poland... :(
hampir setahun yang lalu Janni said…
heart
Heii!<33
hampir setahun yang lalu sophialover said…
LOL
Emena mou'rthe to Kantia...k paleua na thumithw to allo mexri p to'pes YAYY!
hampir setahun yang lalu sophialover said…
OOOHHHH MY BABYY! Hey love!
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
yeh i get used to writing in slang and people dont know what im going on about lol
hampir setahun yang lalu TSOYPRA said…
in this spot there are 3 people from greece...
we are writing greek but with english letters...
me mary and irene we are from greece....
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
Glad i deg snuppa. Do you get me, söta? LOL
hampir setahun yang lalu Janni said…
Awww!!! Hei Girlieeee:D<3
hampir setahun yang lalu TSOYPRA said…
hey janni....
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
Janni! <3
I have 5 Eyesexages, You? xD
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
i think im the only one from uk on this spot i think jen is from scotland but thats it
hampir setahun yang lalu Janni said…
OMG Cat!! You speak norsk! You AWESOMELY SICK!<33
hampir setahun yang lalu TSOYPRA said…
catia are you speaking portuges?
last edited hampir setahun yang lalu
hampir setahun yang lalu Janni said…
Hey Vikceeeyy!:D & Daaawn<3

I have 6 bitch xP

be right back...
hampir setahun yang lalu sophialover said…
WTF DAWN? I thought more people on this spot were from UK..anyways....
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
see once i leave everyone comes on! lmfao! whats up guys
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
No, i'm talking norwegian.
Janni's language. But what did you said Baby? xD *confused*
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
hannah! =)
last edited hampir setahun yang lalu
hampir setahun yang lalu sophialover said…
cool
Cat have i told you i'm studying spanish? lol! It's said they really look alike portuguese..xD
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
EYESEXAGE! <333

6 =D
hampir setahun yang lalu sophialover said…
BITCH...LMAO.
hampir setahun yang lalu sophialover said…
surprise
YOU'RE TALKING NORWEGIAN? OMFGGGGG!
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
Yeah Mary, it's a lot like Portuguesse. I just don't know a lot of Spanish. But i can totally understand almost everything i ear/read of spanish.
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
i only speak english! you guys are like crazy with ur greek and norwegian..

i once sang a song in norwegian
hampir setahun yang lalu TSOYPRA said…
oh norwegian..i don't know any word in norwegian...
i was confused i thought that you were tolking in your language....
hey hannah...
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
laugh
Yeah! I put there all the words i knew. 4! LOL xD
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
i can only try to attempt spanish!! lmfao i have to take it next year for school!

hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
And i also have 6 now bitch!! -» baby lol =)
hampir setahun yang lalu sophialover said…
I KNOW CAT. I've been reading a text in portugues and i almost got the meaning only b/c the majority of the words reminded me of spanish words. LOL! It was crazy..xD
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
hey hannnnaahhhhh
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
No. My language is like that: Ninguem percebe o que eu estou a escrever! xD
hampir setahun yang lalu TSOYPRA said…
angry
lol.....
and you get the eyesexage too...
hampir setahun yang lalu sophialover said…
cool
YOU'LL ABSOLUTELY LOVE IT HANNAH. Spanish = SEXY & SOOO easy.
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
Great! Do you understand anything of what i wrote? xD
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
i used to kearn french but then i forgot lol
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
kiss
LOL. Sexy andf Easy.

Portuguese is sexyer! LOL xD
hampir setahun yang lalu sophialover said…
Ninguem is like "nadie" aka "noone"? lol!
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
spanish is sexy
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
Or not.. But who cares? Portuguesse and Spanish are really alike. =)
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
So, portuguese also must be easy to you Mary..
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
english sucks its not sexy at all lol
hampir setahun yang lalu TSOYPRA said…
really nice language catia...
our language is like that....
σημερα στην ελλαδα ειχε χαλια καιρο εβρεχε συνεχεια και ειχε συνεφια..mary δεν ηξερα τι αλλο να γραψω χαχαχα......