Brucas Brucas peminat Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the peminat-peminat of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 balas

Click here to write a response...

Showing Replies 31001-31050 of 116057

hampir setahun yang lalu Janni said…
MINE
hampir setahun yang lalu Janni said…
YOU TOOOK MY COMMETN!
hampir setahun yang lalu Janni said…
EYESEXAGE ** <3 *0
hampir setahun yang lalu Chlarkfan said…
you have so many eyesexages! (:
hampir setahun yang lalu Janni said…
but... you took my 100th comment:(

lol


gtg... Bye Bye hun<3
hampir setahun yang lalu Chlarkfan said…
Byeee<3!
hampir setahun yang lalu RealLuvAlwaysBL said…
cool
where the heck is everyone?!?!?
hampir setahun yang lalu brattynemz said…
swdcfvghjk
hampir setahun yang lalu Chlarkfan said…
i am here, anyone else? (:
hampir setahun yang lalu saBRUCAS said…
Dont you guys just love LPers?

link
hampir setahun yang lalu BL-EB-Fan said…
Heyy Guys!
My name is Stacy, I'm new to the boards!
I <3 BL!
hampir setahun yang lalu sophialover said…
hey Stacy!!
Welcome<333 I'm Mary.
hampir setahun yang lalu saBRUCAS said…
Hey Stacy!!
hampir setahun yang lalu dermer4ever said…
Hey Stacy i am Terra
hampir setahun yang lalu Chlarkfan said…
Hey Stacy, i'm Jelena, (:
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
hey guys
hampir setahun yang lalu dermer4ever said…
Hey Dawn and i would not go to that pick it is getting very heated
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
heart
Heyy girls! <33
hampir setahun yang lalu dermer4ever said…
Hey Cat
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
is it the brucas are not lovre one
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
Geez, another fight? =/
And always about the same, Brooke or Peyton.
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
Hey Terra. =)
hampir setahun yang lalu mcewen_girl said…
Hey ladies whats up?
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
Heyy Kelsie <33
Another fight is up. =/
hampir setahun yang lalu dermer4ever said…
it is the one on the othspot the one on here is taken care of Mickei and I handled that one and lets just say some name calling happened and got to worked up over just a pick.
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
jus red and chloe that is EXACTLY what hapened to me she said i had a fake account etc do what i did i messaged papa and asked him to prove it wasnt my account lol
hampir setahun yang lalu mcewen_girl said…
Hey Cat, and ugh fights. I'm so not in the mood for one of those =] Happy Happy Happy that's wat I am.
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
EYESEXAGE
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
i cant be arsed its retarded lol i hate how people cant say there opinions
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
Aww, that's good Kelsie. ^^
Anything special happened? =P

And can i ask what happended with the slut forum? I have no replies on me updates page, that's STRANGE! LOL
hampir setahun yang lalu dermer4ever said…
yeah stay away from that one Kelsie i got it covered and the Peyton pick last night got a little heated between every one but i took care of it.
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
What Peyton pick of last night Terra?
hampir setahun yang lalu mcewen_girl said…
Naw not really Cat,I just got to stay home from school today cause I felt like bloody hell this morning and I've been sleeping since 7, I just woke up and I FINALLY feel a little better,so YAY good mood! and Ok Terra I'll steer clear =]
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
is the spoiler sluts spot done
hampir setahun yang lalu dermer4ever said…
Cat it was about a message to send Peyton because i hate her and things went to far and myself and Mickei tried to get people to calm down.
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
I'm glad you're better Kelsie. =D
Yep, sleep can make WONDERFULL things. I just wish they realized that. Because having classes at 8:30am is not healthy. xD
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
Ahhh. I think i saw that. But i didn't open it, so i had no ideas about the comments.. But yea, i can imagine the type. =/
hampir setahun yang lalu mcewen_girl said…
Psh I know Cat, my classes start at 8. :[
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
8 that would kill me lol
hampir setahun yang lalu Chlarkfan said…
hey, (:
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
Aww, poor you. That's worse. =(
hampir setahun yang lalu mcewen_girl said…
Oh I get up at 5:45 that KILLS me! lol
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
smile
Hey Jellena <33
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
WOW, 5:45? That's wayyy to soon. =X
hampir setahun yang lalu mcewen_girl said…
Hey Jelena,yea it is but i have to get up when my mom leaves for work :|
last edited hampir setahun yang lalu
hampir setahun yang lalu dermer4ever said…
at first i didn't but then i did and i added a good option and dawn i don't know if it is or not.
hampir setahun yang lalu Chlarkfan said…
what's upp?
hampir setahun yang lalu mcewen_girl said…
Not much... did things work out ok,Jelena?
last edited hampir setahun yang lalu
hampir setahun yang lalu Chlarkfan said…
yeahh! we talked about it, and everythings alright, (:
thank you! again for everything.
hampir setahun yang lalu dermer4ever said…
nothing much here i stayed home because i felt like crap not felling to hot got some virus