Brucas Brucas peminat Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the peminat-peminat of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 balas

Click here to write a response...

Showing Replies 39451-39500 of 116057

hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
Yea, they like to try all the couples.
Has something ever happened with Serena & Chuck? I think they are the only two missing. lol
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
im still in mine aswel cat lol

why post that if ya cant se it for like 3 weeks god some people are retarded lol
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
EYESEXAGE! ** <33
 EYESEXAGE! ** <33
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
LOL, we can only see it on April 20th? That's stupid. =/
hampir setahun yang lalu brattynemz said…
lol I always thought Nate is the Lucas of GG :D
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
i know why the hell bother posting it then im in such a cranky mood 2day lol
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
yeh nate is the lucas of GG lol
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
kiss
Ahah, it's okay Dawn. =P

Lol, and me too Nem. xD

I'll brb girls, i'm gonna get dressed and eat something. =]
hampir setahun yang lalu brattynemz said…
okay Cat :)

It's sooo fn hot here :[
hampir setahun yang lalu brattynemz said…
Janni get your cute butt in here!
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
ok hun i gtg soon aswel
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
why am i in such a bad mood 2day lol
hampir setahun yang lalu brattynemz said…
lol you gotta have to watch a Jeyton vid, that'll make you feel better :)
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
does nate ever tell blair he loves her?
hampir setahun yang lalu Nine00 said…
I think Nate/Blair are sooo boring.
hampir setahun yang lalu brattynemz said…
IDTS.
hampir setahun yang lalu brattynemz said…
Hey!
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
im making a cb vid so thats cheering me up lol
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
they are so boring lol
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
rite girls i gtg now hopefully when im on next i will be in a better mood lol

love yas
xxx
hampir setahun yang lalu brattynemz said…
I hate Chanessa.
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
i like chanessa lol
hampir setahun yang lalu livelovelaugh said…
any way bye
xxx
hampir setahun yang lalu brattynemz said…
I hate Vanessa but I hate the idea of Chuck and Vanessa more! k bye. :D
hampir setahun yang lalu dermer4ever said…
Nem i am with you i also thought of nate as the luke of gg maybe that is why i don't like him
hampir setahun yang lalu Nine00 said…
I don't like Chanessa...but i perfer them over Nair (is that what you call them?)
hampir setahun yang lalu jennifer_02 said…
Heyyy homies:D:D:D
hampir setahun yang lalu brattynemz said…
Nair > Chanessa. :D
hampir setahun yang lalu sophialover said…
giiirls...you still on?
hampir setahun yang lalu irene_p said…
i am !
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
anyone around?
hampir setahun yang lalu brattynemz said…
Hannah! Irene! Mary!
hampir setahun yang lalu sophialover said…
cool
hey there ladies!
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
HEllo

ugh i have so much homework over sb it sucks ass:(
hampir setahun yang lalu brattynemz said…
Have you read Eka's articles??
hampir setahun yang lalu irene_p said…
smile
hii there !
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
MARY!!!!!!!!!!!!!!!!
i haven't talked to you in forever!
hampir setahun yang lalu brattynemz said…
Hannah, you haven't talked to anyone of us in forever. :D
hampir setahun yang lalu sophialover said…
umm...not yet.
hampir setahun yang lalu irene_p said…
i haven't read the article either
hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
lol im sry guys ive been so busy!
lol.. hahahahaha

hampir setahun yang lalu brucas4ever said…
no i have not


ugh my facebook won't work
hampir setahun yang lalu brattynemz said…
lol Hannah it's okay :D

You guys should read it, they're sooo good. I'm sure you're gonna enjoy it!
hampir setahun yang lalu irene_p said…
smile
i'm packing my bags =]
we re gonig on a trip with my class at school!! for 3 days yeiiii!!!
(mary 3hmerh 8essalonikh !)
hampir setahun yang lalu brattynemz said…
Cool beans!
hampir setahun yang lalu irene_p said…
wink
yeah i'm really excited !!! aw i 'm in a summer mood right now !! lol
hampir setahun yang lalu sophialover said…
sad
DAAAAMN! Sovara?
THESS?
Re gamw k egw thelwwww!
hampir setahun yang lalu sophialover said…
cool
OMFG HANNAH! DID YOU SEE LOST ALREADY??
SKATEEEEEEEEEEEEEEEE<33
Jate are just so over.
hampir setahun yang lalu irene_p said…
naii teleiaaa 8a naiii !! alla mono 3 meres... pff 3 days are fewwwww hahaha anyway i hope the weather is good !!! cause i'm taking all my t shirts with me !!! haha
alla pisteuw pws 8a xei zesth ....
hampir setahun yang lalu irene_p said…
what about skate??? what happened ?????????!!!!!!!!!!