Brucas Brucas peminat Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the peminat-peminat of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 balas

Click here to write a response...

Showing Replies 46751-46800 of 116057

hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
I noticed that Janni. x)
THAT WHORE, LMAO. xD
What i HATED was the predictions thing, i'm pretty sure there was somewhere a prediction that said "This year i will try again with Brooke." :@ :@ They made it look like it was never there.

And Lol Alice, it's her best friend. =(
I get why Naley are pro-LP, they don't really have a choice. lol
hampir setahun yang lalu Janni said…
Peyton's wedding dress could have been her night gown! xD
hampir setahun yang lalu sophialover said…
NH sex was Ok...
hampir setahun yang lalu Janni said…
Atleast Brooke wasn't the minister
hampir setahun yang lalu sophialover said…
Peyton's wedding dress sucked. Everything about this wedding simply sucked.
UGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
hampir setahun yang lalu dermer4ever said…
Alice want did you expect she is lukes best friend good news we get to see one of hales sisters next season

link

rate for me
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
EYESEXAGE. <33
hampir setahun yang lalu Janni said…
I was ecpecting more from the NH sex scene, we didn't get more than the pilot
hampir setahun yang lalu sophialover said…
hmmm
What happened with Bju?
OH LET ME GUESS...xD
Brooke made him jealous with Nick and then he was all like "Oh Brooke...shall we get back together?"
*gaaags*
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
Yea, me too. =(
I love the NH sex, but it feel like little because we saw it all on the promo. =/
Stupid promo. x( lol
hampir setahun yang lalu sophialover said…
OMGGGG YES.
I KNOW JANNI<33 HOPE SOOOOOOOOOOOOOOO! All i want right now to get over my Pucasdepression is NS<333333333333
hampir setahun yang lalu dermer4ever said…
not really he told off bitchtoria that happens next week
hampir setahun yang lalu Janni said…
Well, it was clear that he wanted to get together with her, and she with him... but nothing happendin the episode, it will definetely happend in the next one
hampir setahun yang lalu sophialover said…
mischievous
Hahh..It wasn't that slutty. It wasn't even as hot as i expected it to be.
hampir setahun yang lalu sophialover said…
angelic
which means...same old stuff AGAIN.
One word: BORING.
hampir setahun yang lalu Janni said…
It was kind of funny when Brooke throwd the Missy-me line back at julian and her "I see you have a type"
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
Lol Mary.
Don't make me sad hun. =[

Say only bad things about LP! :D xD
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
Grr but Haley's my fav character and I was SO mad at her.
Almost as mad as when she got the team Peyton baby shirt.
-GAGS!-
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
Janni hun, where do i find the quotes? =/
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
LOL Alice. xD
hampir setahun yang lalu sophialover said…
angelic
I don't hate Naley Cat.
I'm just not passionate about them anymore.
hampir setahun yang lalu dermer4ever said…
but Alice she loves Luke and whoever he is with so it wasn't surprising Hales was so funny i would love to stay but i have to do now be back later.
hampir setahun yang lalu Janni said…
I just go through brucas vidoes on youtube.. brcas moment.. brainstorm xD
hampir setahun yang lalu Janni said…
Bye for now Terra<33
hampir setahun yang lalu sophialover said…
I mean Mark destroyed them.
He's a couple ruiner...lol!
Literally...i've noticed that after couples get a baby together and married they just stop existing for me anymore...LMAO.
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
tongue
Okay Terra, be back soon. ;D <33

Yea, i get it Mary. ^^
I just will always love BL and NH. <33
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
heart
EYESEXAGE. <3
 EYESEXAGE. <3
hampir setahun yang lalu sophialover said…
Awww<33 THIS ICOOON!
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
I want a pig!!!!!!!!!
hampir setahun yang lalu Janni said…
I miss them so much<33
hampir setahun yang lalu sophialover said…
WILL YOU NAME IT CREYTON???? {CRACK * PEYTON]
hampir setahun yang lalu sophialover said…
mischievous
I miss them more than i ever thought i would actually miss them.
LAST HOPE = PEYTON DIES.
This would be my guilty pleasure if it happens.
hampir setahun yang lalu Janni said…
you want a pig?

I want a purple stuffed monkey! I can't find it!

which icon should i use fort this quote?
Brooke: "You did this for me?"

Lucas: "Wasn't ready to looser you yet. So... are you gonna stay or what?"

Brooke: "Yeh. Of course! Aww, i wasn't ready to be lost. Thank you"
 anda want a pig? I want a purple stuffed monkey! I can't find it! which ikon should i use fort t
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
LMAOO!
The pig is gonna be named creyton? XD
hampir setahun yang lalu Janni said…
I don't think that i will ever love a couple like i love them1
 I don't think that i will ever Cinta a couple like i Cinta them1
hampir setahun yang lalu sophialover said…
mischievous
why noooooooot?
hampir setahun yang lalu Janni said…
or this one
 atau this one
hampir setahun yang lalu 1treehillfan said…
-BARFS ALL OVER COMPUTER!-
I told my sister LP got married and she like had this huge grin on her face.
FUCKTARD!
See?
The biggest psycho bitch in the world is an LP fan. Does that not say everything???
hampir setahun yang lalu sophialover said…
my icon is getting OOOOOOOOOLD. Got it for more than 2 weeks...LMAOOO.
Next one?
Amy again or NS?
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
Ahah, you're so terrible Mary. xD
hampir setahun yang lalu Janni said…
CREYTON! xD

But maybe Alice wanna acutally be fond of it
hampir setahun yang lalu sophialover said…
angry
she's a LP fan?
OH COME OOOOOOOOOON! GAG ME AGAIN PLEASE.
hampir setahun yang lalu Janni said…
Brucas BABE!!!
hampir setahun yang lalu sophialover said…
THE SECOND ONE BABY!
hampir setahun yang lalu sophialover said…
I'm sure Alice is deffo into the "Creyton" thing already...lol!
hampir setahun yang lalu Cas_Cat_2 said…
NS hun. ;D <33

And Janni, i love the hug icon. <333

You sister has a really bad taste Alice. =/ lol
hampir setahun yang lalu sophialover said…
gahh lol!
hampir setahun yang lalu sophialover said…
I knooow but i wanna find one from the new scenes...that are in the promo and as it hasn't aired yet all i'll get is icons with BAD QUALITY.
hampir setahun yang lalu sophialover said…
mischievous
Your sister needs a brain change. Alice.
hampir setahun yang lalu Janni said…
there are teo hug icon^^

and you two choose one;D