Damon & Elena damon & elena peminat-peminat forum chat

lailalove posted on Feb 25, 2010 at 08:59PM
ok this is the list of the last people who have been here last month *crying face* i will put more names as u tell me
i love all of u who has been here & who hasn't *love u all*




angiii7|| Angi
Teamdamon33|| Julia
laurik2007|| Laura
lailalove|| Lai
tvdlover|| fatemeh
katie15|| Katie
mariafan|| maria
tvdlover|| fatemeh
maryam1311|| maryam
Delenalove88|| Svetlana
last edited on Feb 19, 2011 at 12:07AM

Damon & Elena 14056 balas

Click here to write a response...

Showing Replies 12551-12600 of 14056

hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
big smile
Heey how are you?
hampir setahun yang lalu tvdlover said…
heart
im fine and u?<3
hampir setahun yang lalu maryam1311 said…
anyone?
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
big smile
yes me:)
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
I'm great!

Hey Laaaaaau and @maryam1311! what's up?
hampir setahun yang lalu maryam1311 said…
not much u?
hampir setahun yang lalu maryam1311 said…
hey laurik2007 how are you ?
hampir setahun yang lalu epicdelena4ever said…
heyy maryam and lau and julia!
last edited hampir setahun yang lalu
hampir setahun yang lalu maryam1311 said…
heart
hey how are you ?
hampir setahun yang lalu epicdelena4ever said…
im great! have alot of homework and procrastinating by being on here lol! and u?
hampir setahun yang lalu deluv said…
mischievous
trying to download sony vegas so I can make killer DE videos
hampir setahun yang lalu epicdelena4ever said…
cool! lol i love watching DE vids they just make me happy!
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
omg i totally forgot :)) sorry for the late reply...

I'm doing some picks:))

I'm good, passed another exam, two more.

btw i talked to Lai, the creator of the forum and I'm making another list of the people who will be here, so let's me know if you wanna be written there
hampir setahun yang lalu maryam1311 said…
im talking to my freinds in youtube,
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
big smile
Great! Do you watch Glee?
hampir setahun yang lalu maryam1311 said…
heart
no, =(
what other shows do you watch?
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
Gossip Girl, House, The Good Wife, Pretty Little Liars, Skins, Misfits and others that finished...You?
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
Sorry I left! I was watching Glee!!
hampir setahun yang lalu maryam1311 said…
kiss
the vampire diaries, 90210,GG,Hellcats,one three hill

sorry i have to go , talk to you soon , take care♥
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
ok bye:*

Julia, I saw Glee...it was awesome, what did you think?
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
kiss
Bye!
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
big smile
Julia:) still here?
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
Yeaaah! How are you Lau?
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
kiss
Good, did you see Glee? liked it?
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
I liked it! Did you watch it?
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
smile
Yeah this morning:)))

Which couple?
Sam/Quinn
Sam/Santana
or
Finn/Quinn?
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
Sam&Quinn!!!!!!! I just hate Finn&Quinn and Sam&Santana are just ew. You?
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
well,I'm not sure, Sam/Quinn, but also liked the chat Quinn had with Fin in the auditorium :) With Glee i kinda like a whole bunch of couples lol. it's unusual

but they broke up, do you think Finn will got after Quinn now
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
big smile
Well, I think he is... And maybe Quinn will start dating him to make Sam jealous. I have no clue. :/ Anyway did you see that Rachel and Blaine are going to kiss?
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
what????? omg!!! nope i didn't remember me and my crazy spoilers rule

but wow??
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
OMG sorry! I know right? But I think it won't mean anything! In the promo it looks like there's a party at Rachel's and they play the bottle game and Blaine has to kiss her... But whatever Blaine does, I'm fine with it. I just love him. And Darren. LOL
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
ah the bottle game rofl, Kurt's gonna be so jealous:))

Yeah me too! At 1st i wasnt so enthuuse about Darren and Blaine but now I'm totally into him, and the wramblers songs are amazing!!
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
heart
Yeah!!

I know!! He's just so perfect! I love him since AVPM. :)))))
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
Do you do picks?

Love Silly love Songs and the others he sang in the Valentine's day episode:)
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
kiss
I usually don't.. I just pick them. :)

I know!!! I love every song Darren sings, my favorite is When I Get You Alone. I love Bills, Bills, Bills too! Can't stop listening to these two.

Anyway, I have to go Lau! School is back... :( Bye!
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
Bills, Bills, Bills
Silly love songs
Katy Perry's Teenage Dream

and the one he sang at Gap? don't remeber

I'm doing picks now...I'm on a roll
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
kiss
oky bye Julia
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
Anyone?
hampir setahun yang lalu mariafan said…
meee! How are you Julia?
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
Maria!! Hey! I'm great, what about you ?
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
big smile
im here:)
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
kiss
Hey Laaau! What's up?
last edited hampir setahun yang lalu
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
kiss
I just ate dinner:) Ready for tvd tonight?
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
sad
Wow. Dinner? It's only 5 pm here. LOL

I would love to watch it, but I can't watch it today...
hampir setahun yang lalu mariafan said…
Sorry.. i couldn't reply to forums..:/ do you girls ever have the same prob?

i'm ok.. have a cold but anyways..!
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
You mean were not gonna watch it like the other week? it was so much fun:) here it's 8 pm lol

Hi Maria, long time
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
No.. I can't today... I know right!

It's no problem Maria!
hampir setahun yang lalu mariafan said…
Hi Lau! How are youu? :D

it's 9pm here.. i wish it was earlier so i could watch TVD every Thursday..
last edited hampir setahun yang lalu
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
Well I'm gonna try to watch it on live streaming if i will not kill the cw for all those comercials

Maria,I'm good, busy lately cuz i have exams but it's over soon...bow about you? missed u on the CB forum also


Julia-Maybe next time:)
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
smile
before you go can you please post the link where i can watch it please