Damon & Elena damon & elena peminat-peminat forum chat

lailalove posted on Feb 25, 2010 at 08:59PM
ok this is the list of the last people who have been here last month *crying face* i will put more names as u tell me
i love all of u who has been here & who hasn't *love u all*




angiii7|| Angi
Teamdamon33|| Julia
laurik2007|| Laura
lailalove|| Lai
tvdlover|| fatemeh
katie15|| Katie
mariafan|| maria
tvdlover|| fatemeh
maryam1311|| maryam
Delenalove88|| Svetlana
last edited on Feb 19, 2011 at 12:07AM

Damon & Elena 14056 balas

Click here to write a response...

Showing Replies 12951-13000 of 14056

hampir setahun yang lalu BONES45 said…
heart
if you are bored watch (castle or white collar or nikita or fringe) they are pretty awseome and every one of them has an amazing actor who are also amazingly hot
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
I know:( it's been really hard lately with no scenes and other stuff coungh *Stelena* coungh, but I will never give up on them! OTP Always
hampir setahun yang lalu maryam1311 said…
smile
same here!!!!!!!!
i hope we get some DELENA in 2x17.
hampir setahun yang lalu Nicki-was-here said…
me 3
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
big smile
Hi Alex, nice to see you here:)

I watch Nikita and love the show
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
smile
@ Nicki-was-here, hi , welcome hun :)
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
Are you worried for the SE dance scene? It deffo won't even reach the awesome-ness of the Founder's Day DE dance!
hampir setahun yang lalu epicdelena4ever said…
nothing will reach the awesomeness of the delena dance. this is jsut a petty school dance that means noting and will probably get interruped by something.
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
kiss
Klea baby
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
Girls, where are you?
hampir setahun yang lalu maryam1311 said…
hey how are you ?
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
Maryam...Still here?
hampir setahun yang lalu maryam1311 said…
yea are you ?
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
kiss
yeah, although i should be studying lol

How are you
hampir setahun yang lalu maryam1311 said…
i`m fine u?
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
crying
I'm sad:( Huddy broke up. don't know if you watch House md?
hampir setahun yang lalu maryam1311 said…
smile
no i don`t well sorry
hampir setahun yang lalu tvdlover said…
heart
anyone?<3
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
big smile
Us :))
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
meh
It's ok, I'll get over it, eventually...
hampir setahun yang lalu tvdlover said…
smile
hey Laura
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
hi Fatemeh ,what's up?
hampir setahun yang lalu tvdlover said…
crying
not much just watching some delena videos i miss them alot u?<3
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
I know...and we also have to wait an awful lot for the next episode....to take my mind of it I started watching marathons of other shows...
hampir setahun yang lalu tvdlover said…
same here:( i hate to wait!!!!!

what do u think is going to happen in 2x17?
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
I can't even remember the promo lol, don't know really....Klaus maybe?

What do you think
hampir setahun yang lalu tvdlover said…
heart
i dont know but i hope tyler and elijah to come back!!!!!!<3
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
I don't think Tyler will be back, sadly, maybe in the season finale..oh hope he and Caroline can work things out....and I'm sensing a lot of DE scenes in the future....I mean c'on they started season 2 with DE, they have to end it with them....
hampir setahun yang lalu tvdlover said…
smile
agree with u<3 sorry i have to go talk to u soon<3
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
kiss
ok, bye:*
hampir setahun yang lalu maryam1311 said…
anyone?
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
anyone?
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
Anyone?
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
Julia, yay!!!!

What are you up too?
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
Hey Lau!!

Just arrived home from Buenos Aires... You?
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
Ahh great...did you have fun?

Did you hard about the earthquake?:((
hampir setahun yang lalu maryam1311 said…
anyone?
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
us:)
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
crying
I had lots of fun! haha

I did! What a disaster! :((((9
hampir setahun yang lalu maryam1311 said…
how are ya?
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
Tell me about it, plus the tzunami's , all the casualties, it's a complete disaster, it moved the Earth's axe by 10 cm, omg

did you have internet there? cuz i didn't saw you online these days
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
crying
I'm tired...and sad, one of my favorite couples broke up, and i still can't get over that, call me crazy...
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
how are ya?

I'm great! You?

did you have internet there? cuz i didn't saw you online these days

I had on my phone, but I just logged in on MSN and on my iThouch but I just logged on Facebook, Twiiter and Tumblr 'cause I have the apps downloaded on it.
last edited hampir setahun yang lalu
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
Ha! Facebook, we are all addicted to it, I'm there all the time
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
Yeah haha I'm not that addicted, just logged on too see the notifications and stuff...
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
sunny
It is a marvelous invention lol:)) I't perfect for stalking people, kj
what were your thoughts on the carnival?
last edited hampir setahun yang lalu
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
Well, IMO, it's hell. I hate it. Where I live in Rio, somedays are like, crowded with street carnival, like 7000 people. We can't even leave home.
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
Glad you escaped:))
Here i only saw a couple of people masked and then there was a masked party at the club that i go :)) nothing special...maybe we should switch:))
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
Haha totally.
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
kiss
Honey i have to go sleep:)) tomorrow I have classes:((

Good Night:*