Dollhouse I spy with my little eye

movygirl posted on Mar 06, 2009 at 12:48PM
Enjoy playing this famous game. Spy things, characters or places from the dollhouse episodes or guess them by asking yes/no q.

For example:
Person n1: "I spy with my little eye something beginning with a..." D
Person n2: Is it Dollhouse?
Person n1: Yes, person n2, your turn to spy! ;)

Dollhouse 24 balas

Click here to write a response...
hampir setahun yang lalu movygirl said…
wink
"I spy with my little eye something beginning with an..." E
hampir setahun yang lalu fanfly said…
Is it Echo? (obvious choice)
hampir setahun yang lalu movygirl said…
Yes, fanfly! Your turn! ;)
 Yes, fanfly! Your turn! ;)
hampir setahun yang lalu fanfly said…
smile
I spy with my little eye something beginning with an...'A'
hampir setahun yang lalu movygirl said…
Let's get rid of the obvious choice: Is it Alpha?
hampir setahun yang lalu fanfly said…
Yup- Not terribly original, I know, but oh well. =) Your turn, movygirl!
 Yup- Not terribly original, I know, but oh well. =) Your turn, movygirl!
hampir setahun yang lalu movygirl said…
smile
I spy with my little eye something beginning with a "G".
hampir setahun yang lalu fanfly said…
Is it Gjokaj?
hampir setahun yang lalu movygirl said…
cool
Nope, not Gjokai.
hampir setahun yang lalu fanfly said…
smile
Hmmmm....is it Gray Hour?
hampir setahun yang lalu movygirl said…
I hadn't seen that ep yet. ;)
hampir setahun yang lalu Saul_Mikoliunas said…
I really want to join in with this but I genuinely have no clue haha
Can we ask questions if we don't know the answer? Like.....is it an object? or something?
 I really want to sertai in with this but I genuinely have no clue haha Can we ask soalan if we don't
hampir setahun yang lalu movygirl said…
yeah, sure ;)
hampir setahun yang lalu Saul_Mikoliunas said…
Ok Is it a persons name??
hampir setahun yang lalu movygirl said…
Nope, not a person.
hampir setahun yang lalu Asvini said…
tongue
Er, is there a gumball machine in Topher's office? Seems like the kind of thing he'd have, I'm guessing Gumball machine :)
 Er, is there a gumball machine in Topher's office? Seems like the kind of thing he'd have, I'm guessi
hampir setahun yang lalu movygirl said…
wink
Nope, not the gumball machine.
P.S. this pick was made before ep4 was aired.
hampir setahun yang lalu Saul_Mikoliunas said…
Is it Ghost? That was the title of the pilot, right? =D
I swear, I need to wait until the DVDs come out before I play this game, I haven't seen the episodes enough times to be stalker obsessed yet!
last edited hampir setahun yang lalu
hampir setahun yang lalu movygirl said…
smirk
No. It's in Ghost though. :P
hampir setahun yang lalu Saul_Mikoliunas said…
Its in Ghost? Ohh jeezo haha I feel like a bad dollhouse fan fo rnot knowing this, you should take away my yellow medal! haha No, please dont!! Ok give me a while ot mull this over =D
hampir setahun yang lalu Saul_Mikoliunas said…
Ok, Something beginning with G
Not Gjokaj, Not Gray Hour, not a persons name, not gumball machine, not Ghost.
Is it an object?
hampir setahun yang lalu movygirl said…
wink
Yep, it's an object!
hampir setahun yang lalu Asvini said…
smirk
Is it gun?
 Is it gun?
hampir setahun yang lalu Saul_Mikoliunas said…
Gun would be the really simple answer =D Fingers crossed you are right Asvini!