• Stewie in 'Kill Lois'. . HD Wallpaper and background images in the Family Guy club tagged: family guy stewie stewie griffin kill bill kill lois wallpaper.

    peminatnya 22 peminat-peminat
    Fanatic



    (sumber: wallpaperabyss.com)

    kata kunci: Family Guy, stewie, Stewie Griffin, kill bill, kill lois, kertas dinding

 family guy double lois
family guy double lois
 family guy Kekasih
family guy Kekasih
 Lois Griffin
Lois Griffin
 Lois and Bonnie Ciuman 1
Lois and Bonnie Ciuman 1
 Lois in short skirt
Lois in short skirt
 Lois and Bonnie Ciuman 2
Lois and Bonnie Ciuman 2
 O My god Lois, What wrong with your boobs lol!!!!! XD =O
O My god Lois, What wrong with your boobs lol!!!!! XD =O
 Family Guy Cast
Family Guy Cast
 a simple family guy pokok
a simple family guy pokok
 Peter Griffin, what's wrong with your long nails LOL!!!!! XD =O
Peter Griffin, what's wrong with your long nails LOL!!!!! XD =O
 Lois and Bonnie Ciuman 6
Lois and Bonnie Ciuman 6
 Lois and Peter in katil
Lois and Peter in katil
 Meg and Lois Griffin (Peter's Daughter) on the Wedding Dress
Meg and Lois Griffin (Peter's Daughter) on the Wedding Dress
 Nude Peter
Nude Peter
 Nude Peter
Nude Peter
 stewie
stewie
 Stewie giving the middle finger
Stewie giving the middle finger
 Lois and Jerome
Lois and Jerome
 Family Guy
Family Guy
 Griffin Evolution
Griffin Evolution
 Peter Griffin as Batman
Peter Griffin as Batman
 Stewie kertas dinding
Stewie kertas dinding
 FG
FG
 Peter
Peter
 playtoon lois
playtoon lois
 Family Guy
Family Guy
 Lois
Lois
 LOIS GRIFFIN
LOIS GRIFFIN
 Oh My God, Stewie what's wrong Boobs LOL!!!!!!!! XD =O
Oh My God, Stewie what's wrong Boobs LOL!!!!!!!! XD =O
 Sexy Party
Sexy Party
 Milking Peter
Milking Peter
 Brian and Jillian
Brian and Jillian
 Lois and Jerome
Lois and Jerome
 Penis Lipstick
Penis Lipstick
 Family Guy - Run Chris Run 31
Family Guy - Run Chris Run 31
 family guy
family guy
 peter griffin poke'mon
peter griffin poke'mon
 Famly GuY
Famly GuY
 Stewie
Stewie
 MEG GRIFFIN
MEG GRIFFIN
 Peter Thinner
Peter Thinner
 family guy
family guy
 Brian's Ticklish Gift
Brian's Ticklish Gift
 peter
peter
 Chris
Chris
 personal grocery shopper
personal grocery shopper
 Neil Goldman
Neil Goldman
 Quagmire
Quagmire
 Brian and Chris
Brian and Chris
 Lois and Chris
Lois and Chris
 Stewie
Stewie
 Brian & Stewie ♥
Brian & Stewie ♥
 Family Guy (GIF) 182kb
Family Guy (GIF) 182kb
 Quagmire (GIF)110kb
Quagmire (GIF)110kb
 peter
peter
 Peter butt racing
Peter butt racing
 Peter on Crystal Meth
Peter on Crystal Meth
 Family Guy
Family Guy
 Stewie's special dream
Stewie's special dream
 Peter Griffin!
Peter Griffin!
 'Family Guy' Poster ~ Long John Peter
'Family Guy' Poster ~ Long John Peter
 welcome to the family
welcome to the family
 lois happy Halloween
lois happy Halloween
 Peter Griffin
Peter Griffin
 Family Guy 100th Episode Party
Family Guy 100th Episode Party
 stewie
stewie
 Family Guy
Family Guy
 I'd Cinta to stay and chat but you're a total jalang, perempuan jalang
I'd Cinta to stay and chat but you're a total jalang, perempuan jalang
 Meg beats up driver
Meg beats up driver
 MEG GRIFFIN
MEG GRIFFIN
 Stewie
Stewie
 stewie
stewie
 Family Guy-Puke-A-Thon
Family Guy-Puke-A-Thon
 Quagmire
Quagmire
 Family Guy- every character from all episodes.
Family Guy- every character from all episodes.
 Herbert
Herbert
 peter and quagmire (from the episode: the man with 2 brians)
peter and quagmire (from the episode: the man with 2 brians)
Family Guy
Family Guy
 Brian Smacks Lois! Yeaahh!!
Brian Smacks Lois! Yeaahh!!
 Lois and Bonnie Ciuman 3
Lois and Bonnie Ciuman 3
 Lois and Bonnie Ciuman 5
Lois and Bonnie Ciuman 5
 Lois and Bonnie Ciuman 4
Lois and Bonnie Ciuman 4
Family Guy
Family Guy
 Jiggle for Quagmire
Jiggle for Quagmire
 Family Guy (GIF)233kb
Family Guy (GIF)233kb
 What's happening?
What's happening?
 Family Guy
Family Guy
 Lois and Bonnie Ciuman 9
Lois and Bonnie Ciuman 9
 Lois and Bonnie Ciuman 8
Lois and Bonnie Ciuman 8
 Lois and Bonnie Ciuman 7
Lois and Bonnie Ciuman 7
 Peter hits Meg with a bat.
Peter hits Meg with a bat.
 Nude Brian
Nude Brian
 Chris Griffin Shading
Chris Griffin Shading
 family guy
family guy
 family guy
family guy
 Harket ~ Family Guy
Harket ~ Family Guy
 Stewie
Stewie
 peter is a yu, ikan jerung
peter is a yu, ikan jerung
 Famly GuY
Famly GuY
 Stewie
Stewie
 Would anda Shave my coin dompet, beg tangan
Would anda Shave my coin dompet, beg tangan
Family Guy
Family Guy
Family Guy
Family Guy
 Battle Ready Lois kertas dinding
Battle Ready Lois kertas dinding
 Stewie and Brian kertas dinding
Stewie and Brian kertas dinding
 road house
road house
 go go gadget skis
go go gadget skis
 Lois and Bonnie Ciuman 8
Lois and Bonnie Ciuman 8
 Now Back to Two and a Half Men
Now Back to Two and a Half Men
 Damn anda ice cream
Damn anda ice cream
 Too Cool
Too Cool
 Diane Simmons
Diane Simmons
 Lois Griffin
Lois Griffin
 like mother,like daughter
like mother,like daughter
 Peter Griffin keldai Racing
Peter Griffin keldai Racing
 This Calls for A Sexy Party
This Calls for A Sexy Party
 Stewie hates Mac!
Stewie hates Mac!
 Road to Germany
Road to Germany
 Family Guy kertas dinding
Family Guy kertas dinding
 Brian & Stewie
Brian & Stewie
 Brian Griffin
Brian Griffin
 Family Guy - Then and Now
Family Guy - Then and Now
 butt scratcher
butt scratcher
 Stewie
Stewie
 FG gifs!
FG gifs!
 the dance of life
the dance of life
 Hyped up for Disney World
Hyped up for Disney World
 Family Guy Family Guy 1920x1080 Desktop Walpaper Collection
Family Guy Family Guy 1920x1080 Desktop Walpaper Collection
 Stewie in 'Kill Lois'
Stewie in 'Kill Lois'
Family Guy
Family Guy
 Walrus flossing
Walrus flossing
 Meg, Brian and Chris Griffin
Meg, Brian and Chris Griffin
 Quagmire and Brian
Quagmire and Brian
 Happy Birthday
Happy Birthday
 famly guy
famly guy
 Meg and Lois Griffin (Mom, I'm not getting an abortion!)
Meg and Lois Griffin (Mom, I'm not getting an abortion!)
 Peter Normal
Peter Normal
 Family Guy (Red Background)
Family Guy (Red Background)
 stewie
stewie
 Mort Goldman
Mort Goldman
 Toad Licking
Toad Licking
Family Guy
Family Guy
 stewie has boobs
stewie has boobs
 Joyce Kinney
Joyce Kinney
 Diane Simmons
Diane Simmons
 Diane Simmons
Diane Simmons
 Stewie Griffin!
Stewie Griffin!
 Herbert
Herbert
Family Guy
Family Guy
 Meg, Chris, and Stewie Griffin (Brian Griffin's House of Payne)
Meg, Chris, and Stewie Griffin (Brian Griffin's House of Payne)
Family Guy
Family Guy
 Family Guy
Family Guy
 Family Guy
Family Guy
 moustache fart
moustache fart
 Evil Monkey
Evil Monkey
 Family Guy Logo
Family Guy Logo
 Avatar stewie
Avatar stewie
Family Guy
Family Guy
 FG
FG
 meg
meg

27 comments

user photo
priceless
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
bubbleyp said:
stewie just looks cutie dosent he
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
zzz
boreing
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
laugh
^LOL! Its a shame that this has bored you countjohnny!
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
cool
JUANISH said:
THAT WAS FUNNY WHEN KOOL-AID MAN SAIS OH' YEAH
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
cool
sw65995 said:
In American dad vs. Family guy, Lois wore that suit.
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
big smile
=)
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
kiss
loooook at stewie
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
laugh
it's like they make this a movie LOL!!!!
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
laugh
Naija13 said:
Omg! Look At Stewie But Didn`t Lois Wear The Same Suit In Family Guy Vs. American Dad?
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
laugh
thats nice
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
rainy
this is stuped
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
laugh
^ Sorry to disappoint you.
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
laugh
so clever and funny
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
laugh
stewie
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
meh
xxraidenx said:
...........Speechless
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
surprise
gowort said:
OMG
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
cool
Hannah910 said:
OMG man i rember that time when he tried to kill her and she had showed up at the church and she had said he had tried tokill her dog man.shoot lf that was me i wonuld had killed him myself. By guys!!!!!!!!!!!
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
claundre said:
Dats wats up kill dat bitch
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
Zetsu_ said:
wow
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
lol
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
wtf lois dont u understand your baby is trin to kill u

posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
heart
taralynn2 said:
OMG tyler85236 your my kind of guyy!!!! "OH Hell YEah"says, me
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
angry
stewie just copied off of kill bill get your own shit!
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
heart
lol taralynn2 are you desperate??
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
wink
shw25 said:
I REALLY LUV DIS ONE
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
laugh
i love that episode
posted hampir setahun yang lalu.