Harry Potter vs. Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter vs. Twilight 54807 balas

Click here to write a response...

Showing Replies 52051-52100 of 54807

hampir setahun yang lalu traceyhp said…
I'm praying for England in hope for an end to the violence.
hampir setahun yang lalu FawkesTears said…
Welcome ronweasley42
 Welcome ronweasley42
hampir setahun yang lalu traceyhp said…
^Hahaha! Nice one Fawkes!!XD
hampir setahun yang lalu FawkesTears said…
Oh and BTW, we've sort of stopped posting reasons too.
hampir setahun yang lalu traceyhp said…
laugh
I was gonna go with this one:

HAI!! You must be new here!!



You must be new here!!
 I was gonna go with this one: HAI!! anda must be new here!! anda must be new here!!
hampir setahun yang lalu FawkesTears said…
surprise
Tracey, that is beyond creepy.
hampir setahun yang lalu Gred_and_Forge said…
bees: Now GTFO
 bees: Now GTFO
hampir setahun yang lalu Gred_and_Forge said…
hampir setahun yang lalu Gred_and_Forge said…
hampir setahun yang lalu Gred_and_Forge said…
Stop trying to pick up guys on here. Have some dignity. But I guess you don't.
hampir setahun yang lalu FawkesTears said…
wink
Gred, I use this.

It's fresh. It works. And it only costs 2 sickles.














 Gred, I use this. It's fresh. It works. And it only costs 2 sickles.
hampir setahun yang lalu Gred_and_Forge said…
I just hope it works. And that's brilliant ^_^
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
WHAT HAPPENED TO LONDON?

SOMEBODY SEND PMs TO CHEEKY AND ACCIO AND SHIT LIKE THAT
hampir setahun yang lalu Gred_and_Forge said…
Riots :(

I was thinking of them too
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
:((((((

Father Way prays for them.
 :(((((( Father Way prays for them.
hampir setahun yang lalu Gred_and_Forge said…
Reminds me of BJ in that pic
hampir setahun yang lalu traceyhp said…
hmmm
Sorry about the creepy one Fawkes.
How about this one for the new guys??

 Sorry about the creepy one Fawkes. How about this one for the new guys??
hampir setahun yang lalu Gred_and_Forge said…
That guy's creepier than Willy :|

I'm in a cycle of being sick and getting better and getting sick again. This sucks major suckage.
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
Awww poor auntie :(

Am planning something for the Brits. ^^
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
hampir setahun yang lalu Gred_and_Forge said…
Thanks niece.

What are you planning? I feel so bad for them. Can you imagine if this happened next year during the Olympics? :/
hampir setahun yang lalu Gred_and_Forge said…
I need sleep. Night niece. And tell me what you plan on doing for the Brits, especially in our fambam.

hampir setahun yang lalu Gred_and_Forge said…
hampir setahun yang lalu traceyhp said…
blush
I apologize for the caption pic Gred *sorry* and I hope you get better soon.

I can never get the hang of finding non-creepy pics :{
hampir setahun yang lalu traceyhp said…
angelic
G'Night and God bless Gred!
And God bless London!
hampir setahun yang lalu traceyhp said…
angelic
G'Night and God bless Gred!
And God bless London!
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
hampir setahun yang lalu traceyhp said…
smile
I like it GemonkD!!
I just found out that I didn't have Paint on my crappy laptop!DX So is it alright to copy paste and add the words 'We're here for you' instead?
hampir setahun yang lalu StarKidWeasley said…
worried
I woke up and London was still there. phew.
hampir setahun yang lalu AllyAM said…
Hey! :D anyone here today?
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
London <3
hampir setahun yang lalu AllyAM said…
hmmm
I hope is settling down over there
hampir setahun yang lalu wotcher-tonks said…
Hey guys :D
hampir setahun yang lalu AllyAM said…
hey! by any chance are either of you fans of Invader Zim?
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
link <--- international reaction


Ally, heard of it but don't know what it is :P
hampir setahun yang lalu wotcher-tonks said…
No ;/ But have seen merchandise with him in Hot Topic, I think he's so cute :D
hampir setahun yang lalu AllyAM said…
big smile
I'm currently working on redesigns on a costume I made for one of the characters and I'm trying to get as many people's opinions as possible because I want it to be AWESOME
hampir setahun yang lalu wotcher-tonks said…
That's cool :D
hampir setahun yang lalu AllyAM said…
Yeah xD it's gonna be awesome
hampir setahun yang lalu AllyAM said…
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
worried
Ohmygod my friend is going to London today *crazy with worry* DX
hampir setahun yang lalu AllyAM said…
meh
I hope they'll be ok!
hampir setahun yang lalu AllyAM said…
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
Me too :(
hampir setahun yang lalu wotcher-tonks said…
Oh, Merlin...I'm so afraid because it's spreading, not shrinking. What if it gets worse? </3
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
I just sent a whole rant sort of thing to my friends about. Hope they respond soon :L
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…