Harry Potter vs. Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter vs. Twilight 54807 balas

Click here to write a response...

Showing Replies 12901-12950 of 54807

hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
-˙- ˙ǝsɹoʍ ɥɔnɯ s,ʇı 'ʇ,usı ʇı 'ou

Okay, I'm going to stop now.
hampir setahun yang lalu SEEKER6 said…
big smile
Yes im talking about upside down writing!!!!!!!!!!!!!! you guys are awesome!!!!!!!!!!!!!!1
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
ǝʇıs sıɥʇ ǝsn ı
link
last edited hampir setahun yang lalu
hampir setahun yang lalu PotterForever said…
I'm using flip text.org.
hampir setahun yang lalu SEEKER6 said…
smile
Good! it was making me dizzy!!!!!!!!!!!
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
Hmmm. . . I would say the Host is better than toilet, old moon, eclipse, and breeding spawn.
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
I'm using fliptext too. XD
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
hehehe
read the text. it's worth it!
 hehehe read the text. it's worth it!
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
O RLY, best? Coz I thought it was boring. But I think everything's boring, in a way. I guess ADHD does that to you.
hampir setahun yang lalu SEEKER6 said…
laugh
:B)> it's the dumbledore smily!
hampir setahun yang lalu SEEKER6 said…
IKR BUTTER
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
My previous teacher [the one that got re-orged] was Greek. And Dyslexic [sp?]
And she was about to read PS to us!!!!!
last edited hampir setahun yang lalu
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
COOL!!

*one second later*

Boring...

See? It's like a freaking illness!
hampir setahun yang lalu PotterForever said…
I will never read it. No more Meyer. I could barely get throught he toilet series.
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
I'm a semi-demigod. Since I got both my parents. But not my grandpa.
last edited hampir setahun yang lalu
hampir setahun yang lalu SEEKER6 said…
A greek teacher interesting
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
I heard Meyer was going to write a book about cannibal mermaids or something like that...
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
semi-demi lol
Do u organize everyone you meet into the 'cabins'?
'Cause I organize them into the four houses.
last edited hampir setahun yang lalu
 semi-demi LOL Do u organize everyone anda meet into the 'cabins'? 'Cause I organize them into the fo
hampir setahun yang lalu SEEKER6 said…
big smile
I gotted my new deathly hallows teeshirt!!!!!!!!!!!
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
If Meyer writes about demigods we all go to her house and stake her. Agreed?
hampir setahun yang lalu PotterForever said…
Oh god. I weep for literature.
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
@best: HELLS YEAH! But I had to invent new cabins, not just the basic twelve.
hampir setahun yang lalu PotterForever said…
and yes agreed.
hampir setahun yang lalu SEEKER6 said…
AGREED
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
This forum is disorganized!!! EVERYBODY SHUDDUP FOR A MINUTE!!! XD
hampir setahun yang lalu SEEKER6 said…
Hello! anyone? crap i feel like an outcast
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
It's coz they followed my orders is all. :D
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
They are good minions. *throws Best and PF doggy treats*
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
chill i'm here but have to go to the library in ... now.
hampir setahun yang lalu PotterForever said…
Yeah, I can't follow the converstion, eeryone is talking at once!
hampir setahun yang lalu SEEKER6 said…
Nah i read that after i posted. Sorry *ashamed*
hampir setahun yang lalu SEEKER6 said…
Thank you Potter
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
I am listening to PWT...
hampir setahun yang lalu SEEKER6 said…
blush
Coolness! I hate being the new person.
hampir setahun yang lalu SEEKER6 said…
zzz
Then no one responds! no offense to anyone. *sigh* I guess i'll just go listen to APWR
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
Meh, we all went through that phase. But since you're a newbie...

Rules:
1. SPIKE IS MINE. PERIOD. CAPICHE?
2. Twilight rules!
3. Number 2 is false.
4. Potato is god.
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
What's APWR?
hampir setahun yang lalu PotterForever said…
Yes those are the rules.
hampir setahun yang lalu SEEKER6 said…
big smile
Accio Potter Wizard Radio And I think I can live with the rules!!!
hampir setahun yang lalu PotterForever said…
Welcome to the club!
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
OK, Goodie. XD
 OK, Goodie. XD
hampir setahun yang lalu SEEKER6 said…
All hail POTATO
hampir setahun yang lalu SEEKER6 said…
laugh
Niccccce
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
Yeah, my future husband, LOL
hampir setahun yang lalu SEEKER6 said…
Do you guys actually listen to any Mugglecast episodes??
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
No... *shifty eyes*
hampir setahun yang lalu SEEKER6 said…
big smile
That is amazing
hampir setahun yang lalu PotterForever said…
Yes, never forget the awsomeness of potato.
hampir setahun yang lalu SEEKER6 said…
smile
I never have time I just listen if i go there (my homepage baby) and find a new one...
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
Haha, I'm kidding. He's not really my husband. He's not real. *sob* In fact, he's dead. Undead, I mean. You don't know who he is, do you?