Harry Potter vs. Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter vs. Twilight 54807 balas

Click here to write a response...

Showing Replies 46801-46850 of 54807

hampir setahun yang lalu alexthedog said…
Hi Gemmy :D
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
Hey, GD...

What time is it where you aaaaaarrrrreeee?
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
:PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
5 more days and I'll be hoooooome :D
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
I keep your picture in myyyyyy car :D
hampir setahun yang lalu alexthedog said…
I hate the thought of you aloooooone :D
last edited hampir setahun yang lalu
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
I've been keepin busy all the time, just to try to keep you offfff my miiiiind :D
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
TRYIN TO FIGURE OIT THE TIME ZONES MAKING ME CRAAAAAZY
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
:PPP
hampir setahun yang lalu alexthedog said…
I miss you so bad
I wanna share your horizon
and see the same sunrising
Turn the hour hand back to when you were holding me.

hampir setahun yang lalu alexthedog said…
Come on Meebo Gemmy xD
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
YOU SAY GOOD MORNIN'

BUT IT'S MIDNIGHT
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
Alrighty :P
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
Yay ^_^
hampir setahun yang lalu Italktosnakes said…
HI :D
Is anyone here? x
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
I am :P
hampir setahun yang lalu SpeedyGonzalez said…
HELLO?
hampir setahun yang lalu lucius_malloy said…
HOIIIIII

THIS FORUM ONLY DEAD WHEN IT NIGHT IN FINLAND ;)
hampir setahun yang lalu mooimafish17 said…
DERP
hampir setahun yang lalu lucius_malloy said…
guys -- I have a kinda sirius question to ask y'all...
do you think I should go to med school?
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
Med School? I dunno... no offence, but I'd rather not be dead ;] Jks.
hampir setahun yang lalu lucius_malloy said…
DUUUUUUUDE.
it's just that lately, I've been considering it, and according to my momma I'd make a good doctor o_O
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
Hmm... are you up for that sort of committment? Do you ever flinch while watching Bones?
hampir setahun yang lalu lucius_malloy said…
lol no, I don't flinch :D I go "duuuuuude. awesome".
or alternately, "the fuck?!"
hampir setahun yang lalu lucius_malloy said…
link
last edited hampir setahun yang lalu
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
Hai guys :P
hampir setahun yang lalu lucius_malloy said…
haiii :D
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
How are you, mommy? :P
hampir setahun yang lalu lucius_malloy said…
I am hooked on Grey's Anatomy and therefore procrastinating way more than physically, emotionally or mentally healthy :D
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
O.o Okay :P
hampir setahun yang lalu alexthedog said…
Hai guys :)
hampir setahun yang lalu lucius_malloy said…
heyy Alex :D
Best, did I weird you out? lol :D
hampir setahun yang lalu lucius_malloy said…
oh, fuck. oh, fuck fuck fuck.
there's no way we're winning Eurovision with this piece of shit.
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
Lol good luck in Eurovision xD
hampir setahun yang lalu lucius_malloy said…
gee thanks :D I don't even want to imagine the horror of actually watching it :P which is why the rest of her family is watching it, and I'm watching Grey :D
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
Haha, have fun :P
hampir setahun yang lalu Italktosnakes said…
Haiii :D x
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
Hey Accio :D
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
HELLO
hampir setahun yang lalu Twihards-Fail said…
smile
BOBBLEHEADS.
hampir setahun yang lalu wotcher-tonks said…
^Er...what? XD
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
^^ What? xD
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
Bobbleheads?
 Bobbleheads?
hampir setahun yang lalu harrypotterbest said…
zzz
Lol night guys *hugs* Love you xx
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
NO COME BACK
hampir setahun yang lalu lucius_malloy said…
lol I told you we were gonna suck at Eurovision and we did :D 21st out of 25 countries :D
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
What's Eurovision?
hampir setahun yang lalu lucius_malloy said…
this stupid contest where each european country has to enter with an original song and then they perform them and then people vote. they've been doing it for about 60 years now, and we've won once. ONCE. with this stupid song: link (can't embed on mobile)
last edited hampir setahun yang lalu
hampir setahun yang lalu GemonkDruid said…
Oh lol.
hampir setahun yang lalu lucius_malloy said…
yes exactly. did you watch the song? :D