Janoskians Wall

Next Previous

memaparkan entri dinding 1-10 daripada 34

smirk
AmyyyTayyylor berkata …
fall over at school, just pop a trace telah diposkan hampir setahun yang lalu
louisa_brooks berkata …
Can u make lebih twit cams plz Cinta watching anda all talk and be funny and Luke so cute u keep update on your keldai hahhahahaha LOL telah diposkan hampir setahun yang lalu
EvilPineapple dikomen…
The boy's wont see anything anda say on this site, try contacting them through twitter atau tumblr, there is a very slim chance that they would see your komen but there is lebih chance of them replying on twitter atau tumblr then on here! :) xxx hampir setahun yang lalu
EvilPineapple berkata …
SUNDAY 7TH OCTOBER WESTFIELD WARRAWONG (NEAR WOLLONGONG) 11:00AM- 2:00PM! and thats all of the tour dates so far but when they realise lebih I will tell anda <3 also critical piece of information- must purchase the single to enter the signing area at all appearances <3 telah diposkan hampir setahun yang lalu
EvilPineapple berkata …
hei everyone the boys are doing an SET THIS WORLD ON api, kebakaran Australian tour!!!!!!! The only dates that have been released so far is THURSDAY 4TH OCTOBER WARNER BROTHERS MOVIE WORLD QLD 10:00AM - 12:00PM, THURSDAY 4TH OCTOBER HARD ROCK CAFE SURFERS PARADISE QLD 2:00PM- 4:00PM, FRIDAY 5TH OCTOBER CITY pantai Queen jalan MALL BRISBANE QLD 3:00PM- 5:00PM, SATURDAY 6TH OCTOBER WESTFIELD HURTSVILLE SYDNEY 11:00AM- 2:00PM, SATURDAY 6TH OCTOBER HARD ROCK CAFE DARLING HARBOUR SYDNEY 4:00PM- 6:00PM telah diposkan hampir setahun yang lalu
sugerstar13 berkata …
hei guys sertai my new club its called ariana grande & jai brooks :) thx telah diposkan hampir setahun yang lalu
EvilPineapple berkata …
THE SINGLE SOUNDS AMAZING OMFG :') telah diposkan hampir setahun yang lalu
EvilPineapple berkata …
hei everyone, just letting anda know that the boys will be telling us when the single will be out in 5 days! also the boys have told us that the single is called...........................'Set The World On Fire' I'm so excited! telah diposkan hampir setahun yang lalu
EvilPineapple dikomen…
turns out it came out today LOL hampir setahun yang lalu
EvilPineapple berkata …
I'm one of the bahagian, atas contributors YAY Cinta anda boys too bits <3 <3 <3 <3 telah diposkan hampir setahun yang lalu
everybodyislala berkata …
my fav janoskian is and always has been james im the yammy boys girl<3 telah diposkan hampir setahun yang lalu
big smile
sugerstar13 berkata …
hei guys check out my peminat site! and become a member to!
www.janoskiansfans.webs.com
check it out it would mean alot! telah diposkan hampir setahun yang lalu
ln006812 berkata …
I luv u cause ur so hot beau telah diposkan hampir setahun yang lalu
EvilPineapple dikomen…
just because he is hot? :) hampir setahun yang lalu
sugerstar13 dikomen…
i like beau cuz he's funny, nice atractive and just really nice hampir setahun yang lalu
EvilPineapple dikomen…
I Cinta Beau because his hilarious laid back Rawak nice amazing and he is attractive <3 hampir setahun yang lalu
EvilPineapple berkata …
I wish this spot was lebih active >.< Iam just gonna stay on tumblr telah diposkan hampir setahun yang lalu
TahlsBiebSwag dikomen…
yes me too :) hampir setahun yang lalu
EvilPineapple berkata …
GUESS WHAT JAI FOLLOWED MY TWITTER YESTERDAY! DHJSGFVSJVJHV H,JK HOLY SH** telah diposkan hampir setahun yang lalu
TahlsBiebSwag dikomen…
OH MY GOD!! WELL DONE, SO HAPPY FOR YOU!! whats your twitter? xx hampir setahun yang lalu
EvilPineapple berkata …
GUESS WHAT LUKE FOLLOWED MY TUMBLR! :0 ON THE 31ST OF JULY! YAY telah diposkan hampir setahun yang lalu
LILYLOVES1D dikomen…
OMG!!! LUCKY U!!! my Freind berkata if they followed her she would shout pe**** around the school! Lol! hampir setahun yang lalu
EvilPineapple dikomen…
I know I was hysterical I was smiling like an idiot then laughing, screaming then last but not least crying of happiness ugh such I fangirl! hampir setahun yang lalu
EvilPineapple berkata …
THE JANOSKIANS SINGLE IS COMING OUT IN 2-3 WEEKS! ARE WE ALL BEEPING EXCITED? XD telah diposkan hampir setahun yang lalu
LILYLOVES1D dikomen…
Really?!? OMG!! YES hampir setahun yang lalu
TahlsBiebSwag dikomen…
herd it :D hampir setahun yang lalu
sugerstar13 berkata …
im the girl who would be the 6th member of the janoskians telah diposkan hampir setahun yang lalu
Ashley_Neo berkata …
GUYS HELP ME SHARE THIS!!! VOTE FOR THE JANOSKIANS!! link anda CAN VOTE MULTIPLE TIMES SO LETS GO!!!! GET THEM TO THE bahagian, atas 3 BEFORE THE 3rd OF AUGUST!!!!!! C'MON,!! telah diposkan hampir setahun yang lalu
TahlsBiebSwag berkata …
Going to Dare Sundays Live in 20 Days, Woooo So Keen! telah diposkan hampir setahun yang lalu
TahlsBiebSwag dikomen…
19 DAYS! hampir setahun yang lalu
TahlsBiebSwag dikomen…
12 DAYS! hampir setahun yang lalu
sugerstar13 dikomen…
aahh soo cool im so happy for u! hampir setahun yang lalu
EvilPineapple berkata …
Faydees song (featuring the janoskians) forget the world is on YouTube NOW SO WATCH IT telah diposkan hampir setahun yang lalu
TahlsBiebSwag dikomen…
it is amazing, litterly was in tears sejak the end of it! <3 hampir setahun yang lalu
EvilPineapple berkata …
its so exhausting trying to get Luke to follow anda on twitter telah diposkan hampir setahun yang lalu
TahlsBiebSwag dikomen…
i know right! grrrr, wish he could just follow everyone though -.- hampir setahun yang lalu
sugerstar13 berkata …
i so wanna hang out with u and be ur friend that would be so cool im a girl sejak the way! and yea koolies telah diposkan hampir setahun yang lalu
sugerstar13 berkata …
u guys r so funny i luv u guys im gonna make a group like u but not the same as u hahahaha telah diposkan hampir setahun yang lalu
LILYLOVES1D dikomen…
I did we have 5 and were called Bieberjanoskaiansreecedirection! LOL hampir setahun yang lalu
TahlsBiebSwag berkata …
I Cinta anda Janoskians so much!
Just everything about yous is perfect <3
Yous Cinta Justin Bieber and One Direction, as do i. Yous are all highly attractive, nice, caring and to bahagian, atas it off yous are HALARIOUSLY FUNNY and know how to have a great time.
Getting noticed sejak with yous would just be everything. Yes i have met anda all once at your Luna Park meet and greet but i want to see yous again! Cinta anda boys <3 <3 telah diposkan hampir setahun yang lalu
Aisyo dikomen…
yewww! i went with anda tah <3 hampir setahun yang lalu
TahlsBiebSwag dikomen…
yes anda did :D <3 hampir setahun yang lalu
TahlsBiebSwag dikomen…
yes! as do i :'( hampir setahun yang lalu
xokaylaxob berkata …
aaaaaggghh. have my babies. i lov u telah diposkan hampir setahun yang lalu
laugh
alicehatterfan berkata …
they r sooooooooooooo funny LOL telah diposkan hampir setahun yang lalu
heart
bajgar berkata …
i Cinta the janoskians<3 telah diposkan hampir setahun yang lalu
wink
yukiandkaname berkata …
heyy guys just saying i looovveee the janoskians and me and mah Friends are massive fans...because of them we have made a YouTube account called the janoskianators watch our vid plxx thxx xoxox telah diposkan hampir setahun yang lalu
janoskiator111 berkata …
i Cinta u guys sooo much! <33 telah diposkan hampir setahun yang lalu
FinlayBrooks berkata …
Heyy, just wanted to say that anda guys are all so amazing <3 i Cinta anda all ! you're all adorable and gorgeous ... especcially Beau ! <3 I Cinta anda Beau <3 telah diposkan hampir setahun yang lalu
ShannyMaree berkata …
hei janoskians, anda guys are all amazing at what anda do, anda all have guts I mean it, But beau your my favourite♥!
Your so hot beau! telah diposkan hampir setahun yang lalu
_KiRi_ berkata …
only 9 fans?? oh well at least when they become SUPA famous n this gets hundreds of likes I can say i was one of the first 10 people to sertai this telah diposkan hampir setahun yang lalu
hanna_xox berkata …
hei guys just wanted to say that i Cinta anda boys so much and yous are so funny and cute !!!! <3 telah diposkan hampir setahun yang lalu
3332 berkata …
hei guys
i just wanted to say anda guys are the best and your so cute,plus sexy bodies.... Cinta anda guys
telah diposkan hampir setahun yang lalu
SWAGvita berkata …
I <3 the JANOSKIANS telah diposkan hampir setahun yang lalu