Michael Jackson Club
sertai
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
Oh no. . .
oh no. . .
oh no. . .

You'll never make me stay
so take your weight off of me
I know your every move
so won't anda just let me be
I've been here times before
but I was too blind to see
that anda seduce every man
this time anda won't seduce me

She's saying that's ok
hei baby do what anda please
I have the stuff that anda want
I am the thing that anda need
she looked me deep in the eyes
she touchin' me so to start
she says there's no turnin' back
she trapped me with her arm

Dirty Diana, nah
dirty Diana, nah
dirty Diana, no
dirty Diana
let me be!

Oh no. . .
oh no. . .
oh no. . .

She likes the boys in the band
she knows when they come to town
every musician's peminat after
the curtain comes down
she waits at backstage doors
for those who have prestige
who promise fortune and fame,
a life that's so carefree
she's saying that's ok
hei baby do what anda want
[ Find lebih Lyrics on link ]
I'll be your night lovin' thing
I'll be the freak anda can taunt
and I don't care what anda say
I want to go too far
I'll be your everything
if anda make me a star

Dirty Diana, nah
dirty Diana, nah
dirty Diana, no
dirty Diana. . .
dirty Diana, nah
dirty Diana, nah
dirty Diana, no
dirty Diana. . .
Diana!
Diana!
dirty Diana!
it's dia. . .
aa. . . aa. . .
come on!

She berkata I have to go home
'cause I'm real tired anda see
now I hate sleepin' alone
why don't anda come with me
I berkata my baby's at home
she's probably worried tonight
I didn't call on the phone
to say that I'm alright

Diana walked up to me,
she berkata I'm all yours tonight
and then I ran to the phone
sayin' baby I'm alright
I berkata but unlock the door,
because I forgot the key,
she berkata he's not coming back
because he's sleeping with me

Dirty Diana, nah
dirty Diana, nah
dirty Diana, nah
dirty Diana, no
dirty Diana, nah
dirty Diana, nah
dirty Diana, nah
dirty Diana. . .
come on!
come on!
come on!
come on!...

link
posted by mjfan3546
michael loveing nice play ful

michaeljackson o soo sweet so much Cinta in one to much heat from the bottom of my hati, tengah-tengah its to much to keep from the world.way to much heat for this one Angel that has to keep the Cinta we share .
LOVE:
Cinta is soo sweet its going to keep us from be in beat. Cinta is Cinta yes it is its the one thing that makes us keep the Cinta we share .


my Angel : my Angel is soo sweet it keeps me selamat, peti deposit keselamatan from the devils heat . my Angel is not like others. keep the Cinta that we seak . my anel is the one i keep not in the heat.

michael: michael is a keeper that i keep away from the heat hes in my hati, tengah-tengah yes he is . michael loveing nice play ful.
posted by 2468244
Your butt is mine
Gonna tell anda right
Just tunjuk your face
In broad daylight
I’m telling you
On how I feel
Gonna hurt your mind
Don’t shoot to kill
Come on

Come on
Lay it on me
Alright

I’m giving you
On the count of three
To tunjuk your stuff
Or let it be
I’m telling you
Just watch your mouth
I know your game
What you’re about

Well they say the sky’s the limit
And to me that’s really true
But my friend anda have seen nothin’
Just wait till I get through

Because I’m bad, I’m bad - come on
(Bad bad - really, really bad)
You know I’m bad, I’m bad - anda know it
(Bad bad - really, really bad)
You know...
continue reading...
Originally telah diposkan May 29th 2010 1:00 AM PDT sejak TMZ Staff
TMZ has learned Dr. Conrad Murray will visit Michael Jackson on atau around the first anniversary of the singer's death.



Sources connected with the doctor tell us Murray is torn up sejak Jackson's death and the anniversary is an important milestone.

And we've learned Dr. Murray has visited the Forest Lawn mausoleum where Jackson is entombed a number of times. "He goes there a lot," we're told. Murray avoids attention sejak going either early in the morning atau during off-hours.
Your Cinta is magical, that's how I feel
But I have not the words here to explain
Gone is the grace for expressions of passion
But there are worlds and worlds of ways to explain
To tell anda how I feel
But I am speechless, speechless
That's how anda make me feel
Though I'm with anda I am far away and nothing is for real
When I'm with anda I am Lost for words, I don't know what to say
My head's spinning like a carousel, so silently I pray
Helpless and hopeless, that's how I feel inside
Nothing's real, but all is possible if God is on my side
[ Find lebih Lyrics on link ]
When I'm with anda I am in the light where...
continue reading...
posted by 2468244
Do anda remember
When we fell in love
We were young
And innocent then
Do anda remember
How it all began
It just seemed like Heaven
So why did it end

Do anda remember
Back in the fall
We'd be together
All hari long
Do anda remember
Us holding hands
In each others' eyes
We'd stare
Tell me

Do anda remember the time
When we fell in love
Do anda remember the time
When we first met girl
Do anda remember the time (Oh why)
When we fell in love
Do anda remember the time

Do anda remember
How we used to talk
Ya know
We'd stay on the phone
At night till dawn
Do anda remember
All the things we berkata like
I Cinta anda so
I'll never let anda go

Do you...
continue reading...
Girl, close your eyes
Let that rhythm, get into to you
Don't try to fight it
There ain't nothin' that anda can do
Relax your mind
Lay back and groove with mine
You gotta feel the heat
And we can ride the boogie
Share that beat of love

(chorus)
I wanna rock with anda (all night)
Dance anda in the hari (sunlight)
I wanna rock with anda (all night)
We're gonna rock the night away

Out on the floor
There ain't nobody there but us
Girl, when anda dance
There's a magic that must be love
Just take it slow
'Cause we got so far to go
When anda feel that heat
And we gunna ride the boogie
Share that beat of love

(chorus)

And when the...
continue reading...
[Michael]
Tired of injustice
Tired of the schemes
The lies are disgusting
So what does it mean
Kicking me down
I got to get up
As jacked as it sounds
The whole system sucks

[Janet]
Peek in the shadow
Come into the light
If anda tell me I'm wrong
Then anda better prove you're right
you're sellin' out souls but
I care about mine
I've got to get stronger
And I won't give up the fight
[Michael]
With such confusions
don't it make anda wanna
scream
Your bash abusin' victimize
within the scheme
(Janet)
You try to cope with every
lie they scrutinize
[Both]
Somebody please have mercy
'Cause I just can't take it
Stop pressurin'...
continue reading...
Ben, the two of us need look no more
We both found what we were looking for
With a friend to call my own
I'll never be alone
And you, my friend, will see
You've got a friend in me
(you've got a friend in me)

Ben, you're always running here and there
anda feel you're not wanted anywhere
If anda ever look behind
And don't like what anda find
[ Find lebih Lyrics on link ]
There's something anda should know
You've got a place to go
(you've got a place to go)

I used to say "I" and "me"
Now it's "us", now it's "we"
I used to say "I" and "me"
Now it's "us", now it's "we"
Ben, most people would turn anda away
I don't listen to a word they say
They don't see anda as I do
I wish they would try to
I'm sure they'd think again
If they had a friend like Ben
(a friend) Like Ben
(like Ben) Like Ben

link
Now I'm just wondering why anda think
that anda can get to me with anything
seems like you'd know sejak now
When and how I get down
And with all that I've been through,
I'm still around

Don't anda ever make no mistake
Baby I've got what it takes
And there's no way you'll ever get to me
Why can't anda see that you'll never ever hurt me
'cause I wont let it be, see I'm
too much for anda baby

[CHORUS]
You can't believe it, anda can't conceive it
and anda can't touch me, 'cause I'm untouchable
and I know anda hate it, and anda can't take it
[ Find lebih Lyrics on link ]
You'll never break me, 'cause I'm unbreakable

Now you...
continue reading...
She's out of my life
She's out of my life
And I don't know whether to laugh atau cry
I don't know whether to live atau die
And it cuts like a knife
She's out of my life

It's out of my hands
It's out of my hands
To think for two years she was here
And I took her for granted I was so cavalier
Now the way that it stands
She's out of my hands

So I've learned that love's not possession
And I've learned that Cinta won't wait
Now I've learned that Cinta needs expression
But I learned too late

And she's out of my life
She's out of my life
Damned indecision and cursed pride
I kept my Cinta for her locked deep inside
And It cuts like a knife
She's out of my life
Ooo


!THESE LYRICS ARE OMPLETELY CORRECT!
When the world is on your shoulder
Gotta straighten up your act and boogie down
If anda can't hang with the feeling
Then there ain't no room for anda this part of town
'Cause we're the party people night and day
Livin' crazy that's the only way

So tonight gotta leave that nine to five upon the shelf
And just enjoy yourself
Groove, let the madness in the Muzik get to you
Life ain't so bad at all
If anda live it off the wall
Life ain't so bad at all (live life off the wall)
Live your life off the dinding (live it off the wall)

You can shout out all anda want to
'Cause there ain't no sin in folks all getting loud...
continue reading...
We're takin' over
we have the truth
this is our mission
to see it through

Don't point your finger
not dangerous
this is our planet
you're one of us

We're sendin' out our
major love
and this is our
message to you
(message to you)
the planets are linin' up
we're bringin' brighter days
they're all in line
waitin' for you

You're just another
part of me..

A brother nation
fulfill the truth
the final message
we're bringin' you
[ Find lebih Lyrics on link ]
there is no danger
feel the truth
so come together
good will is true

We're sendin' out our
major love
and this is our
message to you
(message to you)
the planets are linin' up...
continue reading...
Told me that you're doin' wrong
Word out shockin' all alone
Cryin' serigala, wolf ain't like a man
Throwin' rocks to hide your hands

You ain't done enough for me
You ain't done enough for me
You are disgustin' me, yeah yeah
You're aiming just for me
You are disgustin' me
Just want your cut from me
But too bad, too bad

Look who just walked in the place
Dead and stuffy in the face
Look who's standing if anda please
Though anda tried to bring me to my knees

Too bad too bad about it
Why don't anda scream and shout it
Too bad too bad about it
Why don't anda just scream and shout it
Too bad too bad about it
Why don't anda scream and...
continue reading...
bass note, treble, stereo
control, how low anda go
Just enough to make your juices flow
Press play, don't stop, voltage, too hot
anda feel I'm real
I'm everything anda need, so
tell me what's the deal

[Chorus]
2000 Watts, 8 ohms, 200 volts, real strong
Too much of that, fuse blown
Be careful what anda say don't overload
[ Find lebih Lyrics on link ]
2000 Watts, 8 ohms, 200 volts, real strong
Too much of that, fuse blown
Be careful what anda say don't overload

3D, high speed, feedback, Dolby
Release two atau three, when I reach I
can go ‘til I hit my peak
Compact steelo, chico, D-Lo, highpost lady
Shorty really wanna be there for me

[Chorus]

[Ad Libs]

[Chorus out]

link
posted by spiritace
Your butt is mine
Gonna take anda right
Just tunjuk your face
In broad daylight
Im telling you
On how I feel
Gonna hurt your mind
Dont shoot to kill
Come on,
Come on,
Lay it on me all right...

Im giving you
On count of three
To tunjuk your stuff
Or let it be . . .
Im telling you
Just watch your mouth
I know your game
What youre about

Well they say the skys the limit
And to me thats really true
But my friend anda have seen nothing
Just wait til I get through . . .

Because Im bad, Im bad-come on
(bad bad-really, really bad)
You know Im bad, Im bad-you know it
(bad bad-really, really bad)
You know Im bad, Im bad-come on, you...
continue reading...
posted by Beatit
I don't need no dreams when
I'm sejak your side
Every moment takes me to
paradise
Darlin', let me hold you
Warm anda in my arms and melt
your fears away
Show anda all the magic that a
perfect Cinta can make
I need anda night and day

So baby, be mine (baby, you
gotta be mine)
And girl I'll give anda all I got
to give
So baby, be my girl (all the
time)
And we can share this ecstasy
As long as we believe in love

I won't give anda reason to
change your mind
(I guess it's still anda thrill me,
baby, be mine)
You are all the future that I
desire
Girl, I need to hold you
Share my feelings in the heat of
love's embrace
Show anda all the...
continue reading...
posted by Beatit
bass note, treble, stereo control, how low anda go
Just enough to make your juices flow
Press play, don't stop, rotate, too hot
anda feel I'm real
I'm everything anda need, so tell me what's the deal

Chorus
2000 Watts, 8 ohms, 200 volts, real strong
Too much of that, fuse blown
Be careful what anda say don't overload
2000 Watts, 8 ohms, 200 volts, real strong
Too much of that, fuse blown

Be careful what anda say don't overload
3D, high speed, feedback, Dolby
Release two atau three, when I reach I can go 'till I hit my peak
Compact steelo, chico, D-Lo, highpost lady
Shorty really wanna be there for me

Chorus
2000 Watts, 8 ohms, 200 volts, real strong
Too much of that, fuse blown
Be careful what anda say don't overload
2000 Watts, 8 ohms, 200 volts, real strong
Too much of that, fuse blown
posted by Beatit
Now I'm just wondering why anda think
That anda can get to me with anything
Seems like you'd know sejak now
When and how I get down
And with all that I've been through, I'm still around
Don't anda ever make no mistake
Baby I've got what it takes
And there's no way you'll ever get to me
Why can't anda see that you'll never ever hurt me
'Cause I won't let it be, see I'm too much for anda baby

Chorus
You can't believe it, anda can't conceive it
And anda can't touch me, 'cause I'm untouchable
And I know anda hate it, and anda can't take it
You'll never break me, 'cause I'm unbreakable

Now anda can't stop me...
continue reading...
posted by Beatit
un comes up on this new mornin
Shiftin shadows, a songbird sings
And if these words could keep anda happy
Id do anything

And if anda feel alone, Ill be your shoulder
With a tender touch, anda know so well
Somebody once said, its the soul that matters
Baby who can really tell, when 2 hearts belong so well

Maybe the walls will tumble
And the sun may refuse to shine
But when I say, I Cinta anda
Baby anda gotta know
Thats for all time
Baby anda gotta know
Thats for all time

Moon shines down on this good evening
One warm Ciuman in the cold night air
For this good Cinta undeceiving
Id go anywhere
Just as long...
continue reading...
posted by Beatit
This time around
I'll never get bit
Though anda really wanna fix me
This time around
you're making me sick
Though anda really wanna get me

Somebody's out
Somebody's out to get me
They really wanna fix me, hit me
But this time around
I'm taking no shit
Though anda really
wanna get me
You really wanna get me

He really thought
he really had a hold on me
He really thought he really had
They thought they really had control of me
He really thought he really had Control of me
He really thought he really had
They thought they really could control me

This time around
I'll never get bit
Though anda really...
continue reading...