Roc, Prod, And ray Getting Twerked On.

oh my f*cking god have anda guys seen this video these girls have Twerked on ray ray,roc and prodigy when roc,ray & prod didn't even know that was a Twerked and thank god Princeton wasn't there at the party and i feel sorry for Them :(
fan of it?
6 fans
dihantar oleh im4evrmindless hampir setahun yang lalu
save
 hot stuff
hot stuff
 Mindless Behavior
Mindless Behavior
 Ma Baby Princeton <3 :-*
Ma Baby Princeton <3 :-*
 Mindless Behavior
Mindless Behavior
 me and my zaebae
me and my zaebae
 we sexy and we know it
we sexy and we know it
 hotty
hotty
 princeton ivy
princeton ivy
 Roc royal
Roc royal
 MB Gifs
MB Gifs
 MB Gifs
MB Gifs
 MB Gifs
MB Gifs
 mb gifs
mb gifs
 Princeton
Princeton
 Princeton
Princeton
 ray ray with his hair out :)
ray ray with his hair out :)
 rocroyal is cute
rocroyal is cute
Mindless Behavior
Mindless Behavior
 MB at Halloween
MB at Halloween
 Princeton
Princeton
 Princeton
Princeton
 Princeton and ray ray
Princeton and ray ray
 Princeton without his glasses
Princeton without his glasses
 Ciuman Ciuman
Ciuman Ciuman
 Prodigy and his girlfriend
Prodigy and his girlfriend
 MB collage
MB collage
 prodigy gets twerked on (pic #2)
prodigy gets twerked on (pic #2)
 Princeton and his dog!(:
Princeton and his dog!(:
 sexy boys except smurf
sexy boys except smurf
 ray ray
ray ray
 mindless Bayi
mindless Bayi
 candymoore257
candymoore257
 Cinta and they got it
Cinta and they got it
 prodigy
prodigy
 MB collages
MB collages
 swa
swa
 Mindless Behavior ♥ [̲̅S̲̅][̲̅W̲̅][̲̅A̲̅][̲̅G̲̅] ♥
Mindless Behavior ♥ [̲̅S̲̅][̲̅W̲̅][̲̅A̲̅][̲̅G̲̅] ♥
 :)
:)
Ciara
Ciara
 aaaah!
aaaah!
 cute boy
cute boy
 craig crippen
craig crippen
 MB YAll
MB YAll
 - Thee Best'(:
- Thee Best'(:
 roc shirtless
roc shirtless
 mbs #1 girl
mbs #1 girl
 Trey Young(Roc Royal)
Trey Young(Roc Royal)
 kayla Rekaan
kayla Rekaan
 Prince
Prince
 Mindless Behavior
Mindless Behavior
 Prodigy Driving
Prodigy Driving
 Me & My Sis
Me & My Sis
 PRODGIY EARRINGS PIERCING
PRODGIY EARRINGS PIERCING
 hot stuff
hot stuff
 Mindless Behavior 2013
Mindless Behavior 2013
 mbtv mindless
mbtv mindless
 mb memes
mb memes
 Roc Royal ♥
Roc Royal ♥
 ray ray :]
ray ray :]
 THE MINDLESS BEHAVIOR CREW
THE MINDLESS BEHAVIOR CREW
 Mee Roc Royal
Mee Roc Royal
 Mindless Behavior
Mindless Behavior
 MB
MB
 prodigy
prodigy
 girls talkin bout
girls talkin bout
 Ray's New Hair Style! ;(
Ray's New Hair Style! ;(
 JulianaMade !
JulianaMade !
 mb collage
mb collage
 MB :)
MB :)
 Mindless Behavior in their kegemaran colors!!!!! :D XO ;D :) ;) <33333333 ;*
Mindless Behavior in their kegemaran colors!!!!! :D XO ;D :) ;) <33333333 ;*
 mb kertas-kertas dinding pic edits
mb kertas-kertas dinding pic edits
 😝😍🙌 so cute. #prodigy (Taken with Instagram)
😝😍🙌 so cute. #prodigy (Taken with Instagram)
 mb memes
mb memes
 ray ray sexy boy!
ray ray sexy boy!
 Mindless Behavior Drawing
Mindless Behavior Drawing
 KeyAnna
KeyAnna
 cool
cool
 Bow
Bow
Mindless Behavior
Mindless Behavior
 Princeton braids
Princeton braids
 spongebob
spongebob
 dayyyuuummmm princeton!
dayyyuuummmm princeton!
 princeton and prodigy and child
princeton and prodigy and child
 Progity
Progity
 Mindless Behavior <3
Mindless Behavior <3
 Mindless Behavior Mrs.Right
Mindless Behavior Mrs.Right
 ray ray and bintang on stage i hate this pic so much
ray ray and bintang on stage i hate this pic so much
 Story/Imagine ideas
Story/Imagine ideas
 sexi boy swagg
sexi boy swagg
 Cinta and they got it
Cinta and they got it
 Aww miss the old mb but still cute right now
Aww miss the old mb but still cute right now
 bay is such a cutie
bay is such a cutie
 ray ray say ASK HIM GO ON ASK HIM
ray ray say ASK HIM GO ON ASK HIM
Mindless Behavior
Mindless Behavior
 Prince january 2013
Prince january 2013
 Baby Roc Royal :)
Baby Roc Royal :)
 Roc with his Mother
Roc with his Mother
 Princeton's #1 Girl Look ;)
Princeton's #1 Girl Look ;)
 happy birthday nunu
happy birthday nunu
 mb memes
mb memes
 ray ray BOO
ray ray BOO
 ray-ray
ray-ray
 mii nd my hubby
mii nd my hubby
 Prodigy <3
Prodigy <3
 Roc Royal,Princeton,RayRay,Prodigy
Roc Royal,Princeton,RayRay,Prodigy
 ray ray ig pix
ray ray ig pix
 January 2013 pix
January 2013 pix
 mindless behavior chillen
mindless behavior chillen
 MB
MB
 Aj $ Cute All Daii $
Aj $ Cute All Daii $
 mb memes
mb memes
 Princeton
Princeton
 tm memes
tm memes
 MB
MB
 January 2013 Roc pix
January 2013 Roc pix
 Mb
Mb
 MB
MB
 I <3 Cinta princeton
I <3 Cinta princeton
 he’s so adorable .
he’s so adorable .
 tiarah
tiarah
 princeton in a swimming pool
princeton in a swimming pool
 Princeton
Princeton
 Princeton <3
Princeton <3
 Looks like Prince & ray got big feet , if anda know what I mean lol.JK…
Looks like Prince & ray got big feet , if anda know what I mean lol.JK…
 Princeton called this Actress girl Isabella Peschardt
Princeton called this Actress girl Isabella Peschardt "Cute" on instagram seems he likes Isabella :|
 Chris Brown and Prodigy
Chris Brown and Prodigy
Mindless Behavior
Mindless Behavior
 Mindless Behavior
Mindless Behavior
 Prodigy and ray ray w/ their parents.
Prodigy and ray ray w/ their parents.
 Ray's New Clothing Line
Ray's New Clothing Line
 THE ONE AND ONLY MINDLESS BEHAVIOR
THE ONE AND ONLY MINDLESS BEHAVIOR
Mindless Behavior
Mindless Behavior
 prodigy,rayray,princeton,and roc royal
prodigy,rayray,princeton,and roc royal
 roc pix
roc pix
 Mindless Behavior VGirl
Mindless Behavior VGirl
 Princeton <3 eating
Princeton <3 eating
 Prince,Ray,Star,Reginae
Prince,Ray,Star,Reginae
 WOW DAM MEAN BUT IM LMAO HAHAHAHAHA
WOW DAM MEAN BUT IM LMAO HAHAHAHAHA
 mindless behavior 2013
mindless behavior 2013
 Keep Her On The Low
Keep Her On The Low
 Mindless Behavior 2013
Mindless Behavior 2013
 I GOT MINDLESS AFFECTION
I GOT MINDLESS AFFECTION
 RAYRAY&PROD #1 GIRL
RAYRAY&PROD #1 GIRL
 I Cinta anda prince, anda have a great hati, tengah-tengah and ur beautiful inside/out so i made this!I just Cinta thi
I Cinta anda prince, anda have a great hati, tengah-tengah and ur beautiful inside/out so i made this!I just Cinta thi
 LOL my baby Roc
LOL my baby Roc
 14th Bday
14th Bday
 Bugatti dream car
Bugatti dream car
 My sexy foto-foto
My sexy foto-foto
 Prod and Roc
Prod and Roc
 Princeton ♥ [̲̅S̲̅][̲̅W̲̅][̲̅A̲̅][̲̅G̲̅] ♥
Princeton ♥ [̲̅S̲̅][̲̅W̲̅][̲̅A̲̅][̲̅G̲̅] ♥
 Prodigy?
Prodigy?
 MB
MB
 Having Bayi sejak your fave MB guys (me and Roc lil Cinta child lol)
Having Bayi sejak your fave MB guys (me and Roc lil Cinta child lol)
 ray Ray's new due
ray Ray's new due
 sexi mb
sexi mb
 OMG please stop killing us Dr.August!!!!!!!!
OMG please stop killing us Dr.August!!!!!!!!
 Thvtt Rayy-Ray Gang
Thvtt Rayy-Ray Gang
 Roc and Mylo
Roc and Mylo
 princeton and ray
princeton and ray
 spred the peace ✌
spred the peace ✌

19 comments

user photo
zzz
wtf oh shitz then im at they concert im finna ask they ass about this shitz
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
angry
+ the gurl twerkin on prody wasnt even shaken nun ant the old ass people twerked on roc should be ashamed of her godam self need 2 go sit down some fukin were
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
surprise
omgdiva99 said:
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!! I CANNOT BELIVE WHAT I JUST SAW. who were those girls who were twerking and swirlind on MB! where they fans or what? well, the boys r groing up , but steal that was some PG-13 SH** right there hell i ain't mad let them do what they want, I'M JUST HAPPY THAT PRINCETON WASN'T THERE BECAUSE WHO KNOWS WHAT HE WOULD HAVE BEEN DOING SINCE HE IS THE ONE WITH THE MOST SEXAPEAL AND ALL PLUS HE'S ALWAYS GRINDING AND STUFF ON STAGE!!
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
hmmm
ewwww how old r these girls Roc if you wanted to get twerked on why didint you call me lol lmao i thought Prod was the good guy (yeah right) SMH
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
meh
I hear u omgdiva99 im so glad that Princeton was not there
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
angry
WWWWWWWWWWWWWWWTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTHHHHHH­HHH­HHH­HHH­HHH is going on they wilin now like smh imma just forgget it but i cant wth what was day smokin before thta party
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
tongue
lave them alone they fine yall akk like yal
l married chil non mine non yours happy birthday roc hope you had fun
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
smirk
for the last time they r fine yoall aint they mama they gf or married so shut up pleass
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
angry
WWWWWWWWWWWWWWWWTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTHHHH­HHH­HHH­HHH­HHH­HH IS GOING ON was the smokin befor they got hear cause the girl that twerked on roc was lik 54yrsold the the girl that was twerking prodigy wasnt doin nufin and no coment for ray ray they trippin make me gotta get involed heckayea uhhh wanna forget about it cause its a party but i cnt srry
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
angry
yeahhhhh but it dnt matter because they have a REPUTATION can you read and all this gone do is get ppl freakin mad like stfu and if theres a proble i have a inbox chill back were not commenting on ur videos so stfu and if i was the mom or gf i would of said the statement i mad in the first place (mindlessfab101) lik chil erkin me dnt make it bigger than what it is
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
angry
.............
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
sad
wow and dis going on tha web mad chicks goin to get mad i aint mad though they going to get in trouble not meh
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
smile
but i will always love mb no matter wat
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
abigyal said:
They luk drunk
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
abigyal said:
On Prince's birthday
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
surprise
Im glad my boo prince waant there an 4 the others yall must have been rollin b 4 dat
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
surprise
Omg so true somebody twit this to hunni :O i wanna see that video. She make for this XD
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
smile
I steal love mindless behavior
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
lOL I AGREE LOL WHO KNOWS WHAT WOULD OF HAPPENED IF "PRINCETON" WAS THERE .....*RATED R*
posted hampir setahun yang lalu.