• shadow+sonic=love?. please zoom the picture to watch lebih clear,but shadow berkata soic not sonic xD. HD Wallpaper and background images in the Shadow The Hedgehog club tagged: shadow the hedgehog sonic the hedgehog drawing.

    peminatnya 7 peminat-peminat
    Die Hard Fan



    please zoom the picture to watch lebih clear,but shadow berkata soic not sonic xD (sumber: noki1119)

    kata kunci: Shadow The Hedgehog, sonic, the, hedgehog, drawing

    Fanpup says...

    This Shadow The Hedgehog fan art might contain anime, komik, manga, kartun, and buku komik.

 Sonic Generations Shadow Spin animasi
Sonic Generations Shadow Spin animasi
 Shadow The Hedgehog Sitting Sonic X
Shadow The Hedgehog Sitting Sonic X
 Metal Shadow
Metal Shadow
 Shadow peminat art
Shadow peminat art
Shadow The Hedgehog
Shadow The Hedgehog
 shadow+sonic=love?
shadow+sonic=love?
 A new pokemon that looks like shadow
A new pokemon that looks like shadow
 Release me!
Release me!
 XD
XD
 Maria
Maria
 shadow + sonic =love
shadow + sonic =love
 shadow the hedgehog and company
shadow the hedgehog and company
 AURORA
AURORA
 Shadow the Werehog transformation Part 4
Shadow the Werehog transformation Part 4
 Shadow the Werehog transformation Part 1
Shadow the Werehog transformation Part 1
 sonic,shadow & silver
sonic,shadow & silver
 Death Of Maria
Death Of Maria
 Sonic Boom Shadow
Sonic Boom Shadow
 Shadow....?
Shadow....?
 Shadow the pony?
Shadow the pony?
Shadow The Hedgehog
Shadow The Hedgehog
 shadow of sonic boom lets go
shadow of sonic boom lets go
 RIP Sonic and Tails
RIP Sonic and Tails
 Shadow takes out his rings
Shadow takes out his rings
 Shadow runs through white acropolis
Shadow runs through white acropolis
"FUCK YOU"
 Hearts
Hearts
 sonic and shadow mixed
sonic and shadow mixed
 .:Shadow:.
.:Shadow:.
 sonic team....
sonic team....
 shadow turning into super shadow
shadow turning into super shadow
 shadow the hedgehog dancing to michael jackson
shadow the hedgehog dancing to michael jackson
 how to draw shadow the hedgehog
how to draw shadow the hedgehog
 whos the real sonic
whos the real sonic
 Mephiles Takes over for Sonic
Mephiles Takes over for Sonic
 Amy Rose gets Gorgeous!
Amy Rose gets Gorgeous!
 .:Classic Shadow:.
.:Classic Shadow:.
 .:I'll Take It From Here:.
.:I'll Take It From Here:.
 Shadow's Gun
Shadow's Gun
 shadow the hedgehog 3D model
shadow the hedgehog 3D model
Shadow The Hedgehog
Shadow The Hedgehog
 Karaoke
Karaoke
 Shadow vs Sonic
Shadow vs Sonic
 Shadow,Sonic,Silver Blingee
Shadow,Sonic,Silver Blingee
 shadz with a gun
shadz with a gun
 Shadow
Shadow
 No Sonadow for Shadow >:3
No Sonadow for Shadow >:3
 cute :)
cute :)
 shadow serigala, wolf :3
shadow serigala, wolf :3
 shadow and blaze Cinta
shadow and blaze Cinta
 Little shadow cute
Little shadow cute
 shadz
shadz
 .:Shadmaria:. ~ <3
.:Shadmaria:. ~ <3
 LOL XD
LOL XD
 The hari Shadow was born
The hari Shadow was born
 shadow yugioh! card
shadow yugioh! card
 omg!!!!
omg!!!!
 shadow likes his peminat-peminat
shadow likes his peminat-peminat
 zombies
zombies
 Shadow injoys Pokemon
Shadow injoys Pokemon
 Idiots
Idiots
 Shadow,Knux,tails,Super Sonic,Boltsryke vs weresonic
Shadow,Knux,tails,Super Sonic,Boltsryke vs weresonic
 Shadow,Knux,tails,Super Sonic,Boltsryke vs weresonic
Shadow,Knux,tails,Super Sonic,Boltsryke vs weresonic
 shadow and rouge
shadow and rouge
 shadow big
shadow big
 Shadow, Silver, and Sonic- Fashion
Shadow, Silver, and Sonic- Fashion
 sleeping shadow
sleeping shadow
 Maria's alive!!!
Maria's alive!!!
 Shadow <3
Shadow <3
 Shadow dislikes sonic porn
Shadow dislikes sonic porn
 Shadow The Hedgehog
Shadow The Hedgehog
 Funny Shadow pic ^_^
Funny Shadow pic ^_^
 Shadow the Werehog transformation Part 3
Shadow the Werehog transformation Part 3
 .:Shadow:.
.:Shadow:.
 Terios the Tenrec and Venice the cerpelai, mink
Terios the Tenrec and Venice the cerpelai, mink
 .:Close Friends:.
.:Close Friends:.
 Shadow's outfit in Sonic Boom
Shadow's outfit in Sonic Boom
 No not dark Sonic!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No not dark Sonic!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 .:Shadow:.
.:Shadow:.
Shadow The Hedgehog
Shadow The Hedgehog
 Shadow and baby maria
Shadow and baby maria
 shad v dark sonic
shad v dark sonic
 shadows glass
shadows glass
Shadow The Hedgehog
Shadow The Hedgehog
 Drunk shadow
Drunk shadow
 Shadow the thug
Shadow the thug
 Shadow the hedgehog of sonic x
Shadow the hedgehog of sonic x
 Shadow sleeps with a chicken
Shadow sleeps with a chicken
 Shadow The Hedgehog
Shadow The Hedgehog
 pokemon
pokemon
 Shadoodle
Shadoodle
 Shadow in Mj's Hat
Shadow in Mj's Hat
 Shadow Loves Cows
Shadow Loves Cows
 Shadow
Shadow
 shadow & sonic in the PC
shadow & sonic in the PC
 baby shadow
baby shadow
 Plushie Cinta
Plushie Cinta
 DARK SUPER SHADOW
DARK SUPER SHADOW
 Chibi Sonic and Shadow
Chibi Sonic and Shadow
 Maria The Hedgehog
Maria The Hedgehog
 .:The Shadow Reaper:.
.:The Shadow Reaper:.
 .:Shadow vs Biolizard:.
.:Shadow vs Biolizard:.
 All Hail Shadow
All Hail Shadow
 .:Que Epic Music:.
.:Que Epic Music:.
 .:Good Morning:.
.:Good Morning:.
 .:Shadow the Hedgehog:.
.:Shadow the Hedgehog:.
 Boulevard Of Broken Dreams
Boulevard Of Broken Dreams
 shadow =3
shadow =3
 Shadow won't die Never!
Shadow won't die Never!
 sexy shadow 3
sexy shadow 3
 Shadow saves mariaCUTE!
Shadow saves mariaCUTE!
 Shadow wearing Rouge's clothes
Shadow wearing Rouge's clothes
 shadow riding a cool bike
shadow riding a cool bike
 shadow with dark chao
shadow with dark chao
 derp
derp
 Sonic Forms Meme
Sonic Forms Meme
 shadow =3
shadow =3
 Sexy Shadow
Sexy Shadow
 shadow human form
shadow human form
 shadow the hedgehog battle field
shadow the hedgehog battle field
 Sonic says the Disturbing Truth
Sonic says the Disturbing Truth
 You're Finished!
You're Finished!
 Sir Lance Meme Shit Just Got Real
Sir Lance Meme Shit Just Got Real
 this is nice version of drawing
this is nice version of drawing
 Super Saiyan 4 Goku and Super Hedgehog 4 Shadow
Super Saiyan 4 Goku and Super Hedgehog 4 Shadow
 shadow and luna moonlight the hedgehog
shadow and luna moonlight the hedgehog
 shadow the ultimate furry
shadow the ultimate furry
 Sir Lancelot
Sir Lancelot
 Shadow the hedgehog customised kertas dinding
Shadow the hedgehog customised kertas dinding
 Coolness
Coolness
 .:Shadow the Hedge-Cat:.
.:Shadow the Hedge-Cat:.
 Super Dark Shadow The Hedgehog
Super Dark Shadow The Hedgehog
 .:3ds Time:.
.:3ds Time:.
 .:The Aquatic Base:.
.:The Aquatic Base:.
 funny
funny
 a Game
a Game
 when shadow and sonic gets bored
when shadow and sonic gets bored
 shadow comic
shadow comic
 Lancelot vs. Sonic
Lancelot vs. Sonic
 Shadow
Shadow
 Wow O_o
Wow O_o
 my sister in REAL life...(like 8 years ago...)
my sister in REAL life...(like 8 years ago...)
 omfg ._.
omfg ._.
 i'm sad D:
i'm sad D:
 Shadow the Hedgehog***
Shadow the Hedgehog***
 What are anda doing Maria
What are anda doing Maria
 COME ON SHADZ !!
COME ON SHADZ !!
 Shadow the Werehog transformation Part 2
Shadow the Werehog transformation Part 2
 Hedgies in the dark
Hedgies in the dark
 Shadow anda sleeping?
Shadow anda sleeping?
 They forgot Shadow's birthday
They forgot Shadow's birthday
 Flow
Flow
 Shadow the Easter hog
Shadow the Easter hog
 shadow the demon i think
shadow the demon i think
 Maria's Goodbye
Maria's Goodbye
 if shadow was Emo
if shadow was Emo
 Happy Summer
Happy Summer
 Shadow's mods
Shadow's mods
 try shadow as a human?
try shadow as a human?
 alarm clock
alarm clock

47 comments

user photo
laugh
LMAO!!!
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
laugh
LOL!
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
lmfao !!!
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
smirk
LOL.
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
meh
HOLY FUCK
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
Zenzes said:
I saw that picture on dA too!! XDD *points at it*
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
Zenzes said:
dA = deviantART e__O
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
HAHAHAHAHAHAHAAAAAAA!!!!!!!! THEIR FACES!!!
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
kammy40 said:
0_o*passes out*
me)holy crap!what in the world!
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
surprise
shadow190 said:
O MY FUKING GOD.
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
angry
Livi64 said:
thats not RIGHT I HATE IT AND SO DONT THEY GOD DAM IT
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
laugh
OMFG what in the hell is this crap ( laughing to hard)
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
mischievous
swiftleap said:
lol
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
heart
SONADOW FOREVER!!
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
surprise
thats off sonic shoets apart for the web page
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
Tailsica(me): *cracks up*
Shadow: its not funny! *cheeks are glowing red from the pic*
Tailsica(me): s-sorry sh-shadow *trys to hold laughter*
Sonic: *is still stareing at screen* i dont under stand this...
Tailsica(me): has a ohone in hands and is texting Melody whats going on*
Shadow: *cheeks golw even more red* WHAT ARE U DOING?!?!?!
Tailsica(me): texting Melody *cracks with laughter* sorry but that is funny!
Sonic: *gets computer turnd off and turns in chair* Well now we know why ppl are laughing at us! *cheeks glow red*
Shadow: *leans on wall* im going to kill whoever did that....
Melody: *opens door*
Sonic+Shadow+me: AHHHH!!!!
Tailsica(me): oh its u Melody *holds chest where heart is* u nearly gave me a heart attack...
Sonic: *had fallen with chair and sits up* U SCARED US TO LIVEING HELL MELODY!!!
Shadow: holy crap Melody did u halft to barge in like that?!
Melody: sorry! i just got the text from Tailsica and i needed t see the pic!
Tailsica(me): *leans back hill i lay on floor* dont ever do that again Melody u scared us to death.....
Sonic+Shadow: true that!
Shadow: *gets back on feet and leans agents wall and cheeks gor red again when Melody looks at the pic* i hate that pic...
Sonic: im going to get some drinks any1 want something?
Melody: water please *xes out window*
Tailsica(me): ill have some Apple cider please..
Shadow: nothin for me..
Sonic: *runs out of room to get drinks*
Tailsica(me): hey Shadow after the drinks wanna fight on the mors again?
Shadow: *jerks head up* shure! i need a good fight..
Melody: ill come!
Sonic: *comes back in with a plate of drinks* ok grab ur drink people!
*every1 becomes silent and seems constraite on their drinks except for me*
Tailsica(me): hey sonic, Shadow and i will fight on the moors after our drinks u can come along with knucks and tails...
Sonic: shure!
(10 min later* Tailsica(me): ok lets go *dissapears with every1*
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
laugh
lolz lolz
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
The ad on the DeviantART page...
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
big smile
shadamy22 said:
Haha
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
surprise
Shadow_x3 said:
Shadow+sonic= EYES BLEEDINGGGGGGG
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
UMadBro said:
This was stupid... Sonadow is disgusting just like all yaoi.
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
OMG
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
SonicKing said:
I hated this one on sonic shorts I think it is a desecrate to shadow
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
surprise
not a big fan of sonadow. wouldn't work out any ways. think their reaction describes mine. i'm scarred for life.
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
rainy
SICK!!!!
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
sonic: check it out shadow look at all the fanrt of me aw man i look so cool.
shadow:huh? is there any of me?
sonic:lets see, [types in shadow the hedgehog] here. hahahahaha1
shaodw:hey i do not visit myspace. that often cheeks red. well what about both of us fighting to prove who is the ultimate.
sonic:ok clam down. sonic and shadow. okay here.
sonic:0-0
shadow0-0

sonic:i-is that?
shadow: and is that my?
sonic and shadow:AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH.

SONIC SHORTS VOLUME 2. HAOHAOHAO.
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
angry
SCREW SONADOW, I HAVE SONILVER. sorry if this offends any sonadow lovas. btw I G=HATE SONADOW I WANT IT TO DIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
sonic: 0_0 who posted this?
shadow: 0_0 no idea
*in a gigantic computer room..*
scourge: now, post another, and this time make it more degrading for sonic!
fangirl: i obeeey
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
Random dude saw what that artist did there :/
And I do agree with chu.
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
Sonic777 said:
OMFG......... *.*
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
laugh
lolololollolololollolollollolollolollololl­olo­lol­olo­lol­olo­lol­olo­lol­olo­lol­olo­llo­lol­olo­lol­olo­lol­olo­lol­olo­lol­olo­lol­lol­o
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
laugh
and OMGF
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
angry
Sonic777 said:
Hey that's not funny!
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
hmmm
james5437 said:
I think I saw that in a sonic shorts.
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
laugh
hey i saw that in sonic shorts also what the heck its funny but realy sonadow you sonadow fans know that that will never happen sonic and shadow arent gay sega will not approve but its super funny
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
tongue
EWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW­WWW­W!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!I THINK IM GONNA BE SICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
laugh
emad12345 said:
lol haha.....
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
angry
sophy22 said:
oh crap any idea of how much i hate sonadow? but this fanart is funny
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
hmmm
lili11p said:
i am sort of a fan of sonic yaoi but its netrual for me
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
I blame Scourge and his army of fangirls.
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
angry
-_-' ohhhhhhhh.....nu-uh! no way! no how! this is soooooo wrong in soooooo many ways..........Shadow wuld kick the ass of whoever it was who posted this.......and i dont think Sonic wuld object either.......
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
sad
Massie:OMG SHADOW!!!
Shadow:wha????
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo

Me:Shadow how could you...and you didn't told me that...YOU'RE GAY!?!?!?!?
Shadow: Wait,i-i can explain....
Sonic:Now its late.I'M GONA KISS YOU‼‼
Shadow (run)NOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!
Me(laughs)HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
surprise
OH MY FUCKING SHITTY GOD! O_O
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
laugh
LOL LOL LOL LOL THAT IS HILARIOUS
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
But I do hate sonadow
posted hampir setahun yang lalu.
 
user photo
fayon101 said:
HA!!!!!!!!!!!! They never saw it coming. CLASSIC!!!!!!!!
posted hampir setahun yang lalu.
last edited hampir setahun yang lalu