Total Drama Island Club
sertai
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
 My total drama meme
added by
foto
tot
Total Drama Island
drama
total
added by obsezed-wif-tda
added by TDIfan110398
added by tyler_gf123
Source: me
added by TdiFan4Everz
Source: Too Many! D;
added by TdiFan4Everz
Source: Too Many! D;
added by TdiFan4Everz
Source: Google & My Pic Folder
added by TdiFan4Everz
Source: Google & My Pic Folder
Chris: Okay, our first challenge is-

Jinx: Sorry!*runs off the bot and trips* Ow!*gets up* I didn't know we were here.*goes and stands with the other contestants*

Chris: Anyway.....our first challenge is a game of witss! Follow me.

-at the challenge area-
*Billie, Aqua, Christina, Owl, and Smiley are sitting on the benches to the left; Leon, Dawn, Tear, Claudia, and Jinx are sitting on the benches to the right*

Chris:*in the center* Now, on my left is Team Celestians. And on my right is Team Lunatics. Our trivia will be based on My Little Pony: Friendship Is Magic. First question, who is the ruler...
continue reading...
posted by noahnstar1616
Enjoy! :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Katie said, "Where do anda wanna go Sadie?"

Sadie said, "Wherever anda wanna go Katie!"

Katie smiled. "Okay. How about..." Katie whispered something in Sadie's ear.

Sadie said, "Let's go!" The girls skipped hand in hand all the way to the set from 'One Million Bucks B.C.'. "Ooo, look Katie! It's the wooden pillars Chris made everyone fight on!"

"I know. Hey, I have an idea. Let's climb to the top!"

"Okay." Both girls climb to the bahagian, atas of each wooden pillar. "Katie?"

"Yeah?"

"Remember...
continue reading...
posted by soxfan89
So, I'm Going To Make A Story Called "Katie And The Beast". It's Gonna Have Everything From The 1991 Movie "Beauty And The Beast" But It's NxK Style. So Here I Go With The Cast!
Belle-Katie
Beast/Prince-Noah
Lumiere-Trent
Cogsworth-Brady
Mrs. Potts-Bridgette
Chip-Cody
Gaston-Alejandro
Lefou-Tyler
Maurice-DJ
Wardrobe-Leshawna
Babette-Gwen
Bimbettes-Lindsay, Courtney And Beth
D'Arque-Duncan
Stove-Chef
Hag-Heather
Enchantress-Sierra
Narrator-Chris
Footstool-Geoff
So There anda Have It!
chey:glarp he he donger
justin:i think she means last time on total drama world tour our cast headed to hawaii and noah got votted off what will happen this time
(justin perahu nelayan kecil, pukulan a whip)
justin:will anyone be selamat, peti deposit keselamatan hahaha
*losers part*
courtney:hey chey can i push gwen off
gwen:what no
dj:where is she
alejandro:i don`t know
duncan:please take me back
courtney:no
duncan:gwen wanna go out
gwen:sure
leshawna:let me be the leader
sierra & bridgette:no
*winner part*
lindsay:where are we going next
tyler, sadie & kadie:i don`t know
justin:chey is in the hospitle so sing
(justin perahu nelayan kecil, pukulan a whip)
gwen:hurry up and sing...
continue reading...
*confessional*

Ray: (still scratching) Alejandro doesn't have invincibility for once! I just hope that everyone undian for him like me; he deserves to be kicked off, little Hispanic rat!

Jared: Bye Bye Ale-JERK!

Draven: I just Alejandro. and i was thinking of doing an alience with him. so i will vote off Ray.

Alejandro: hummmmmmmmm..... i will vote off Ray!

Buddy: hummmmmmmmmmmmmm............ randomly pick! *swing he's hand around and lands on Rochelle* hummmmmmmm......... I gusse Rochelle.

*over*

Chris: Ok I got necklases here only 8 atau them. invencabilty people are...... Rayven and Draven!
Rayven:...
continue reading...
posted by Fangirl99
chef:okay,fist,itll be a fighting match. now,hers wholl be palying. brooke vs Zoe.

cc zoe:alright!me and brookek always usd to fight when we were kids. this oughta be graet!

chef:okay,begin!

brooke:you cant beat me,you little wimp,punk wanna be.
zoe:better watch it.
brooke:why?you cant hurt me,wimp.
zoe:GRRRRRR! *jumps on her*
brooke:yay!get her off@ *falls*

chef:one,two,three!killer ms win the first round.
cc courtney:i sohuld of been out ther .I wouldve won!

chef:now,this is the part that determians the winner.
 Jacki n' Duncan
Jacki n' Duncan
SWEET I Cinta EVANESCENCE!-Duncan
ME 2-Jacki
SHUT UP!-Britani
geeze calm down-Jacki
yeah-Duncan
I DONT HAVE TO!-Brittani
CALM DOWN!-Jacki
NO!-Brittani
CALM DOWN!-Duncan and Jacki
NOO!-Brittani
CALM THE FUCK DOWN DAMMIT!!!-Jacki
NO I DONT HAVE TO!!!-Brittani
SHUT UP!-Duncan
NO!-Brittani
what is ur damage-Jacki
r u jelous-Duncan
NO!-Brittani
yes u r-Duncan
NO IM NOT!-Brittani
ok if shes not, then shes not-Jacki
ok ok-Duncan
thank u-Brittani
so what did u 2 do 2day?-Jacki
ummmm we-Duncan
we watched tv and listend to music, thats all-Brittani
ok-Jacki
oh dam-Duncan
what was that honey?-Jacki
nothing babe-Duncan
ok...-Jacki
umm...
continue reading...
posted by gwentrentever
 Brittani
Brittani
*knocking on the door*
*opens the door*-Brittani
*knocks Brittani out*-some buff guy
wtf is going on oh no JACKI COME DOWN HERE!!!-Duncan
WHAT IM DYING MY HAIR!!! oh no whats this-Jacki
idk who he is but he is beating on your sister-Duncan
AHHHHH NOBODY TOUCHES MY SISTER!!!! IM GONNA FUCKING KILL YOU!!!!-Jacki
*beats the shit outa the reallt buff dude*-Jacki
oh ma god r u ok Brittani-Duncan
yeah and Veronica sent him thats her brother-Brittani
then im gonna go kick her keldai again-Jacki
no anda cant the cops might catch anda and then anda get sent to juvie again-Brittani
like i really fuckin care *leaves*-Jacki...
continue reading...
posted by bubblegum05
 The whole Group!
The whole Group!
"Hi!I'm your host,Andrea.I will be hosting this tunjuk called "Total Drama Fanpoppers".It's just like total drama island,but with your fellow fanpoppers.Let me introduce everyone..."

Ronnie jumps off a boat"Hey.""Whatssup?And Welcome to total drama fannpoppers.For everyone who doesn't know her,look in the photo.She is the girl who Standing between sumer and Miranda.Next up,Vanessa!"
Brooke jumps off the boat."Hey Vanessa.She is the one is the foto who kinda looks like a female duncan.Oh ya,since we don't wanna waste lebih time on this,just read the folowing:
Left To Right:
Miranda,Ronnie,Sumer,Juno,Fire,Me,Ella...
continue reading...
it might b bad bkuz we where makin crap along da road. its about dis girl at skool who is my "friend" nd calls me gay & bosses me around, nd is angry w/ me now bkuz am a little gurilie! :P.

You think anda got us fooled
So many people know anda lie
But we know lebih than anda think

You cant fake it anymore
We all know what anda are..!

Your the girl
Who says she is what shes not
You little faker anda think your badass but your not!
This is not the real thing
Its not the real her

Somebody expoze her for what anda are!

(This girl, faker, This girl, liar, this girl, wannabee)


Look at anda walking around like...
continue reading...
posted by GwenTrentDude
Okay now this was all in my dreams Okay i didnt plan on having it this way but I like how it is. Though in my dream I cried because of What everyone was saying of their loss soo anda gotta read it!

Duncan and Gwen


"Gwen I cant take it anymore! What if we are next!" Duncan berkata yelling as she began to go nuts. "Duncan chill!" Gwen berkata trying to get hit to sit down. "Dont tell me to chill! How can anda let me stay here when Courtney is going to die if I dont find her!" Duncan berkata as he began to panick. "What if shes already dead!" "SHUT THE F*CK UP! SHES NOT DEAD!" Duncan pushes Gwen onto...
continue reading...
posted by Courtney370
hi! everybody Just to let anda that kown that in this peminat fiction Courtney finish high school and she going in to law school to become a lawyer but duncan is moveing seterusnya to courtney,s house. Chr.1 It was a lovely monring and courtney was on her laptop and drinking coffee before her first hari of law school until her iphone was ringing. she pick it up. hei courtney. berkata duncan omg did anda just call me sejak my real name. berkata courtney yeah so what. berkata duncan anda never call me sejak my real name. berkata courtney hold on did something happen? berkata courtney yes and it,s good news. berkata duncan what? tell...
continue reading...
posted by superDUNCANfan
 This is me.
This is me.
OMG!!! Cody kissed me! Then Bubba(Trent) saw and he had a seisure! Haha! But it sucks that Mom and dad are living in France, So now i am grounded for 3 months! I mean Cody's only a tahun older than me...GOD! hei Brooke what does Spikes look like?(gasp) Cody, what are anda doing here?! Bubba will kill you! *I just wanted to see you* Awwwwww! *I..I..L-* Bubba!!! *Cody get away from amber(Loads gun)* *(Gwen)I've never seen Trent like this before*Bubba don't please! *I guess i have to jump off this..two..story..building, but hey, i jumped off a 1,000 ft cliff(jumps)* Cooddyyy!!!!! (looks out window)Your okay *Lukily this matress broke my fall*(Gun shot) Bubba! GOD DAMN YOU! I HATE YOU!

Gotta go!
*blows kiss*Stay Stylish!
 This is me and Cody kissing!
This is me and Cody kissing!