Damon & Elena damon & elena peminat-peminat forum chat

lailalove posted on Feb 25, 2010 at 08:59PM
ok this is the list of the last people who have been here last month *crying face* i will put more names as u tell me
i love all of u who has been here & who hasn't *love u all*




angiii7|| Angi
Teamdamon33|| Julia
laurik2007|| Laura
lailalove|| Lai
tvdlover|| fatemeh
katie15|| Katie
mariafan|| maria
tvdlover|| fatemeh
maryam1311|| maryam
Delenalove88|| Svetlana
last edited on Feb 19, 2011 at 12:07AM

Damon & Elena 14056 balas

Click here to write a response...

Showing Replies 13451-13500 of 14056

hampir setahun yang lalu BONES45 said…
yeah did you??
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
crying
Yes!! It was so sad!!
hampir setahun yang lalu BONES45 said…
i know it was so sad,i can't belive they leaft elena & jeremy with any kind of parents or gurdiens to look aftre them,i loved how damon was caring about everybody "no has to die" he ment jenn,stefan and how he said "sorry budy" to alaric and to jeremy "soryy jerey"
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
hmmm
I know right! I cried my butt out when they killed Jenna! I loved her! And poor Elena and Jeremy, they're whole family died. Now they only have each other. And Damon! I'm so sad for him! He's so sure he's going to die, he's making everything right! But, I'm sure they'll find a cure... I mean... It's Damon
hampir setahun yang lalu BONES45 said…
i loved how elena's courge she's so strong,if i was in her place and i just saw the last adult in my family die,i would be able to walk a stright line let a long being prepared to die,damon & elena are so perfect for eacj other
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
They are! It was so cute when he said "I can't stand the idea of you hating me forever". There will be tons of DE in the next episode!!
last edited hampir setahun yang lalu
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
Anyone?
hampir setahun yang lalu BONES45 said…
hi i'm here
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
Anyone?
hampir setahun yang lalu cintia_cs said…
I'm here now.
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
angry
Aaa I never see when people answer me! Are you still here ?
hampir setahun yang lalu cintia_cs said…
sad
Nawww.. we missed each other!
hampir setahun yang lalu BONES45 said…
hey
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
anyone
hampir setahun yang lalu Roxxi_luv_Vamps said…
smile
Hi!! I'm Roxxi! I'm new to this Damon and Elena fans Chat thingie! It's been here ever since i joined and i havent even tried it so I'm trying it now...

How Is everyone?? :)
hampir setahun yang lalu BONES45 said…
hi roxxi how r u? welcome to the damon & elena spot
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
kiss
Hey Roxxi...welcome
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
Anyone?
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
kiss
Hey!
hampir setahun yang lalu MelodyLaurel said…
smile
Hi guys. I'm kinda new to this forum chat, so just wanna say hi to everyone:) How are you guys doing?
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
angry
Lau! I'm sorry! I didn't see your response! :((

Hey! Welcome! I'm great what about you? And I'm Julia btw. :)
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
Anyone?
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
kiss
Julia:))
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
laugh
*goes to IM*
hampir setahun yang lalu HaleyDewit said…
heart
Hello, everyone :) My name's Ellen and I would just like to say Damon&Elena would be so cute as a couple :)
hampir setahun yang lalu angiii7 said…
link
link
link
link
Plau guys :D so we can eliminate Bamon quickly
hampir setahun yang lalu Melisey said…
heart
I have never participated in the forum before. I miss Delena scenes and the show so much. I needed to post it here. Next season will be so great for us.
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
Hey , anyone still here?
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
I'm here haha
hampir setahun yang lalu Melisey said…
Me too. :)
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
big smile
Hey Girls:))

@Melisey-welcome to the forum girl:)
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
Julia yay! more conviniant hour for me this time:))
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
Hey @Melisey! Welcome! I'm Julia. :)
Hahah yeah right. I'll have to leave in 20 minutes though...
hampir setahun yang lalu Melisey said…
big smile
@laurik2007, Thank you so much. :) I can't believe I haven't joined earlier.
hampir setahun yang lalu Melisey said…
smile
Thank you Julia. I am Melissa by the way.
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
big smile
@Julia--haha never good timing lol

Melissa hi I'm Laura nice meeting you...have you been on fanpop for long ?
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
Hhaha It's nice to meet you Melissa.:) Where are you from?
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
Jules It's true that Glee is doing a live tour?
hampir setahun yang lalu Melisey said…
Nice to meet you both Julia and Laura. I am from Norway. Or I am half british, but I live in Norway. And you?
Laura, I joined in January. But have posted mostly on the fan picks and on the wall. I love Fanpop. Have you guys been on fanpop for long?
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
Have you guys been on fanpop for long?

Yeah ,hitting the 3 year mark :))

I'm from Romania but live in Italy ....Julia is brazilian 100%:))
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
Jules It's true that Glee is doing a live tour?

Yeah it is. They going to Europe!! They're not coming here. :(( Maybe next season...

I'm from Brazil. And I've been here since January 2010. :)
hampir setahun yang lalu Melisey said…
Oh that is quite some time, Laura. It is a fun place to be. :) Oh a year longer than me then Julia.
last edited hampir setahun yang lalu
hampir setahun yang lalu Teamdamon33 said…
kiss
Giiiirls! I gotta go. German class. :/ Talk to you later?
hampir setahun yang lalu Melisey said…
See you later. Good luck with class.
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
Yeah it is. They going to Europe!! They're not coming here. :(( Maybe next season

Europe really:)) any chance Italy lol. Maybe next season when they will be even more popular right?


Yeah Fanpop is a great place to share your obsessions with other people who get you:)) I made many friends here Julia included ...
There were many people on this forum but since the wall thing so many left:(
last edited hampir setahun yang lalu
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
kiss
OK Bye Julia:*
hampir setahun yang lalu Melisey said…
I wish it was more active. Because it is easier to keep up in a forum. At least that is my opinion. :) I love to meet other Delena fans.
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
smile
yeah me too:)) so besides TVD what other tv shows do you watch?
hampir setahun yang lalu Melisey said…
A lot actually. In addition to TVD I love Merlin and Supernatural. But I also watch Gossip girl, Glee, Pretty little liars and Grey's anatomy. And you?

Oh and True blood.
last edited hampir setahun yang lalu
hampir setahun yang lalu laurik2007 said…
big smile
I also watch Gossip Girl,Glee and Pretty Little Liars
I have some catching up to do on SPN and Grey's..

In Addition I watch House MD,Dexter,Nikita and The Good Wife