Rawak Wall

memaparkan entri dinding 2541-2550 daripada 29955

smile
ladycountry berkata …
anda can win some props, here - link telah diposkan hampir setahun yang lalu
coolkatstar berkata …
Parents always see us taking a break ,but they never see us studying
telah diposkan hampir setahun yang lalu
lolibarbie dikomen…
Yup...darn shame. hampir setahun yang lalu
maxygirlforever dikomen…
Truth! XD LOL hampir setahun yang lalu
pink-bookworm berkata …
Neil burger and happy witherson. Omg LOL so funny it was on a movie telah diposkan hampir setahun yang lalu
JaseKS berkata …
I am a sad stick figure :( telah diposkan hampir setahun yang lalu
tongue
superstar45 berkata …
B
O
R
E
D telah diposkan hampir setahun yang lalu
seki dikomen…
me too hampir setahun yang lalu
surprise
someone_save_me berkata …
Damn you, rule 34. Damn anda so hard. Make sure to keep the selamat, peti deposit keselamatan filter ON, children, even if you're just searching something like My Little Pony: Friendship is Magic on Google images... telah diposkan hampir setahun yang lalu
surprise
xoPixie-Popxo berkata …
How fast can anda guess these words?

1. BOO_S

2. _ _ NDOM.

3. F_ _ K

4. P_ N _S

5. PU_S_

6. S_X

˙xıs ˙6 ǝsןnd ˙5 sʇuɐd ˙4 ʞɹoɟ ˙3 ɯopuɐɹ ˙2 sʞooq ˙1:sɹǝʍsuɐ
telah diposkan hampir setahun yang lalu
Ale1152 dikomen…
I failed.... Yay. hampir setahun yang lalu
xoPixie-Popxo dikomen…
Lol, everyone has dirty minds. hampir setahun yang lalu
AllynessaClaire dikomen…
Yes, I admit, I'm a huge pervert. :/ hampir setahun yang lalu
azkaban berkata …
I'm hungry. telah diposkan hampir setahun yang lalu
carsfan dikomen…
me to xD hampir setahun yang lalu
someone_save_me dikomen…
Now I am because anda mention it :( hampir setahun yang lalu
adultswimperson berkata …
This club is getting out of hand with trolls ranting on me and r-pattz, as well as several other users... telah diposkan hampir setahun yang lalu
azkaban dikomen…
I know. hampir setahun yang lalu
r-pattz dikomen…
Naw, the trolls are kinda cute. :3 hampir setahun yang lalu
adultswimperson dikomen…
@seki, Ok. hampir setahun yang lalu
justleeelee berkata …
Just ignore the trolls, all they want is attention and this club is perfect for it. All we are is troll feed. telah diposkan hampir setahun yang lalu
United86 dikomen…
Excellent advice. That is exactly the point. That is why I am not posting anything on them. hampir setahun yang lalu
r-pattz dikomen…
The people who answer their soalan are Berlakon just as stupid as the trolls themselves. hampir setahun yang lalu
Trainofdoom dikomen…
I'm stupid then :/.Points for honesty! hampir setahun yang lalu
justleeelee dikomen…
@united86 and r-pattz AGREED. hampir setahun yang lalu
ChocoLuvr101 berkata …
What is up with the trolls suddenly popping up!? telah diposkan hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
IDK hampir setahun yang lalu
blush
supernatural15 berkata …
ok i kno im late...but what is 'trolls' ? telah diposkan hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
Trolls are nothing but idiots posting stupid questions, ignore them at best okay? hampir setahun yang lalu
supernatural15 dikomen…
ohhh ok i got cha! :) hampir setahun yang lalu
azkaban dikomen…
I think almost all of us agree with that. hampir setahun yang lalu
Lovey23 berkata …
brooms make good swords:)
NAWT kidding<jay>!!! telah diposkan hampir setahun yang lalu
tongue
annabeth12345 berkata …
me aND MY FRIEnd were bord so we berkata rondome thing. i'll tell anda what

LIGHTBULB!.(10 minit l8ter) no... NOSTRILS... hole!... SHARPIE!! :D... mr.clean... PINK!...nikki manaj... PILLOW...remote controler... GOOD... bye... telah diposkan hampir setahun yang lalu
emilyroxx dikomen…
WTF? hampir setahun yang lalu
annabeth12345 dikomen…
yeah watch the language bud hampir setahun yang lalu
lepeordclaw dikomen…
LOL hampir setahun yang lalu
big smile
iluvsmj berkata …
Lady Gaga taught me Its okay to be different

Ke$sha taught me to be myself and not care what anyone else thinks

Bruno Mars taught me to do anything for that one person I love

Eminem taught me that life is hard but anda can make it through

Taylor pantas, swift taught me not every guy/girl is going to treat me right

Michael Jackson taught me to always Cinta the people around me

Muzik taught me how to live my life

BUT most importantly

Rebbecca Black taught me the days of the week. telah diposkan hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
True that. hampir setahun yang lalu
lolibarbie dikomen…
I Cinta that quote! hampir setahun yang lalu
iluvsmj dikomen…
lol^ hampir setahun yang lalu
cool
azkaban berkata …
Can anyone besides me do the catdaddy? telah diposkan hampir setahun yang lalu
justleeelee dikomen…
No. hampir setahun yang lalu
azkaban dikomen…
Damn hampir setahun yang lalu
dxarmy423 berkata …
Avada Kedavra!!! telah diposkan hampir setahun yang lalu
dxarmy423 dikomen…
JK....maybe! HAHAHA! hampir setahun yang lalu
DmitryVladimir dikomen…
CRUCIO!!! hampir setahun yang lalu
paloma97ppb dikomen…
XD hampir setahun yang lalu
azkaban berkata …
Troll is back. telah diposkan hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
But gone in a flash. hampir setahun yang lalu
luckyluciano berkata …
kid: sign my hat plz! cleb: what?! no way! kid: aaaaaaaaaaaaaaa!!!!! anda freken retard!!!!!! (kicks in shin and walks away) telah diposkan hampir setahun yang lalu
big smile
azkaban berkata …
Yay! I just got an In-N-Out shake :D telah diposkan hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
Good for you. hampir setahun yang lalu
azkaban dikomen…
Yup. hampir setahun yang lalu
meh
InquisitiveOwl berkata …
ATTENTION, CREEPER ALERT. I is scared.... telah diposkan hampir setahun yang lalu
mrsspencereid dikomen…
So is I... hampir setahun yang lalu
SmileyMiley216 dikomen…
I is scared now.. hampir setahun yang lalu
InquisitiveOwl dikomen…
^Hi. hampir setahun yang lalu
crying
lover69 berkata …
i mean well, honest. ok, ill start being myself, yeah? ill prove to u all who i really am. ill make frends, ill share my opinions, ill just be another Fanpop user, and maybe one hari ull realize who i reely am, and EmzLovesCheryl u will too. just give me the chance, just give me the chance to enjoy Fanpop and be an ordinary guy. plz, i never wanted this, i thought i was doin the right thing. obvs not. just give me a chance ok? i need this break, let me start over? :'( telah diposkan hampir setahun yang lalu
jbiebgirl100 dikomen…
awww :'( if it make anda feel better, i think you're a really good guy:) hampir setahun yang lalu
adultswimperson dikomen…
@lover69, Your so full of shit! hampir setahun yang lalu
Artemis_8 dikomen…
*Barfs* Ugh, love... It's a disease that will KILL US ALL!!!! KILL US ALL!!!!! KILL US ALL!!!!!! KILL Us all... Kill us all... Us all.. All.. All... .... hampir setahun yang lalu
surprise
mrsspencereid berkata …
What's with all the creepy stalkers on Fanpop lately!? telah diposkan hampir setahun yang lalu
azkaban dikomen…
Yeah ikr. Must be a new trend... hampir setahun yang lalu
maxygirlforever dikomen…
:/ hampir setahun yang lalu
InquisitiveOwl dikomen…
Agreed. hampir setahun yang lalu
azkaban berkata …
Magic api, kebakaran burned my village.

This message will self destruct in 5 minutes. telah diposkan hampir setahun yang lalu
springely dikomen…
LOL'd. hampir setahun yang lalu
lolibarbie dikomen…
-two hours later- Still here O: hampir setahun yang lalu
Lovey23 berkata …
sumbuddy help me im outta control!!!!!!!

<**controlmeyplz**> telah diposkan hampir setahun yang lalu
Ale1152 dikomen…
*presses self destruct button* hampir setahun yang lalu
Lovey23 dikomen…
i did itz nawt working mr hyde experimented on mey!!!!!! hampir setahun yang lalu
Ale1152 dikomen…
ENGLISH PLEASE! hampir setahun yang lalu
Lovey23 dikomen…
*dead* *comes back 2 life* hampir setahun yang lalu
meh
ssook78 berkata …
u guys it doesnt matter if i do something wrong does it? it does hurt anyone but u guys that hate my things and stuff its all about ♥ not hate and stuff but still it still doesnt matter geez telah diposkan hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
You're still complaining about that? Jeez, alih on dude. hampir setahun yang lalu
ssook78 dikomen…
ummmm i did alih on hampir setahun yang lalu
ssook78 dikomen…
But I’m not over it hampir setahun yang lalu
Lovey23 berkata …
i wuz like listinin 2 last friday night <katy perry> and i kept wondering what TGIF ment. so like right now i found out it ment thank god its friday!!! talk about a DUH moment
iz there a club 4 that?? telah diposkan hampir setahun yang lalu
sunny
TruBerries berkata …
Sometimes anda don't wanna come on Fanpop because of trolls....ugh! telah diposkan hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
Not really, I find it fun reporting them all. hampir setahun yang lalu
azkaban dikomen…
@Shadowmarioking Same here. hampir setahun yang lalu
TruBerries dikomen…
I see your point hampir setahun yang lalu
zzz
SueLuvsVJ101 berkata …
Good Morning!!!!! telah diposkan hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
It's noon for me. hampir setahun yang lalu
amymcg dikomen…
good evening hampir setahun yang lalu
SueLuvsVJ101 dikomen…
LOL! hampir setahun yang lalu
hmmm
azkaban berkata …
Oh, great another troll. What is it, like 6 now? lover69 is crazy. telah diposkan hampir setahun yang lalu
lover69 dikomen…
NO IM NOT anda INSENSITIVE BASTARD! :'( :'( :'( hampir setahun yang lalu
azkaban dikomen…
Don't abuse the anugerah lock. hampir setahun yang lalu
lover69 dikomen…
dont be horrible then idiot hampir setahun yang lalu
azkaban dikomen…
Don't be annoying then. hampir setahun yang lalu
crying
lover69 berkata …
i Cinta emzlovescheryl ive never met her but she seems amazing and i really wish i could meet her but i never will :'( :'( :'(
have anda ever felt that way about someone? telah diposkan hampir setahun yang lalu
EmzLovesCheryl dikomen…
........ hampir setahun yang lalu
azkaban dikomen…
Wtf? hampir setahun yang lalu
galou_2010 dikomen…
*vomits* hampir setahun yang lalu
someone_save_me berkata …
I find it hilarious when people try to tell people that their grammar sucks but spell 'grammar' wrong... :) telah diposkan hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
Gotta Cinta those moments XD hampir setahun yang lalu
hmmm
Lovey23 berkata …
i wuz like listinin 2 a jason derulo song ,and has anybody noticed that he says his name @ the begining of evry song?? telah diposkan hampir setahun yang lalu
2hot4boys dikomen…
yah i knew hampir setahun yang lalu
Lovey23 dikomen…
he kinda sounds like a gurl:)) hampir setahun yang lalu
pinkberry99 berkata …
hummm still dont know what 2 write,oh yea summer is almost over 4 me,noooooo i dont want to go back to skool!!!! telah diposkan hampir setahun yang lalu
lloonny dikomen…
OMG im so sorry,i know it's really hard for u to go back to school,it's hard for every kid :P hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
I actually want to go back to school so I can see all my friends. <-- Look everyone, it's a nerd! Kill the nerd! :P hampir setahun yang lalu
Cola020 dikomen…
link hampir setahun yang lalu
invaderlin123 berkata …
i made this for heavenly13 please enjoy :( i may not have nown her but i respect the deceased. r.i.p heavenly we all miss anda :(

link telah diposkan hampir setahun yang lalu
legend_of_roxas berkata …
Yay it's my birthday XD telah diposkan hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
Happy B-day. hampir setahun yang lalu
maxygirlforever dikomen…
happy b-day~ :D hampir setahun yang lalu
ana_tai_tadase dikomen…
Feliz cumpleaños, LOL hampir setahun yang lalu
KittyKatTitan berkata …
Wtf? My cat just ate my horse.....Either I'm dreaming atau I'm high. telah diposkan hampir setahun yang lalu
Hot_n_cold dikomen…
atau you're both... hampir setahun yang lalu
amymcg dikomen…
LOL hampir setahun yang lalu
KittyKatTitan dikomen…
Haha. I'm startin to think I am! C; hampir setahun yang lalu
Lolly4me2 berkata …
So good news and bad news guys c:
The good news is a got a Nyan Cat t-shirt 8'3
the bad news is because my sister took all my money I couldn't buy the Sailor Moon shirt. SO FUCK. telah diposkan hampir setahun yang lalu
maxygirlforever dikomen…
lucky u XD....cuz u have that t-shirt!! :D DXX hampir setahun yang lalu
heart
lloonny berkata …
i Cinta Final Destination telah diposkan hampir setahun yang lalu
lover69 dikomen…
me too but not as much as i Cinta EmzLovesCheryl the Cinta of my life! <3<3<3 hampir setahun yang lalu
mischievous
seki berkata …
Rawak club is really changed....day sejak hari there r lebih trolls and people always abuse capslock.... telah diposkan hampir setahun yang lalu
kittykat8005 dikomen…
I agree. hampir setahun yang lalu
green_day_97 dikomen…
LOL hampir setahun yang lalu
maxygirlforever dikomen…
yeah....and it's not good at all....+ it's kinda boring cuz of everything :/ hampir setahun yang lalu
kittykat8005 berkata …
Every time I check my updates, it seems like people are abusing the anugerah lock even more....-_- telah diposkan hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
anda would think that the anugerah locks would file restraining orders towards those people. hampir setahun yang lalu
Sammisaurus berkata …
I think my cat is planning to kill me in my sleep so she can have my bedroom for herself ._. telah diposkan hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
Watch this video for further advice: link hampir setahun yang lalu
Sammisaurus dikomen…
I've seen this on The Oatmeal before, and my cat pretty much does all of these things Dx hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
Then prepare yourself for war. hampir setahun yang lalu
Sammisaurus dikomen…
Shit. hampir setahun yang lalu
wink
xXitachiXx berkata …
Rick Ross fat, Rick Ross fat, all these b****s screamin dat rick ross fat,

eyes on KFC, better picture meat rollin, eatin brand new ribs, and my stomach is swollen.

xD.....just a joke telah diposkan hampir setahun yang lalu
springely dikomen…
LOL hampir setahun yang lalu
xXitachiXx dikomen…
LOL happy someone knows who rick ross is..xD hampir setahun yang lalu
blush
SHYBOY88 berkata …
LOL i know this seems childish but my phone has a built in flash light and i play with the phones flash light and do funny stuff with it lol. telah diposkan hampir setahun yang lalu
Trainofdoom dikomen…
I wish my phone had a built in flashlight! hampir setahun yang lalu
SHYBOY88 dikomen…
it's amazing what people do if they are boared. hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
^It is, isn't it? :P hampir setahun yang lalu
KittyKatTitan berkata …
There is an evil fairy living in my closet! She just ate my pet unicorn, named Carl. ^.^ telah diposkan hampir setahun yang lalu
mrsspencereid dikomen…
Oh noes!! :O hampir setahun yang lalu
KittyKatTitan dikomen…
I'm so sad! I loved that unicorn....Oh well, at least I still have my carebear. :D hampir setahun yang lalu
laugh
Private110 berkata …
Heyy i am watching Hanbah Montana!! Jk afv LOL telah diposkan hampir setahun yang lalu
natiliejames berkata …
i luv penguins!
telah diposkan hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
Good to know. hampir setahun yang lalu
Hot_n_cold dikomen…
Who doesn't? :D hampir setahun yang lalu
natiliejames dikomen…
still kinda board. hampir setahun yang lalu
singingkid berkata …
there is a dancing taco in my living room starting a conga line with its Makanan Friends omg telah diposkan hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
Cool story bro. hampir setahun yang lalu
mrsspencereid dikomen…
I prefer burritos hampir setahun yang lalu
singingkid dikomen…
then there is a burrito in the line hampir setahun yang lalu
mischievous
legend_of_roxas berkata …
Fun fact! Every 15 saat there is a utama burglary in America telah diposkan hampir setahun yang lalu
Trainofdoom dikomen…
Only in America! U,S.A!!!! hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
Us Americans, we're awesome like that. :P hampir setahun yang lalu
azkaban dikomen…
That's how we roll. hampir setahun yang lalu
ChloeT04 berkata …
hei you? Yes you! NO not you, you! Yes you! No the guy seterusnya to you! NO her. Yes you, No the guy over there! YES YOU! I got a question.. Do anda like waffles?? telah diposkan hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
Yeah we like waffles. Do anda there, yes you, right there in front of the computer monitor, Membaca this comment, NOT THE PERSON seterusnya TO YOU...do anda like pancakes? hampir setahun yang lalu
Lovey23 dikomen…
yeah i do. do u no the guy over there no him seterusnya to anda the other side Membaca this do anda like Pop Tarts??:) hampir setahun yang lalu
singingkid dikomen…
!?!?!?!?!?!?!?!?! hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
^I will take that as a yes. hei you, yeah you. anda there, not Membaca this komen and doing nothing of interest. Do anda like french toast? hampir setahun yang lalu
surprise
luckyluciano berkata …
OMG!!! I CANT BELEIV IT!!!!! telah diposkan hampir setahun yang lalu
lloonny dikomen…
u can't belive what??? hampir setahun yang lalu
Lovey23 berkata …
Did u know that kacang, kacang tanah mentega is made from peanuts???? cuz i sure as heck didnt:0 telah diposkan hampir setahun yang lalu
InvaderStickly dikomen…
Duh hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
Oh a whole lot of stuff contains insects. Bet I totally ruined your appetites. hampir setahun yang lalu
Lovey23 dikomen…
yes anda so did anyway i guess what they say is true blondes are dumb in my case:( hampir setahun yang lalu
surprise
luckyluciano berkata …
WHAT IF THE WORLD EXPOLODED RIGHT NOW!!! telah diposkan hampir setahun yang lalu
mrsspencereid dikomen…
At least I would be asleep. hampir setahun yang lalu
Sammisaurus dikomen…
That would suck. hampir setahun yang lalu
Lovey23 dikomen…
id hop in my angkasa ship hampir setahun yang lalu
luckyluciano berkata …
my dog bit me! she made two big holes in my hand! telah diposkan hampir setahun yang lalu
chagrin91 berkata …
DOES ANYBODY PLAY KINGDOMS AT WAR????? telah diposkan hampir setahun yang lalu
zzz
mrsspencereid berkata …
Wow. I got up at 11 this morning, did absolutely nothing since then, and I'm exhausted. It's 5:15. telah diposkan hampir setahun yang lalu
mrsspencereid dikomen…
I need some coffee. hampir setahun yang lalu
luckyluciano dikomen…
make that two. hampir setahun yang lalu
mrsspencereid dikomen…
Will do. hampir setahun yang lalu
laugh
luckyluciano berkata …
today i dont feel like doing anything! telah diposkan hampir setahun yang lalu
Lovey23 dikomen…
i saat that:0 hampir setahun yang lalu
luckyluciano dikomen…
yup! hampir setahun yang lalu
monkey
Lovey23 berkata …
awesome sauce/striped cotton candy/pink unicorns/optimus prime/potatoes make good fries telah diposkan hampir setahun yang lalu
luckyluciano dikomen…
nice. hampir setahun yang lalu
Lovey23 dikomen…
i know right?? hampir setahun yang lalu
Lovey23 berkata …
im feeling reley hiper rite now cuz i jst drank 2 much soda so if i i post alot on dis club dont hateme :p telah diposkan hampir setahun yang lalu
ace1317 berkata …
only a few weeks till skool starts :( that means getting up early, and trying to stay awake in class :(

telah diposkan hampir setahun yang lalu
victoria7011 dikomen…
God!!Haha.well its my last tahun at school so im excited!!:D hampir setahun yang lalu
Lovey23 dikomen…
lucky but i suffer nawt cuz im homeskooled hampir setahun yang lalu
ace1317 dikomen…
i nevr study hampir setahun yang lalu
hmmm
mrsspencereid berkata …
It's pretty sad that I wake up, take a shower, walk the dog, and then feel like going back to bed.. Getting back to getting up early for school every morning is gonna be harsh. telah diposkan hampir setahun yang lalu
Lovey23 dikomen…
haha on u im homeskooled hampir setahun yang lalu
maxygirlforever dikomen…
XD ikr....I don't want my summer holiday to end DX hampir setahun yang lalu
KittyKatTitan dikomen…
I know the feelin. I get up, watch tv and get on the internet all day, shower, then go back to bed. Plus, I sleep till like 2 in the evening. It's so gonna suck havin to wake up at six every mornin. :( hampir setahun yang lalu
big smile
Lovey23 berkata …
glitter makes great amo. not kidding jst found that out:p telah diposkan hampir setahun yang lalu
mrsspencereid dikomen…
...Really? I may have to try this... hampir setahun yang lalu
Lovey23 dikomen…
yea dont dont do that in some1s eyes it hurts RELEY bad. i hope ur listening 2 dis cat hampir setahun yang lalu
mrsspencereid dikomen…
I can think of a few other sensitive areas >:-) hampir setahun yang lalu
mysticswagg dikomen…
i never thought of that hampir setahun yang lalu
smile
music4life13 berkata …
I'm going to camp for a hole week so i just wanted to tell everbody bye because im leaving sunday and i will see u in a week :) telah diposkan hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
Laters. hampir setahun yang lalu
victoria7011 dikomen…
Bye.I am away for 2 wks tmorrow!! hampir setahun yang lalu
smartone123 berkata …
Im going to Maine! 83 telah diposkan hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
I have a friend that lives in Maine...have a good time there. hampir setahun yang lalu
smartone123 dikomen…
thank hampir setahun yang lalu
big smile
pinkberry99 berkata …
what is something Rawak tht i can post on here hummm,idk oh well. telah diposkan hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
What's a Rawak komen that I could post on here? I just can't think of anything give me a minute... hampir setahun yang lalu
big smile
xoPixie-Popxo berkata …
▬▬▬▬▬▬▬▬▬.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=­­­­­­­­­̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.▬▬­▬­▬­▬­▬­▬­▬­▬­▬­▬▬▬▬

SHUT UP AND ENJOY THE MUSIC!

▬▬▬▬▬▬▬▬▬.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=­­­­­­­­­̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.▬▬­▬­▬­▬­▬­▬­▬­▬­▬­▬▬▬▬
telah diposkan hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
I WILL. hampir setahun yang lalu
xoPixie-Popxo dikomen…
XD hampir setahun yang lalu
RustyandJuneP berkata …
Warning: This Is a Rawak Spot! Do Something Random! telah diposkan hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
*insert weird dance here* hampir setahun yang lalu
RustyandJuneP dikomen…
^Lol hampir setahun yang lalu
invaderlin123 berkata …
hei herman whats wrong?

well im constipated pickles anda have anything for that?

yeah *kicks in stomach* side effects ma include I JUST KICKED YOUR FUCKING keldai >:D telah diposkan hampir setahun yang lalu
mindy890 dikomen…
XD hampir setahun yang lalu
hmmm
LUV_4_BIEBER berkata …
Why are there always bad side effects? Just once I'd like to see a drug commercial that's says, "Might cause extreme orgasms." telah diposkan hampir setahun yang lalu
BlindBandit92 dikomen…
LOL that would be something to see. hampir setahun yang lalu
Sammisaurus dikomen…
It would become the newest abused drug xD hampir setahun yang lalu
Sammisaurus berkata …
Some poser hands me cake at a birthday party,
"Whatchu want me to do with this, eat it?!"
Happy birthday to the ground!
I threw the rest of the cake too!
"Welcome to the real world jackass!" telah diposkan hampir setahun yang lalu
surprise
Lovey23 berkata …
if u ever see a striped unicorn in narnia call me ASAP telah diposkan hampir setahun yang lalu
ColieAnne91 dikomen…
did he get out of his cage? hampir setahun yang lalu
Lovey23 dikomen…
fregley broke him out of jail hampir setahun yang lalu
ColieAnne91 dikomen…
darn that fregley hampir setahun yang lalu
Lovey23 dikomen…
haha:) hampir setahun yang lalu
Immortal42 berkata …
Two tv shows I like to watch. Three people I like gone. All in one night. That shouldn't happen. I wanted to cry. (But what'd I expect from reality tv, right?) telah diposkan hampir setahun yang lalu
someone_save_me berkata …
If my little pony: friendship is magic and Batman could somehow menyeberang, cross my brain would explode at the complete awesomeness. telah diposkan hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
Good for anda then. hampir setahun yang lalu
NomyCake dikomen…
... That's an awesome idea. o____o I'm going to draw that. hampir setahun yang lalu
someone_save_me dikomen…
AWESOME! hampir setahun yang lalu
azkaban berkata …
ran·dom
   /ˈrændəm/ tunjuk Spelled[ran-duhm] tunjuk IPA
–adjective
1. proceeding, made, atau occurring without definite aim, reason, atau pattern: the Rawak selection of numbers.
2. Statistics . of atau characterizing a process of selection in which each item of a set has an equal probability of being chosen.
3. (of building materials) a. lacking uniformity of dimensions: Rawak shingles.
b. laid without continuous courses.
c. constructed atau applied without regularity: Rawak bond telah diposkan hampir setahun yang lalu
reb1009 berkata …
follow me on twitter @reb1009, ill follow bck!! (i feel like a jalang, perempuan jalang doing this but i need follows to i can follow my followers) telah diposkan hampir setahun yang lalu
adultswimperson berkata …
This club is out of control, there are possibly 2 atau 3 trolls using different accounts to come back and one of them happens to be new here, the user _Madonna_ either needs to leave Fanoop for good because all the kemaskini on my profil are annoying with that troll stalking her.-_-
Obviously the new generation of trolls has JUST begun. telah diposkan hampir setahun yang lalu
justleeelee dikomen…
We get like at least 5 every day... hampir setahun yang lalu
DracoLuver dikomen…
Fine, then don't complain seterusnya time a troll bothers you. hampir setahun yang lalu
adultswimperson dikomen…
@DracoLuver, I didn't say he was "bothering" me, that troll is annoying. hampir setahun yang lalu
someone_save_me berkata …
I berkata "what what" in the butt XD I'm listening to the south park version of that song right now. telah diposkan hampir setahun yang lalu
AWarnerS dikomen…
The South Park version with Butters is epic. hampir setahun yang lalu
someone_save_me dikomen…
IKR?! hampir setahun yang lalu
smile
luckyluciano berkata …
QUAZIK!!! telah diposkan hampir setahun yang lalu
tongue
superstar45 berkata …
"I'm Squidward, I'm Squidward. Squidward. Squidward. Squidward." telah diposkan hampir setahun yang lalu
Trainofdoom dikomen…
Chido cuento hombre hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
Cool story bro. hampir setahun yang lalu
superstar45 dikomen…
LOL hampir setahun yang lalu
Trainofdoom berkata …
How the hell do anda hold grudges over the internet? telah diposkan hampir setahun yang lalu
TruBerries dikomen…
I have no idea hampir setahun yang lalu
monkey
music4life13 berkata …
I <3 LUV_4_BEIBER and i <3 r-pattz :D (no homo) telah diposkan hampir setahun yang lalu
r-pattz dikomen…
^_^ hampir setahun yang lalu
music4life13 dikomen…
:D hampir setahun yang lalu
big smile
marlanido berkata …
plz sertai my spot for the band FOSTER THE PEOPLE
link telah diposkan hampir setahun yang lalu
laugh
Bond_Of_Fury berkata …
My whole kemaskini section is full of troll messages... I've never seen anything like this before. telah diposkan hampir setahun yang lalu
Trainofdoom dikomen…
I know right..... hampir setahun yang lalu
Bond_Of_Fury dikomen…
I think I'll un-fan the Rawak spot for a while... that way I will not be bothered with that nonsense. hampir setahun yang lalu
Trainofdoom dikomen…
Don't blame ya.... hampir setahun yang lalu
crying
luckyluciano berkata …
aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! my reeses is about to die!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! telah diposkan hampir setahun yang lalu
Bond_Of_Fury dikomen…
Your what? hampir setahun yang lalu
HecateA berkata …
Does anybody else know about the Old Spice Guy vs Fabio battle going on? telah diposkan hampir setahun yang lalu
victoria7011 dikomen…
Nahh hampir setahun yang lalu
HecateA dikomen…
Good, I thought I'd just found out about something everybody knew about! hampir setahun yang lalu
annabeth12345 dikomen…
okay then hampir setahun yang lalu
x-menobsessed26 berkata …
Coca Cola went to town, Diet Pepsi shoots him down, Dr. Pepper picked him up, now we're drinking 7 Up, 7 Up got the flu, and now we're drinking Mountain Dew! telah diposkan hampir setahun yang lalu
HecateA dikomen…
Oh good i like Mountain Dew hampir setahun yang lalu
NicoDiAngelo4 dikomen…
Hah! I remember when I was little my Friends and I used to say this! Haha wow that was such a long time lalu though. ): hampir setahun yang lalu
mrsspencereid dikomen…
I haven't had a Mountain Dew in forever! Now I'm craving one.. hampir setahun yang lalu
tongue
Bond_Of_Fury berkata …
anda know, if anda guys hate trolls so much, anda really shouldn't even bother answering them. That's just... not very smart, to say the least. You'll just give them joy and happiness for lebih trollz.

And yeah, I know anda have all the right to do it, but hating trolls and still not even realizing that raging at them won't solve a thing is just dumb. telah diposkan hampir setahun yang lalu
TruBerries dikomen…
Absolutely agree with anda 100% hampir setahun yang lalu
seki dikomen…
dude u r right hampir setahun yang lalu
maxygirlforever dikomen…
woow....finally somebody who realized that XDD....and agreed with ya! hampir setahun yang lalu
hmmm
luckyluciano berkata …
what would hapen if i set my house on api, kebakaran and blamed it on my dog? telah diposkan hampir setahun yang lalu
seki dikomen…
police arrest ur dog hampir setahun yang lalu
Bond_Of_Fury dikomen…
"bad bay! bad boy!" hampir setahun yang lalu
seki dikomen…
lo;) hampir setahun yang lalu
smile
Bond_Of_Fury berkata …
I've made a club for optimists. Any one who cares to stop by, please do!

link telah diposkan hampir setahun yang lalu
seki dikomen…
joined hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
A spot about optimism?! Why has this not been thought until now... hampir setahun yang lalu
Bond_Of_Fury dikomen…
Well face it, there is so much negative thinking on this site... There already was a sit about Pessimism, so... And I'm lebih of an optimist. :) hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
I try to be optimistic also hampir setahun yang lalu
heart
seki berkata …
WTF;)can anybody tell me why my old profil is deleted..... telah diposkan hampir setahun yang lalu
Bond_Of_Fury dikomen…
Because Fanpop didn't like it? Have anda done anything wrong at all? hampir setahun yang lalu
chawrash dikomen…
i dont think so hampir setahun yang lalu
seki dikomen…
i know usui same with me like u hampir setahun yang lalu
taytrain97 berkata …
EAAAT IT, TROOLLLSS.
I'd like to see anda try and come back. telah diposkan hampir setahun yang lalu
Bond_Of_Fury dikomen…
trollololo >:) hampir setahun yang lalu
InvaderStickly berkata …
Watching All That :D telah diposkan hampir setahun yang lalu
NicoDiAngelo4 berkata …
¥0ü kñ0w ¥0ü w@ñ+ m3h 6@6¥
¥0ü kñ0w ! W@ñ+ ¥0ü +00
+h3¥ ç@11 m3h $ü£3rm@ñ
!'m h3r3 +0 r3$çü3 ¥0ü

(: telah diposkan hampir setahun yang lalu
adultswimperson berkata …
Awwwww, the stupid little trollys soalan got deleted, well it's about time he's gone for the 6th time.
So long sucker! telah diposkan hampir setahun yang lalu
LUV_4_BIEBER dikomen…
It's not like they aren't coming back... ~sigh~ hampir setahun yang lalu
adultswimperson dikomen…
@LUV_4_BIEBER, Not if the person has run out of internet browsers to sign up on Fanpop. hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
Yeah, LUV_4_BIEBER had the best answer on there. It was so hilarious XD hampir setahun yang lalu
justleeelee berkata …
3 trolls in one day? Holy shiiittt... telah diposkan hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
We've had 5 in one hari before, remember? hampir setahun yang lalu
justleeelee dikomen…
eh... not really. hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
^Yes, as in your sister. And thank anda for the applause, she was the one who convinced me to sertai in XD hampir setahun yang lalu
zanesaaomgfan berkata …
Really thinking hard about giving this spot a rest... atau leaving Fanpop... Mostly 'cause of the major cyberbullying. telah diposkan hampir setahun yang lalu
Ale1152 dikomen…
Give the Rawak spot a rest. It needs one desperately. hampir setahun yang lalu
zanesaaomgfan dikomen…
^ Yeah, I know right... hampir setahun yang lalu
r-pattz dikomen…
Don't leave Fanpop! It's your choice and all, but I'd be sad if anda left. You're better than all of those cyberbullies, all of those trolls. They're annoying as fuck, sure, but this place can still be fun! xP And you're one of the handful of people on here that I do like and respect, anyway. :] hampir setahun yang lalu
zanesaaomgfan dikomen…
^ Aww, really? That means a lot!! :P Thanks!! hampir setahun yang lalu
soysauce101 berkata …
I want a boyfriend so bad!
telah diposkan hampir setahun yang lalu
LUV_4_BIEBER dikomen…
Then get your keldai off the computer and go socialize. hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
^The truth. XD hampir setahun yang lalu
wavequeen dikomen…
LOL =D hampir setahun yang lalu
adultswimperson berkata …
The soalan that was asked about me earlier, what kind of jawapan did people give/say?
I highly doubt that's the same person who asked another soalan about -madonna- late last night.:/
There's a difference between the 2 trolls as I noticed 2 things about them, if it isn't the same user. telah diposkan hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
I don't remember them well, but I think that they all berkata something like "get out troll" atau "no one cares what anda think". Stuff like that. hampir setahun yang lalu
adultswimperson dikomen…
Oh. hampir setahun yang lalu
Shadowmarioking dikomen…
Why, what were anda expecting? hampir setahun yang lalu
adultswimperson dikomen…
I thought maybe people were going to defend me atau whatever, though I doubt the soalan had that many answers. hampir setahun yang lalu
big smile
luckyluciano berkata …
ok, imagine the world... then imagine a flood comming from the angkasa above it and api, kebakaran beneeth it and a ton of tnt in the middle and pause! what do anda think will hapen? telah diposkan hampir setahun yang lalu
luckyluciano berkata …
hei people! i braided my briads that i briaded the hari befor i briaded them. telah diposkan hampir setahun yang lalu
Trainofdoom dikomen…
IDGAF hampir setahun yang lalu
-KatSilver321- dikomen…
Ummm....? hampir setahun yang lalu